Advertentie | |
|
![]() |
|
Je moet hiermee ophouden, je haalt jezelf een hoop ellende op de hals en heb je er wel eens bij stil gestaan wat je zijn vriendin aan doet?!
Hoe kun je hem nou je beste vriend noemen, als hij zich zo opstelt. Hij denkt in deze situatie toch enkel aan zichzelf (jij moet liegen zodat hij van 2 walletjes kan snoepen). Ik zou niks tegen zijn vriendin zeggen - dat moet hij zelf doen als hij dat nodig vind - en met hem breken. Uiteindelijk raak je hem toch wel kwijt, als hij definitief met zijn vriendin verder gaat, dus wees zo wijs om een goede beslissing te maken! |
![]() |
|
1. Hij liegt tegen zijn eigen vriendin.... Waarom zou hij dat dan niet tegen jou doen?....
2. Een aantal mensen hier weten mijn stantpunt omtrend vreemdgaan nu wel.... Dat zal ik je dus wel besparen. Ik zal niet vertellen dat je een slet bent en dat maatje van je een hufter van de bovenste plank. |
![]() |
|
Je weet toch niet wat je moet geloven...Is het waar dat die beste vriend van jou echt niet meer met jou wil omgaan of zijn dat slechts geruchten
Zelfs al heb je hem nog zo graag, wanneer hij je echt niet meer hoeft zal je sowieso meer gekwetst zijn als hij het aan jou weet te vertellen Vraag het hem vlakaf, en beveel hem de waarheid te spreken, je zal het zeker merken wanneer hij liegt Ik begrijp hoe je je voelt maar voor je bestwil hoor je toch het hem te vragen of die geruchten effectief waar zijn
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |