Advertentie | |
|
![]() |
|
Utrecht gaat zeeeeker door, al was het maar omdat ik hen aanmoedig. :-P Utreg heeft trouwens wel het beste geloot. :-D
Maar goed, mijn voorspellingen: Excelsior- Fc Utrecht 0-2 Feijenoord- Vitesse 2-1 Ajax- Fc Groningen 3-1 (en dan stunt Groningen nog ![]() PSV- Heerenveen 1-2 (dit is mijn 'underdogwinst :-)) |
![]() |
|
04-03-03 * Excelsior - FC Utrecht 1-1
Utrecht Wint In De Verlening (hanteren ze dit jaar al de Silver Goal of nog de Golden Goal?) 05-03-03 * Feyenoord - Vitesse 1-2 05-03-03 * Ajax - FC Groningen 3-0 05-03-03 * PSV - SC Heerenveen 0-2
|
04-03-03 * Excelsior - FC Utrecht 0-1
Overwinning met het kleinste verschil voor Utrecht... Yup naar de halve finale 05-03-03 * Feyenoord - Vitesse 3-0 Op papier lichtjes moeilijk, in praktijk de gemakkelijkste wedstrijd voor de "top 3" 05-03-03 * Ajax - FC Groningen 2-1 Groningen doet goed zijn best, zeker na de opsterker van afgelopen weekend, maar om Ajax te verslaan gaan ze toch nog wat boterhammetjes gaan eten. 05-03-03 * PSV - SC Heerenveen 3-2 Veel goalen zou ik graag willen zien. Spannende wedstrijd, die alle kanten uit kan. Met een winnende goal in de laatste 5 min voor PSV
|
Verwijderd
|
je hebt de 2e en 4e wedstrijd omgewisseld
![]() Verder dramatische uitzending zoals altijd bij SBS6. Heb dan ook bijna niks gekeken. Kijk Feyenoord normaal toch nooit, maar nu (met die verschillende wedstrijden door elkaar) al helemaal niet. Gaan ze in de wedstrijd van Feyenoord bijvoorbereld ineens van de 80e tot de 88e minuut naar PSV - Heerenveen. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hoop dat Utrecht wint en dat Ajax wint.
Dat laatste zal vast. Ajax doet het de laatste jaren in Rotterdam altijd wel goed. Dat eerste denk ik eigenlijk niet, maar het zal wel weer een leuke finale opleveren, net als vorig jaar. en nu maar hopen dat Ajax weer in de laatste minuut een buitenspelgoaltje er in tikt' ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ook al speelt Smolarek weer, van der Vaart is back to kick ass!!!!!! ![]() ![]()
|
![]() |
Feijenoord - Ajax zal worden geschrapt uit de Halve finale!
Door logistieke redenen zal de wedstrijd op neutraal terrein worden gespeeld, waarbij van beide supporterskampen stiekem toch naar de plaats zullen afreizen. Na hevige rellen kan de scheidsrechter niets anders dan de wedstrijd te staken. Uiteraard staat Mido om een hoekje mee te kijken of hij Zlatan nog kan bekogelen met een zooitje scharen! PSV - Utrecht wordt als finale bestempeld, maar door de financiele malaise in de domstad hebben ze onvoldoende contractspelers om nog een 11-tal te kunnen opstellen. Zodoende is de KNVB verplicht de beker aan PSV te overhandigen. SBS is tevreden, en spreekt van een zinderende finale. Hans Kraay jr. probeert nog wat spelers aan de tand te voelen, maar veel verder dan "Ga we het nu eindelijk over Idols hebben, of ik loop weg" komen de gespreken niet. KNVB voorman Henk Kesler spreekt van een groot succes "Wie had nu verwacht dat Jim in de finale zou staan!" Wilfred Genee onderstreept dit enthousiasme, alleen vraagt hij zich af of Jim niet buitenspel stond. Ronald Kloeg als 2e analist zag niets onregelmentairs. Buiten het stadion heeft de politie handen en ogen te kort, woenende fans van Jamai vallen de niets vermoedende supporters van PSV aan. Na een kleine hergroepering met ondersteuning van Seoul Casuals, begint de tegenaanval. Gelukkig kan het actiecomitee "Hind Wint" enige rust brengen in de ordevestoringen. De KNVB kan niets anders dan Jamai een stadionverbod voor 2 jaar plus een 450 euro boete op leggen. Het actie comitee "Hind Wint" krijgt van de KNVB de oranjesupporterskaart, voor de actie "Hind tegen Jamai, denk na bij wat je stemt!" Na lang overleg tussen Henk Kesler, Reinout en Tooske, komen ze toch tot de conclusie dat Feijenoord - Ajax overnieuw dient te worden gevoetbald. Ook de overige halve-finale moet opnieuw gespeeld worden. De wedstrijd wordt uit veiligheisoverwegingen in het diepste geheim georganiseerd, alleen Zlatan is niet van de partij hij kreeg een schaar naar z'n hoofd gegooid. De finale wordt gewoon weer in Rotterdam gespeeld, maar om eerder gezeur over de kaartverdeling te voorkomen heeft de KNVB besloten de ervaren kaartverkoper BoB Vos de kaartverkoop te beheren, dit onder luid gejuich van 380 Ajacieden. Beker voetbal anno 2003 is het niet heerlijk... Laatst gewijzigd op 07-03-2003 om 16:32. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Over een dikke maand zijn die wedstrijden dus ![]()
|
|