![]() |
|
![]() |
We hebben het hier over 50cent ... Hij vind rappers als Nelly en Yay-z maar fake.
Zo doet hij Jay-z na in zijn nummer Wanksta... Cuz I hustle baby This rap shit is so easy I'm gettin' what you get for a brick to talk greasy By any means partner, I got to eat on these streets And you play me close, for sure I'm gon' pop my heat Niggas sayin' they gonna murder 50, how? We ride around with guns the size of Lil' Bow Wow What you know about AK's and AR-15's ? Equipped with night vision, shell catchers, and inf-beams huh? Eminem en Dr.dre zien talent in hem en verschijnen zo ook in de clip in the club. In April of '00, 50cent was shot 9 times, including a .9mm bullet to the face, in front of his grandmothers house in Queens. He caught the ear of supa MC Eminem, and within a week Em was on the radio saying, '50 Cent is my favorite rapper right now.' Em looked to mentor Dr. Dre to confirm his belief in the young hitmaker, and the good doctor co-signed. Wat vinden jullie van 50CENT? Toen ik zijn 1e clip wanksta zag dacht ik ohh nee niet weer zo'n 1 maar toen ben ik toevallige op zijn site gekomen http://www.50cent.com/ en heb ik een paar nummer zitten downloaden en de tekst opgezocht en ik vind'm nu eigenlijk wel ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
noem me een van de pot gerukte octopus, maar ik vind 't niet slecht. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar ik las of lifestyle dat mevrouwtje spirit hier een fake is, want het is eigenlijk black sugar.. ![]() |
![]() |
|
Het is een goeie rapper.Kheb zijn cd gehoord en hij is best wel goed.Ma kvind het weer typisch...elke nieuwe rapper wil bekend worden en doet dit door een andere rapper te beledigen.Terwijl ze die mischien nog niet persoonlijk kennen.Benzino bevoorbeeld.Die disst eminem en zo denkt hij da hij cool is.Terwijl die zoooooo slecht is he.Hennige loser.Maja laat ze doen.En 50 cent is nog lang geen Tupac.Niet dezelfde uitstraling.50 cent word een hele grote ma ge kunt die niet vergelijken met Tupac bevoorbeeld.
||
Citaat:
en dat elke rapper komt met populariteit door disses is voor mij ook niet helemaal logisch maar goed een mc moet wel sterk zijn in het dissen want freestyles en battles zijn vaak ook gewoon gevechten met woorden dus ergens is het ook wel logisch dat je iemand in de grond kan boren als je een groot mc bent(bedoel ik 50ct dan niet mee) Rat
|
waarom word er steeds gezegt van 'die groep2' of ' die rapper2' ?? Ze hebben een ander naam, en hebben andere muziek. Kan zijn dat soms een zin in iemand anders tekst ook staat, boeiend!.
Maar iig 50 cent; vette naam, maar moet nog kijken of ik t wel leuk vind om te luisteren.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Overschat of onderschat [graag alleen hip hop] Dr HenDre | 194 | 17-07-2004 17:42 | |
Muziek |
download nieuwe 50 cent tracks [link inside] oostermaas | 19 | 29-10-2003 12:00 | |
Muziek |
rapper van het jaar??? br4m | 184 | 05-02-2003 22:36 | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 |