Advertentie | |
|
![]() |
|
Je kunt het beste nVidia Detonator drivers gebruiken. Kijk eens op www.tweakers.net/meuktracker en zoek daar de laatste Detonator drivers die een WHQL-certificaat hebben. Die zijn over het algemeen het meest stabiel.
||
Citaat:
In zijn geval dus AOpen drivers of nVidia drivers.
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat Asus drivers nog wel goed betrouwbaar zijn, maar van AOpen weet ik dat niet zo. Iig, nvidia drivers zijn wel goed. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, en sommige driverpackages van fabrikanten bevatten nog andere handigheidjes zoals bij ASUS de SmartDoctor, waarmee je het aantal RPM van je fan kunt zien en de temperatuur van je GPU.
Maar voor de rest zijn ze natuurlijk gebaseerd op dezelfde kern, alleen zullen officiële fabrikanten natuurlijk alleen maar volledig stabiele (en vaak minder snelle) releases gebruiken voor hun officiële produkten. |
![]() |
|
Idd, soms zijn ze zelfs gebaseerd op de 3x.xx detonator serie. Echt zonde van je snelle videokaart vind ik dan. Neem gewoon 4x.xx WHQL drivers die op www.tweakers.net/meuktracker staan, en je hebt stabiele, snelle en DirectX 9 compatible drivers.
||
Citaat:
|
|