![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar hoe beland jij in vredesnaam in bed met een knul die je slaat en bijt, die te hard pompt en niet ophoudt als je dat wilt. Foute boel! Misschien kun je beter aangifte gaan doen. Dan denkt hij er voortaan wel twee keer over na voor hij weer zo te keer gaat. Zelfs al komt er geen veroordeling, hij is wel mooi opgepakt. En dat komt ook al in zijn dossier.
|
![]() |
jah daar heeft ze best wel een punt, zachtjes slaan bij doggy-style moet natuurlijk kunnen, en kan ook best erg opwindend zijn, maarja te hard is zeker nix
hard stoten uuh, hard stoten kan lekker zijn, maar HARD stoten weer niet buiten is zowieso neit lekker, dat wil ik lekker zelf doen, niet te hard uiterraard ![]() ![]()
||
Citaat:
gewoon zoals boven staat maardat te hard ik heb meestal van die vage vriendjes |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Adviesje:terugslaan. Doen ze het nooit meer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar laatst wilde ik toen we een beetje aan het rotzooien ( ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
DOEN ZE NIET DAT ZE VERDER GAAN DAN IK WIL STAAT ER NIET GOED IK BEDOEL HET OP ZO'N MANIER ALS DAT NIET GOED/ OF LEKKER VINGEREN EN IK ZEG HE KUN JE HET OOK ZO DOEN DAT ZE DAT 10 SECONDEN DEDEN EN VERVOLGENS VERDERGINGEN HOE ZE BEZIG WAREN niet je eigen conlusies trekken pliez |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat je t een beetje verkeerd opvat ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik trek conclusies op basis van de aangeboden informatie. Vooral de term vage vriendjes vond ik niet echt geruststellend klinken. Maar gelukkig is er niks aan de hand. En stel nou voor dat ze wel, eh, een beetje te ver waren gegaan, wees dan blij dat ik aan jouw kant sta, en niet begin te miepen dat je daar dan dus zelf om gevraagd hebt. Je zal de advocaten van dit soort hufters eens moeten zien die dat met droge ogen in een rechtzaal staan te beweren.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Bandje aloa | 6 | 24-03-2010 13:55 | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter algemeen #3 Severus | 500 | 24-11-2004 21:03 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stelling: Werkgevers moeten verplicht meebetalen aan kinderopvang MissCzechMeOut | 23 | 18-06-2003 09:25 | |
Seksualiteit |
Geslachtspiercings.. Choke | 41 | 15-03-2003 16:45 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |