![]() |
|
Verwijderd
|
(bron)
Dit was wel te verwachten...het had geen zin om deze personen te vervolgen. Ze hebben misschien in zekere mate verwijtbaar gehandeld maar niet dusdanig verwijtbaar dat er sprake is van grove schuld. Ik ben het met het vonnis van de rechter eens. Sowieso niet echt slim ook van die nabestaanden, geen vordering uit onrechtmatige daad in te stellen. Dat lijkt me meer kans van slagen hebben. Dit zal wel weer een schokgolf en een storm van protesten veroorzaken van simpele zielen die roepen dat 'het recht gefaald heeft'. ![]() Maar goed, wat vinden jullie? |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Er zijn heel veel instanties en personen fout geweest, waardoor de vuurwerkramp gebeurde. Je kunt niet alleen die directeuren verwijten!
PS: ze hebben 3 maanden gevangenisstraf gekregen. Ze hadden alleen al zolang in voorarrest gezeten. PS2: 3 maanden voorwaardelijk? Ik hoop toch niet dat dit nog een keer gebeurt zeg! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik begrijp de uitspraak wel. Ik begrijp de teleurstelling van de betrokkenen ook.
Ik heb het gelukkig niet van zo heel dichtbij meegemaakt maar veel mensen die ik ken wel. De meeste mensen die ik ken weten zelf ook wel dat de schuld niet zomaar danwel alleen bij de directeuren gelegd kan worden. Ik ben benieuwd wat er met De V. gebeurt...
||
Citaat:
![]() Ik ben het met je eens, maar je haalt natuurlijk wel meteen het discussie-element eruit met zo'n opmerking. ![]()
|
![]() |
|
|