Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2003, 17:34
number9
number9 is offline
Ik kan maar niet begrijpen waarom dat Idols zo popuplair was.
Zoals ik op mijn school heb gehoord, is bijna iedereen alleen maar blijven kijken na die Fantastische opmerkingen van de Jury (de afkrakingen)
En het is gewoon doorgestoken kaart.
Er waren er maar 2 met talent David en Hind.
Jim en Jamai hebben misschien wel een leuk bekkie, maar zingen
Oud 24-03-2003, 17:37
Diovai
Diovai is offline
Jij zegt dat je niet begrijpt waarom iedereen kijkt en waarom iedereen het een leuk programma vindt, terwijl je wel genoeg gekeken denkt te hebben om te expertise te hebben verkregen om te kunnen zeggen wie jij de beste vindt en wie niet?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 17:50
Qimm
Qimm is offline
Dat kan je je wel van alles afgaan vragen! Waarom was big brother zo populair, DAT vonnik een kut serie, toch kekebn er onwijs veel mensen naar...
Dat jij Idols niet leuk vind, jah... das jouw probleem. Er zijn genoeg mensen die het prachtig vonden, dat haalt het geld binnen. Denk je dat de omroepen intelligente dingen op tv willen? Dat brengt niet genoeg op
Oud 24-03-2003, 17:54
AJMouse
AJMouse is offline
*zwaait naar 100e idols-is-doorgestoken-kaart topic*
Oud 24-03-2003, 18:17
number9
number9 is offline
Citaat:
Diovai schreef op 24-03-2003 @ 18:37:
Jij zegt dat je niet begrijpt waarom iedereen kijkt en waarom iedereen het een leuk programma vindt, terwijl je wel genoeg gekeken denkt te hebben om te expertise te hebben verkregen om te kunnen zeggen wie jij de beste vindt en wie niet?
Ja als je zus het kijkt en jij zit er 1 kamer naast, dan hoor je het allemaal wel.

Maar na dat concert van donderdag (heb ik gehoord)

Zijn we er weer een jaar vanaf

( y)(y )(y
Oud 24-03-2003, 18:18
Diovai
Diovai is offline
Citaat:
number9 schreef op 24-03-2003 @ 19:17:
Ja als je zus het kijkt en jij zit er 1 kamer naast, dan hoor je het allemaal wel.

Maar na dat concert van donderdag (heb ik gehoord)

Zijn we er weer een jaar vanaf

( y)(y )(y
Ben jij dat op die foto in je sig? http://www.lekkerding.com/?pict=LKD4DF62&s=w ?

Je bent wel een lekkerding zeg. Damn!!!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 18:23
Verwijderd
Ik snap niet waarom mensen erg veel emoticons in berichtjes plaatsen. Dat getuigt pas van talentloosheid.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 18:31
Uice
Uice is offline
Idols is populair vanwege twee eigenschappen die veel populaire programma's/films hebben: het is nieuw en simpel.
Oud 24-03-2003, 19:18
Pla
Pla is offline
Ten eerste, kap nou eens met dat doorgestoken kaart idee.. Had jij van tevoren gezegd dat Jamai had gewonnen? Nee, iedereen vond Jamai een kneus, Jim zou winnen!! Jim zit een paar keer op de stoel; Hind wint!
Jamai heeft gewonnen; Jamai wint, het is doorgestoken kaart!

Ten tweede, doe niet irritant met die 100 keer achter elkaar.. En tenslotte:
Citaat:
Diovai
En je gaat me niet vertellen dat als jij een kamer ernaast zit, zonder muziek of iets zit.. Als je het echt zo irritant had gevonden had je zelf wel muziek aangezet..
Oud 25-03-2003, 10:37
number9
number9 is offline
Citaat:
Pla schreef op 24-03-2003 @ 20:18:
Ten eerste, kap nou eens met dat doorgestoken kaart idee.. Had jij van tevoren gezegd dat Jamai had gewonnen? Nee, iedereen vond Jamai een kneus, Jim zou winnen!! Jim zit een paar keer op de stoel; Hind wint!
Jamai heeft gewonnen; Jamai wint, het is doorgestoken kaart!

Ten tweede, doe niet irritant met die 100 keer achter elkaar.. En tenslotte:

En je gaat me niet vertellen dat als jij een kamer ernaast zit, zonder muziek of iets zit.. Als je het echt zo irritant had gevonden had je zelf wel muziek aangezet..
Nooit gehoord van leren voor SE toetsen? dan ga je niet met muziek aan zitten.
en omdat jullie het allemaal zo leuk vinden,
Oud 25-03-2003, 11:38
Stff
Stff is offline
idols was zo populair door de vele media aandacht, alles kan dan populair worden.
Oud 25-03-2003, 12:28
m'neer
m'neer is offline
Citaat:
Milk schreef op 24-03-2003 @ 19:23:
Ik snap niet waarom mensen erg veel emoticons in berichtjes plaatsen. Dat getuigt pas van talentloosheid.

Sorry, het getuigt inderdaad van het onvermogen om je punt duidelijk te maken met woorden.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 18:32
purplerose
purplerose is offline
Citaat:
Diovai schreef op 24-03-2003 @ 18:37:
haha!! die zit! toppie
trouwens, ik vind idols nou ook weer niet geweldig maar mensen hebben het altijd al leuk gevonden om mensen te zien die voor schut staan en dat het verder zon succes is geworden komt waarschijnlijk door die mensen die naar programma's kijken omdat er mensen inzitten die ze knap vinden en dat ze die muziek stijl hebben..mja zeker wetebn doe je het nooit
Oud 26-03-2003, 18:44
Insatiable
Insatiable is offline
in nederland wordt te veel naar uiterlijk gekeken..
niemand boeid het meer of iemand echt iets kan..
sorry jamia...maar het is gewoon zo!!!
Oud 26-03-2003, 20:06
aansteker
aansteker is offline
Ik denk dat het zo zit.

idols begon goed met de voorrondes, veel leed vermaak en veel gelachen, iedereen houd ( stiekem ) wel van leed vermaak. maar goed ik vind het zielig om zo een artiest te vinden, want als iemand echt aanleg of talent heeft, komt hij er zelf ( uiteindelijk ) wel, en niet via zo'n kut programma als idols. Dat is gewoon 1 stom commercieel idee.

In de 2de ronde zaten eigelijk alleen maar "knappe mensen" en sommige mensen kregen al veel aandacht van media in verband met voorrones die uitermate veel besproken zijn in nederland, weer 1 groot opgezet plan maar ja wat wil je der aan doen
Zo leerde je alvast de mensen kennen die allemaal zo razend interresant waren....veel knappe mensen zonder inhoud zullen we maar zeggen.

Vervolgens werden er weer mensen uit gehaald enzo enzo, tot aan de grootte finale, geen zin om helemaal te beschrijven.

Het is gewoon een smerig zooitje vriendjespolitiek....en jamai een idool, nee, een product gemaakt door de platenmaatschappij, die wel bepaald wat de meisjes van 14 jaar oud leuk vinden en jamai is grappig, lief koel,stoer... NOT ! En uitstraling...nee niet echt, hijs staat met domme kut grijns op het podium en zo geen cent over hebben om hem te zien optreden, wat krijg je nou gewoon iemand die
- niet zijn eigen kleding uitkiest
- zijn standaart lach heeft, geen fock om de fans eigelijk geeft
- Niks zelf verzind, hij krijg een vrouw om dansjes mee te leren, en zangles, want ja echt goed zinnen kon die toch eigelijk niet al zei de jury dat wel, maar ja de meeste naiefe kutjes van 14 jaar zullen dat wel geloven...

nouja ik ga kappen word er alleen maar sad van
Waar gaat het toch heen met de maatschapij,
Kill Your Idols
Kill Your TV
GreeTz

AANsteker

tevens zo denk ik erover, hoor graag andere reacties
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 08:30
number9
number9 is offline
Goed zo jongen!!!