Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Maak die ouders gewoon duidelijk dat je met hun dochter verkering hebt en niet met hen. Natuurlijk kan ik best begrijpen dat ze het leuk vinden dat je langskomt, als het enigszins serieus is willen ze natuurlijk wel weten met wie hun dochter bezig is. Maar dat is dan ook het enige waarvan ouders iets zouden kunnen zeggen.
Als jij daar gewoon al een paar keer geweest bent, moeten ze niet zeiken. Ze hebben zich niet te bemoeien met de inhoud en inrichting van jullie verkering. Helemaal als jullie allebei al op kamers wonen, zou ik echt oppassen dat je zo'n dochter niet nog verder van je afdrijft door dit soort stomme acties. Ik zou die ouders mooi links laten liggen. Ze woont toch al niet meer thuis, dus zoveel kunnen ze niet doen. Doe gewoon waar je zin in hebt en waar jullie je lekker bij voelen. |
![]() |
|
Hahaha helaas wel......
Mijn ouders vertellen me altijd dat ik een andere vriendin moet hebben die bij me minimaal 3 x per week thuis komt,en met me ouders spreekt.Misschien nog boodschappen doet met me moeder. En dat vind ik ook minder.Maar misschien is het helemaal geen slecht idee als ik haar hier thuis haal.Me ouders zijn experts wat dat betreft.Ze weten precies welke meisje ik moet hebben. PeaCe ![]()
|
![]() |
Ouders zijn in die dingen toch ietwat vreemd omdat ze hun kroost eigenlijk kwijtraken aan iemand anders. Raar maar waar.
En ik zou eens vaker de ouders bezoeken, dan trekken ze vast wel bij. En trek je er niet teveel aan aan, want je hebt geen verkering met hun, maar met hun dochter. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |