Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Die willen ook alleen iets korts en heftigs ![]() ![]() ![]()
|
Weet niet of het een ziekte is. Ik weet alleen dat ik er geen 'last' van heb. Wees blij als je iemand hebt en ben dan zuinig op je relatie, dat allemaal verspelen om een lolletje
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Het is geen ziekte.. het kunnen meerdere dingen zijn.
Ofwel je neemt genoegen met een 2e keus en houd dus niet echt van degene met wie je samen bent, daarom zoek je maar iemand anders. Ofwel je hebt gewoon bindingsangst en kunt niet trouw blijven. Ofwel je bent gewoon een etterige macho ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het zit in je genen. Mannen willen zoveel mogelijk nakomelingen van zichzelf en vrouwen zoeken de beste man voor hun nageslacht. zoiets was het geloof ik. wil wel keer opzoeke. twee mensen uit mijn klas deden het met anw over vreemdgaan en het stond in de santé las ik laatst weer..
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het ligt aan je persoonlijkheid. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Liegen over persoonlijke dingen? f_ckedup | 52 | 08-01-2005 16:30 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen???? lso | 11 | 13-03-2004 18:13 | |
Drugs & Alcohol |
ik maak me zorgen....me vriend gaat pille slikken.... Janet | 176 | 22-07-2003 22:55 | |
Liefde & Relatie |
scheiden is erger dan sterven de abt van sion | 58 | 22-04-2002 15:24 | |
Liefde & Relatie |
pubers zijn een stelletje conservatievelingen op sexueel gebied. MiSsDeLiCiOuSs | 21 | 05-04-2002 23:15 |