![]() |
|
![]() |
ik zoek een programma waarmee ik m'n outlook express kan backuppen.
ik heb eentje gevonden: http://www.outlook-express-backup.com/ maar die kost dus geld, is er ook net zo'n proggie dat freeware is?? |
Advertentie | |
|
![]() |
|
je kan het beste de archief map van naar een normale plaats verplaatsen.
en die zo af en toe backuppen. ik had m op een andere partitie gezet dus elke keer als ik windows weer moest reinstallen hoefte ik alleen maar de archiefmap te veranderen en ik had alles weer (wel op goede knopje drukken anders is het 50/50). maar outlouk sucks. www.mozilla.org
||
Citaat:
![]() En standaard is er Outlook Express. En dat is één van de weinige applicaties waarvan ik vind dat Microsoft nu goed werk heeft afgeleverd; het doet wat het moet doen; niets meer en niets minder. Niet bloated, start snel op. Heldere interface en goede instellingen. Eudora en The Bat! heb ik ook geprobeerd, maar dat vond ik dus niks. Mailclient van Mozilla heb ik nog niet geprobeerd. Maar ik gebruik zelf Phoenix als browser, wat gebaseerd is op Mozilla. Maar ben niet van plan over te stappen. ![]() http://www.mozilla.org/projects/phoenix/ als je interesse hebt.
Laatst gewijzigd op 07-03-2003 om 01:35. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Welke mappen/bestanden back-uppen om e-mails te bewaren bij formatteren. Verwijderd | 2 | 13-02-2007 08:50 | |
Software & Hardware |
probleem bij recovery marco_nogwat | 11 | 04-01-2007 11:13 | |
Software & Hardware |
[Email] Outlook: emailmap veranderen? Krekker | 14 | 13-04-2004 12:55 | |
Software & Hardware |
outlook express backup maken TAFKAB | 4 | 13-08-2003 16:33 | |
Software & Hardware |
[OUTLOOK Express]Backup TIGEK | 4 | 23-06-2003 15:24 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Welke kennis is handig mbt Software & Multimedia? Verwijderd | 35 | 22-06-2003 12:26 |