Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2003, 18:02
Verwijderd
Heb jij wel eens ''genoeg'' van je vriend(in), en gewoon ff beetje behoefte aan ''rust''? Dit hoeft dus niet negatief genoeg te betekenen he!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2003, 18:04
miro
miro is offline
Nee tot nu toe nog nooit gehad.......

Ken het gevoel btw wel (van mn ex)
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 18:22
Verwijderd
Ik weet niet hoe je 'genoeg van hem hebben' bedoeld? Bedoel je dat je wel eens even alleen wilt zijn ed of bedoel je echt dat je hem zo nu en dan even zat bent? Dat laatste zou ik wel als negatief beschouwen... Maar goed. Als je dat eerste bedoeld: laat elkaar vrij en doe af en toe gewoon lekker iets voor je zelf.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 18:28
Kinshi
Kinshi is offline
Ik zou het me best voor kunnen stellen dat je even genoeg hebt van elkaar. Eventjes rust en een pauze. ALs dat gevoel maar niet te lang duurt hè . Niet teveel op elkaar lip zitten wil soms nog wel eens helpen.
Oud 25-02-2003, 18:29
AtHell
AtHell is offline
Ik heb van tijd tot tijd 'genoeg' van het andere geslacht, ik heb dan gewoon echt een pokke hekel aan dames en al hun moeilijke gedrag, telt dat ook ?

Laatst gewijzigd op 26-02-2003 om 14:59.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef:
Ik weet niet hoe je 'genoeg van hem hebben' bedoeld? Bedoel je dat je wel eens even alleen wilt zijn ed of bedoel je echt dat je hem zo nu en dan even zat bent? Dat laatste zou ik wel als negatief beschouwen... Maar goed. Als je dat eerste bedoeld: laat elkaar vrij en doe af en toe gewoon lekker iets voor je zelf.
Nee het is niks negatiefs hoor!! Maar als je elkaar een hele tijd hebt gezien en een paar nachten achter elkaar bij elkaar geslapen hebt dat je dan wel even zoiets hebt van... eigenlijk helemaal niet zo erg om even alleen te computeren (zeg maar)(alhoewel van de andere kant is het wel een beetje sip dan )...
Volgens mij is dit wel normaal hoor, gewoon zo af en toe alleen willen zijn, alleen ik ken mensen die echt zo ongeveer bij elkaar wonen die iedere nacht bij elkaar slapen etc...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Kinshi schreef:
Ik zou het me best voor kunnen stellen dat je even genoeg hebt van elkaar. Eventjes rust en een pauze. ALs dat gevoel maar niet te lang duurt hè . Niet teveel op elkaar lip zitten wil soms nog wel eens helpen.
Ik heb het wel een beetje onduidelijk neergezet. Ik bedoel echt niet genoeg hebben dat je je vriend(in) gelijk weken niet wil zien door een pauze in te lassen ofzo... nee het gaat eerder over een dagje niet zien...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 18:39
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef:
Nee het is niks negatiefs hoor!! Maar als je elkaar een hele tijd hebt gezien en een paar nachten achter elkaar bij elkaar geslapen hebt dat je dan wel even zoiets hebt van... eigenlijk helemaal niet zo erg om even alleen te computeren (zeg maar)(alhoewel van de andere kant is het wel een beetje sip dan )...
Tuurlijk is af en toe ff alleen willen zijn normaal, maar 'genoeg van iemand hebben' zie ik anders dan even alleen willen zijn. 'Genoeg van iemand hebben' zie ik wel als iets negatiefs, zo nu en dan ff alleen willen zijn niet. Maar waarom zou je niet af en toe ff iets alleen doen? Misschien wil hij dat ook wel, maar durft hij het ook niet te zeggen omdat hij het een beetje 'sip' voor jou vindt. Praat er samen over, wie weet wat er uit komt.

Citaat:
Volgens mij is dit wel normaal hoor, gewoon zo af en toe alleen willen zijn, alleen ik ken mensen die echt zo ongeveer bij elkaar wonen die iedere nacht bij elkaar slapen etc...
Mijn vriend en ik wonen samen, dus ik zie m'n vriend elke dag en elke nacht. Daar hebben we samen voor gekozen en ik ben nog iedere dag, iedere minuut, iedere seconde (en ook iedere miliseconde enz. ) blij dat we dat hebben gedaan. Waarom denkt iedereen dat het zo erg is om samen te wonen? Zolang je elkaar vrij laat en je af en toe iets voor je zelf doet, is er niks aan de hand. Integendeel.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 20:05
Verwijderd
Ik denk dat veel tijd met elkaar doorbrengen niet erg is als je elkaar een beetje met rust kunt laten als je bij elkaar bent. Zelfs in vriendschappen is dat al zo; als ik vier dagen bij m'n nicht logeer, dan zijn er ook momenten waarop we allebei zitten te lezen, zeg maar... heb met huidige vriend nog nooit meer tijd doorgebracht dan ik wilde, we zien elkaar wel elke dag op school, en we kunnen elkaar ook op zich wel tijdens de les met rust laten...
Zo niet, dan kan het inderdaad vervelend zijn, ik ben vorig jaar mei een week met m'n ex-vriend en z'n ouders op vakantie geweest en m'n toenmalige vriend liet me geen moment alleen, hield me zelfs vast als ik m'n ouders belde, stoorde me voortdurend als ik las, maakte me steeds wakker als ik sliep en hij niet, en ja, dan wordt het zeker irritant... (hoewel het ergens ook wel lief was)
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 20:27
lieve
lieve is offline
Tss...
ik wou dat ik zoiets kon zegge!
Mijn vriend laat tegenwoordig maar weinig van zich horen, en laat zich maar weinig zien! Ik weet dat die het ook druk heeft op school enzo. maar toch!
Ik zou natuurlijk ook eens ietske meer van mij kunnen laten horen!
Oud 25-02-2003, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef:
Tuurlijk is af en toe ff alleen willen zijn normaal, maar 'genoeg van iemand hebben' zie ik anders dan even alleen willen zijn. 'Genoeg van iemand hebben' zie ik wel als iets negatiefs, zo nu en dan ff alleen willen zijn niet. Maar waarom zou je niet af en toe ff iets alleen doen? Misschien wil hij dat ook wel, maar durft hij het ook niet te zeggen omdat hij het een beetje 'sip' voor jou vindt.

Hmm, ik weet nu eigenlijk al niet meer precies waarom ik dit topic opende ofzo, het komt hier heel erg ernstig over, maar dat is het echt totaal niet!
En ja genoeg hebben is ook niet het goede woord, daarom heb ik het ook tussen haakjes gezet, kon op dat moment ff niet op een beter woord komen...
En praten is niet echt nodig, het is helemaal niet ernsitg hoor! Wel had ik het er ff met hem over en hij snapte wat ik bedoelde...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 20:56
Unexplained
Unexplained is offline
Nouja, soms heb ik wel even dat ik geen behoefte aan m'n vriendin heb en even lekker alleen wil zijn. Of met vrienden.

Vaak is dat nadat ze een aantal dagen bij mij is geweest. Ik heb het dan reuze naar m'n zin gehad met haar die paar dagen hoor, maar ik vind het ook heerlijk om lekker tijd voor mezelf te nemen.

Zelf vind ik dat helemaal niet negatief. Mijn vriendin is een toevoeging op mijn leven, geen beperking. Ik doe lekker waar ik zin in heb, en ondertussen heb ik nog een leuke tijd met haar. Beter kan toch niet?
Oud 25-02-2003, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
Nouja, soms heb ik wel even dat ik geen behoefte aan m'n vriendin heb en even lekker alleen wil zijn. Of met vrienden.

Vaak is dat nadat ze een aantal dagen bij mij is geweest. Ik heb het dan reuze naar m'n zin gehad met haar die paar dagen hoor, maar ik vind het ook heerlijk om lekker tijd voor mezelf te nemen.

Zelf vind ik dat helemaal niet negatief. Mijn vriendin is een toevoeging op mijn leven, geen beperking. Ik doe lekker waar ik zin in heb, en ondertussen heb ik nog een leuke tijd met haar. Beter kan toch niet?
Hehe, zo bedoel ik het dus ook! Het is echt zonder dan maar ook een beetje negatieve klank hoor!!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 16:19
snoeperke
snoeperke is offline
hehe JAAAAAAAAAAAAA zekerz
maar daar heb ik genoeg excuusjes voor om m dan ff niet te hoeven zien.
-moet naar mn paard
-mag niet weg van mn ouders
-teveel schoolwerk
lol...dit zijn vaker reele dingen als excuses btw!
of gewoon op een doordeweekse dag uitgaan met n groep vriendinnen(handig als je studente bent!!),hij werkt dus kan niet mee.dan na 1 avondje mis ik hem al weer veeeeeeeeeel te veel.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 16:21
Era
Era is offline
absoluut...ben altijd erg op mezelf geweest en teveel aandacht van mensen kan erg irritant zijn...al is het je vriend of vriendin...
Oud 28-02-2003, 16:24
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Citaat:
snoeperke schreef:
hehe JAAAAAAAAAAAAA zekerz
maar daar heb ik genoeg excuusjes voor om m dan ff niet te hoeven zien.
-moet naar mn paard
-mag niet weg van mn ouders
-teveel schoolwerk
lol...dit zijn vaker reele dingen als excuses btw!
of gewoon op een doordeweekse dag uitgaan met n groep vriendinnen(handig als je studente bent!!),hij werkt dus kan niet mee.dan na 1 avondje mis ik hem al weer veeeeeeeeeel te veel.
Of je zegt gewoon dat je liever ff alleen bent of met vrienden vandaag Denk dat die dat ook wel overleefd.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 17:21
sas_andrea
sas_andrea is offline
ja, af en toe ben ik m ff zat. tenminste: ik ben zijn beloftes zat die hij niet na kan komen. het zijn allemaal kleine dingetjes. Bijvoorbeeld, hij zou me uit mn werk halen en als hij t niet zo halen vanwege zn werk zou hij voortijdig bellen dat ik nog ander vervoer kon regelen. Maar nee, hij belde niet dus ga ik er vanuit dat hij er dan gewoon is. Ik nog ff gewacht bij mn werk, hij is er niet. Toen hem maar ff gebeld:"ja, sorry ik kan niet. je ziet me wel vanaaf."

Ja, dan heb ik echt zoiets van: dit is al de zoveelste keer, als het niet kan. zeg t dan niet. maar nee, iedere keer zegt ie weer dat t wel kan. en iedere keer weer komt hij niet.

Ow, daar irriteer ik me helemaal dood aan. Maar ook ben ik ik zijn rot tijdsbesef helemaal zat. Dat jong heeft geen gevoel voor tijd. Als ik m bel:"wanneer ben je er?" en hij zegt dan:" over 10 minuten" dan zijn dat geen 10, maar makkelijk 30 minuten. En daar kan ik niet tegen. Ik ben zelf erg tijdbewust en ben dus ook altijd op tijd en hij niet. Agh ja, ik hou wel van m. Maar dit stoort mij zooo erg dat ik af en toe gewoon zoiets heb van ik zoek wel een andere jongen die t wel voor me over heeft ff te bellen als iets niet lukt, ff op zn horloge te kijken....

*zucht*
Oud 01-03-2003, 18:54
Bo
Bo is offline
Ja.

Als ik hem een aantal dagen na elkaar heel veel gezien heb, vind ik het af en toe relaxed om even zonder hem te zijn. Ik heb soms tijd voor mezelf nodig, en dat heeft niks met mijn gevoel voor hem te maken..
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 19:02
Verwijderd
Dit kan ik alleen wat betreft exen beantwoorden..

Ex #1 was ik vaak zat maar daar was ik ook niet heel verliefd op eigenlijk
Ex #2 was ik eigenlijk nooit zat, ik was echt verliefd op die jongen.. toch was deze relatie het kortst. Ik kon zijn levensstijl gewoon niet 'handelen'..
Ex #3 irriteerde ik me wel eens aan maar ik had nooit echt iets van "rot op". Ik was wel eens chagerijnig maar dan zei ik gewoon dat ie me ff met rust moest laten en ging ik even iets anders doen.

Ik ken het dus niet echt eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 19:09
Verwijderd
Citaat:
~Black Rose264~ schreef:
Of je zegt gewoon dat je liever ff alleen bent of met vrienden vandaag Denk dat die dat ook wel overleefd.
Plus dat je dan eerlijk bent. Waarom zou je liegen?

Eerlijk duurt het langst.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 16:55
passenger_temp
passenger_temp is offline
ik zeg gewoon heel eerlijk: ik heb eventjes genoeg van je
dus laat me maar even.....
werkt heel goed, hij snapt het wel
Oud 02-03-2003, 19:06
damaetas
damaetas is offline
ja, ik heb altijd al veel momenten gewon alleen wil zijn en een relatie hebben verandert daar niet veel aan
Oud 02-03-2003, 19:31
alwaysgood
alwaysgood is offline
ja........ daarom heb ik het ook uitgemaakt
Oud 03-03-2003, 10:16
AngelofSilence
AngelofSilence is offline
Ik woon sinds een jaar ofzo samen dus we zijn in principe dag en nacht bij elkaar. Heb er geen problemen mee, we doen de meeste dingen samen. Laatst zat ik een paar dagen bij m'n ouders en heb 'm toen ontzettend gemist (stom eigenlijk :-/).
Heb (nog) geen behoefte om een pauze in te lassen ofzo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten