Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je bent wel een lekkerding zeg. Damn!!! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Ten eerste, kap nou eens met dat doorgestoken kaart idee.. Had jij van tevoren gezegd dat Jamai had gewonnen? Nee, iedereen vond Jamai een kneus, Jim zou winnen!! Jim zit een paar keer op de stoel; Hind wint!
Jamai heeft gewonnen; Jamai wint, het is doorgestoken kaart! ![]() Ten tweede, doe niet irritant met die ![]() Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en omdat jullie het allemaal zo leuk vinden, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() trouwens, ik vind idols nou ook weer niet geweldig maar mensen hebben het altijd al leuk gevonden om mensen te zien die voor schut staan en dat het verder zon succes is geworden komt waarschijnlijk door die mensen die naar programma's kijken omdat er mensen inzitten die ze knap vinden en dat ze die muziek stijl hebben..mja zeker wetebn doe je het nooit
|
![]() |
Ik denk dat het zo zit.
idols begon goed met de voorrondes, veel leed vermaak en veel gelachen, iedereen houd ( stiekem ) wel van leed vermaak. maar goed ik vind het zielig om zo een artiest te vinden, want als iemand echt aanleg of talent heeft, komt hij er zelf ( uiteindelijk ) wel, en niet via zo'n kut programma als idols. Dat is gewoon 1 stom commercieel idee. In de 2de ronde zaten eigelijk alleen maar "knappe mensen" en sommige mensen kregen al veel aandacht van media in verband met voorrones die uitermate veel besproken zijn in nederland, weer 1 groot opgezet plan maar ja wat wil je der aan doen ![]() Zo leerde je alvast de mensen kennen die allemaal zo razend interresant waren....veel knappe mensen zonder inhoud zullen we maar zeggen. Vervolgens werden er weer mensen uit gehaald enzo enzo, tot aan de grootte finale, geen zin om helemaal te beschrijven. Het is gewoon een smerig zooitje vriendjespolitiek....en jamai een idool, nee, een product gemaakt door de platenmaatschappij, die wel bepaald wat de meisjes van 14 jaar oud leuk vinden en jamai is grappig, lief koel,stoer... NOT ! En uitstraling...nee niet echt, hijs staat met domme kut grijns op het podium en zo geen cent over hebben om hem te zien optreden, wat krijg je nou gewoon iemand die - niet zijn eigen kleding uitkiest - zijn standaart lach heeft, geen fock om de fans eigelijk geeft - Niks zelf verzind, hij krijg een vrouw om dansjes mee te leren, en zangles, want ja echt goed zinnen kon die toch eigelijk niet al zei de jury dat wel, maar ja de meeste naiefe kutjes van 14 jaar zullen dat wel geloven... nouja ik ga kappen word er alleen maar sad van ![]() Waar gaat het toch heen met de maatschapij, Kill Your Idols ![]() Kill Your TV ![]() GreeTz AANsteker tevens zo denk ik erover, hoor graag andere reacties ![]() |
![]() |
|
|