Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik zou altijd de originele ten foot pole nog wel willen zien ![]() |
![]() |
|
no fun at all
operation ivy en nirvana vink wel erg jammer dak die nooit live heb kunnen zien.. maar dat bands groot zijn dat boeit mij eigenlijk totaal niet want als ik een band echt geweldig vind dan heb ik wel een of twee euro meer over hoor... i dont care...
|
Bij mij ook snot, leerde net kennen, was die zanger net overleden (een week ofzo).
Faith No More, ging net uit elkaar toen ik het mooi begon te vinden. Metallica begon kutmuziek te maken. Frozen Sun is de belangrijkste, teringzooi. Headtrips vond ik geniaal, maar toen gingen ze net uit elkaar
|
tja.. Tool.. ik vond 't niet nodig om ze te gaan zien op pinkpop dus zijn we eerder terug gegaan naar de tentjes.. een maand later hoorde ik pas echt hoe briljant ze waren. En 't schijnt een geweldige show geweest te zijn
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Voor mij euhm... Smashing Pumpkins Leerde ze ongeveer rond de tijd van het laatste concert in nederland kennen, en nou ja het was al te laat... Tool Kan je niet vroeg genoeg kennen Pink Floyd Nirvana (was wel cool geweest als in als kutkoter van 8 nog bij een concert van hun zou zijn geweest ![]() En nou ja nog wel meer... |
![]() |
||
Citaat:
hoe je er bijkomt dat tool niet meer actief is snap ik niet...
|
Verwijderd
|
at the drive-in kende ik al wel en had een album enzo,maar net voordat ze uit elkaar gingen was ik pas echt into the muziek, daarvoor had ik het nog niet echt goed aandacht gegeven.
dus ja, vond ze geweldig en toen gingen ze ineens uit mekaar..heel leuk hoor ![]() smashing pumpkins kende ik ook een paar singles, maar pas toen ze uit elkaar gingen heb ik alle albums gekregen, en vond ze heel goed.. jawbreaker sunny day real estate |
![]() |
|
![]() |
Ik leerde Jack off Jill een jaar geleden kennen en vond ze echt geweldig.. maar die zijn ook alweer een aantal jaar uit mekaar, geloof ik.
En Switchblade Symphony is ook al een tijdje uit mekaar.. Tina Root heeft wel dr eigen project opgezet en daar had ik iets van gedownload, maar dat vond ik behoorlijk butt.. :/ Vergeleken met de geniale dingen die ze maakte samen met Susan Wallace.. En ook dingen als Siouxsie and the Banshees, Joy division, *blah*.. Mjah.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Leren, voor je plezier? Se7enUp | 12 | 21-06-2012 16:28 | |
Drugs & Alcohol |
Waaaazige uitspraken topic deel zoveel Wammus | 500 | 11-11-2007 16:49 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #46 RockaholiC | 500 | 20-10-2006 18:35 | |
Lifestyle |
wat deed je vandaag dan ? Back Door Man | 500 | 27-05-2005 15:23 | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |