Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2003, 16:39
Doosje16
Doosje16 is offline
Hallo mensen!

Ik hoop dat jullie me misschien kunnen helpen..ik zit namelijk met een probleem!

Ik ben een lange tijd geleden voor het eerst naar bed geweest met een jongen, waar ik heel erg verliefd op was..maar hij had toen een vriendin!
Ik ga nu al bijna een jaar met hem naar bed..en het is even uit geweest tussen mijn beste vriend en zn vriendin..maar nu is het weer aan, en gaat hij weer vreemd met mij!

Maar nu komen er natuurlijk roddels en verhalen..dus die vriendin heeft wel vermoedens, maar ik en mn beste vriend ontkennen alles!

Hey liefste zou ik haar alles vertellen, zodat ik niet meer hoef te liegen en te zwijgen..maar dan ben ik bang dat ik mn beste vriend kwijt raak..

Aan de andere kant hoor ik verhalen dat hij helemaal niet meer met mij om wil gaan, en liegt hij tegen me..

Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik geef heel erg veel om hem, en wil hem niet kwijt.
Maar aan de andere kant doet hij me veel pijn..ik kan hem niet loslaten..

Zijn vriendin wil een keer een gesprek, met haar, dr vriend en mij..
Marijn (mijn beste vriend) zei tegen me dat hij dat wel wou, maar dat ik dan nog maar gewoon moest liegen, en alles moet verzwijgen.

Ik weet alleen niet of ik dat kan..ik kan zijn vriendin absoluut niet uitstaan..en we hebben dan ook altijd ruzie..ik mag niet meer met Marijn omgaan van haar..

Kan jij me helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2003, 16:48
Kinshi
Kinshi is offline
Opzich kan ik zijn vriendin ook wel begrijpen, zij weet het misschien wel allemaal. Waarom doe jij jezelf dit leed aan! Wil je jouw vriendschap met Marijn dan helemaal kwijt? Toch moet je afwegen wat belangrijker is; niet liegen of hem kwijtraken!!
Oud 04-03-2003, 16:52
MissEvil
MissEvil is offline
*hint* Ik zou je topic op feedback even verwijderen..
Oud 04-03-2003, 18:27
kliko_jorrit
kliko_jorrit is offline
Citaat:
Kinshi schreef:
Opzich kan ik zijn vriendin ook wel begrijpen, zij weet het misschien wel allemaal. Waarom doe jij jezelf dit leed aan! Wil je jouw vriendschap met Marijn dan helemaal kwijt? Toch moet je afwegen wat belangrijker is; niet liegen of hem kwijtraken!!

het klinkt voor mij alsof hij je gebruikt ut klinkt mischien lullig en wil je nie kwetsen maar as ik je berichie zo lees dasn klinkt het of die jongen het wel best vind zo
Oud 04-03-2003, 18:37
Verwijderd
Dumpen die klootzak, niet meer mee omgaan
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 21:28
Doosje16
Doosje16 is offline
Citaat:
perseus schreef:
Dumpen die klootzak, niet meer mee omgaan
Dat zei mijn beste vriendin ook..maar ik weet niet of ik dat wel kan...toch bedankt xxx
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 21:29
Doosje16
Doosje16 is offline
Citaat:
kliko_jorrit schreef:
het klinkt voor mij alsof hij je gebruikt ut klinkt mischien lullig en wil je nie kwetsen maar as ik je berichie zo lees dasn klinkt het of die jongen het wel best vind zo
Ja dat gevoel krijg ik toch ook wel diep in mijn hart...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 22:40
Thomas
Thomas is offline
Die jongen nooit meer zien en wees eerlijk.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 12:51
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
Doosje16 schreef:
..maar ik weet niet of ik dat wel kan...
Dan moet je maar wat meer je best gaan doen. Sorry als t nogal bot over komt, is niet de bedoeling, maar hij gebruikt je gewoon.
Oud 05-03-2003, 20:43
Bo
Bo is offline
Je moet hiermee ophouden, je haalt jezelf een hoop ellende op de hals en heb je er wel eens bij stil gestaan wat je zijn vriendin aan doet?!

Hoe kun je hem nou je beste vriend noemen, als hij zich zo opstelt. Hij denkt in deze situatie toch enkel aan zichzelf (jij moet liegen zodat hij van 2 walletjes kan snoepen).

Ik zou niks tegen zijn vriendin zeggen - dat moet hij zelf doen als hij dat nodig vind - en met hem breken. Uiteindelijk raak je hem toch wel kwijt, als hij definitief met zijn vriendin verder gaat, dus wees zo wijs om een goede beslissing te maken!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 21:05
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
1. Hij liegt tegen zijn eigen vriendin.... Waarom zou hij dat dan niet tegen jou doen?....

2. Een aantal mensen hier weten mijn stantpunt omtrend vreemdgaan nu wel.... Dat zal ik je dus wel besparen. Ik zal niet vertellen dat je een slet bent en dat maatje van je een hufter van de bovenste plank.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 21:08
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
noem je dat je beste vrien?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 22:36
Droyd
Droyd is offline
Je weet toch niet wat je moet geloven...Is het waar dat die beste vriend van jou echt niet meer met jou wil omgaan of zijn dat slechts geruchten

Zelfs al heb je hem nog zo graag, wanneer hij je echt niet meer hoeft zal je sowieso meer gekwetst zijn als hij het aan jou weet te vertellen

Vraag het hem vlakaf, en beveel hem de waarheid te spreken, je zal het zeker merken wanneer hij liegt

Ik begrijp hoe je je voelt maar voor je bestwil hoor je toch het hem te vragen of die geruchten effectief waar zijn
Reageren

Regels voor berichten