Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2003, 17:55
urban-tiger
urban-tiger is offline
hoe versier jij iemand eigelijk? (waardevolle info) zeg wel of je het bij een jonge of meisje doet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2003, 18:13
Blenderhead
Blenderhead is offline
met slingers.....

nee, k versier eigenlijk bijna nooit....
Oud 10-01-2003, 18:16
urban-tiger
urban-tiger is offline
nou ook nie prcies versieren (verkeerd woord sorry) eerder iets van wat je zegt dat een jongen/meisje je leuk (begint) te vinden
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 18:21
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
urban-tiger schreef:
nou ook nie prcies versieren (verkeerd woord sorry) eerder iets van wat je zegt dat een jongen/meisje je leuk (begint) te vinden
van m'n huidige vriendin werd t via msn/email wel duidelijk.... maar k heb uiteindelijk ook nog gezegd:
" ehm... k ben hier niet zo goed in en em... k weet niet precies wat k moet zeggen maar... ik vind je heel leuk " ...

en vervolgens een kus op d'r wang gegeven...
Oud 10-01-2003, 18:21
urban-tiger
urban-tiger is offline
en wat zijn die tips /hints dan?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 18:49
Thomas
Thomas is offline
Ik versier niet.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 19:14
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
urban-tiger schreef:
en wat zijn die tips /hints dan?
iedereen heeft een eigen stijl van doen. Probeer wat dingen. Meestal als ik ze tegen kom een keer strak aan kijken en vervolgens ergens anders gaan staan. Komen ze dichter in de buurt dan zijn ze geïntresseerd. Dan kan je gaan beginnen met lachjes, en dan krijg jem eestal een onsamenhangend gesprek. Het vervolg? kijk maar wat je wil
Oud 10-01-2003, 19:21
Orion16
Orion16 is offline
Niet, ben veels te bang dat ik een blauwtje loop ofzo of dat ik gewoon wordt afgwezen
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 20:32
Tatsu
Tatsu is offline
Loopt meestal vanzelf... gewoon een leuk praatje maken... elkaar wat leren kennen, elkaar aftasten... slaat er een vonk over dan merk je het zelf snel genoeg...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 20:36
Methuselah
Methuselah is offline
Niet, durf ten eerste niet, en ten tweede ben ik pas in 'n meisje geïnteresseerd als ik haar al wat beter ken...
Oud 10-01-2003, 20:42
Verwijderd
Ik versier niet echt, op de een of andere manier gebeurt het gewoon altijd vrijwel vanzelf De laatste tijd tenminste, nu doe ik ook geen moeite meer voor zomaar iemand scoren...

Mjah, dan sta je gewoon een beetje te praten en knooien en kietelen enzo en dan zoen je zomaar
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 20:43
cin-D
cin-D is offline
alleen kijken
Oud 10-01-2003, 22:09
Unexplained
Unexplained is offline
Zoals ik in een eerder topic al zei...

Ik gebruik mijn charisma, en dan word ik vanzelf wel versierd.
Oud 10-01-2003, 22:40
Another Way
Another Way is offline
niet,ik doe geen moeite want ze moeten me toch niet
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 23:06
Last Resort
Last Resort is offline
ik probeer het ook niet eens, en ja, dat durf ik niet. Maar soms gebeurt het weles, en dan is het gewoon beetje ouwehoeren en flauwe geintjes maken en kijken of het vonkje overspringt.......
Oud 11-01-2003, 08:25
damaetas
damaetas is offline
doe ik niet aan
Oud 11-01-2003, 10:05
Verwijderd
ik versier niet, ik vind dat de jongen dat maar moet doen
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 10:15
Verwijderd
Ik heb wat dat betreft nauwelijks skills

Waarschijnlijk zou het zijn: veel oogcontact maken, vervolgens er op afstappen en iets te drinken aanbieden ofzo. En dan maar hopen dat ik niet onwijs afga
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
tsja...dat gaat dat niet lukken met de vrouwtjes he
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 13:43
Justice
Justice is offline
Ik doe niet aan versieren... Dat vind ik eigenlijk het looste wat er is. Telkens als ik uit ga zie je dat in het laatste nummer mensen desperate op zoek gaan naar een zoenpartner om maar "gescoord" te hebben...

Not while my brain runs the show!
Oud 11-01-2003, 14:15
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Zoals ik in een eerder topic al zei...

Oud 11-01-2003, 14:23
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
Elvira schreef:
Hehe naja net was ik uitgeweest, en klinkt dom en shit, maar ik voel me echt vet goed nu. Namelijk omdat ik 5 jongens heb afgewezen, heb namelijk al een vriend. En naja geeft wel relax gevoel, ik bedoel gewoon...Je weet toch...Uhm gewoon me zelfvertrouwen word weer wat beter snap je. En net als vanavond, ik kwam ergens waar ik normaal niet zo vaak ben, ik zag veel bekenden en ik was de hele tijd aan het lachen, had vet lol, was hele tijd aan het dansen. Ik keek veel om me heen naar andere mensen en dan soms kreeg ik per ongeluk oog contact en dan komen ze praten...
Leuk voor je!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 15:44
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Elvira schreef:
Hehe naja net was ik uitgeweest, en klinkt dom en shit, maar ik voel me echt vet goed nu. Namelijk omdat ik 5 jongens heb afgewezen, heb namelijk al een vriend. En naja geeft wel relax gevoel, ik bedoel gewoon...Je weet toch...Uhm gewoon me zelfvertrouwen word weer wat beter snap je. En net als vanavond, ik kwam ergens waar ik normaal niet zo vaak ben, ik zag veel bekenden en ik was de hele tijd aan het lachen, had vet lol, was hele tijd aan het dansen. Ik keek veel om me heen naar andere mensen en dan soms kreeg ik per ongeluk oog contact en dan komen ze praten...
Zo, nu heb je 't echt gemaakt hè? Ben je nu blij?
argh, heb zo'n hekel aan dat soort meisjes, jammer alleen dat er zoveel van rondlopen. Ik neem het woord maar niet in de mond maar het begint met een S en het eindigt met een T.
Sowieso meisjes met teveel zelfvertrouwen zijn
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 16:31
andeldushi
andeldushi is offline
Citaat:
Elvira schreef:
hier kank me echt boos over maken!!!!ZOVEEL HOOGMOED!!!!!Ik ga ook weleens uit, en wijs ook welleens jongens af, maar daar ga ik niet mee pronken en er stoer mee lopen doen, ik vind ut eigenlijk alleen maar zielig voor die jongens, dus je met niet arrogant gaan lopen doen met je 5 jongens, rot op joh, echt ZIELIG
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 16:32
wissie
wissie is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Mee eens, maar het werkt niet echt in de praktijk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2003, 16:40
andeldushi
andeldushi is offline
ik ga altijd oogcontact enzo zoeken, beetje glimlachen, *knipogen* en dan gebeurt alles vanzelf wel geloofik beetje praten en lachendan komt alles goed
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 16:41
andeldushi
andeldushi is offline
hey kut, ik snapput nog niet echtik weet niet hoe je zon klein plaatje erop moet zetten!!!!!!! wie kan me dat uitleggen??
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 17:08
DarkRaven
DarkRaven is offline
Citaat:
andeldushi schreef:
ik ga altijd oogcontact enzo zoeken, beetje glimlachen, *knipogen* en dan gebeurt alles vanzelf wel geloofik beetje praten en lachendan komt alles goed
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 17:18
fanatickje
fanatickje is offline
Gewoon lief zijn!

Oh ja nog een vraagje: als je iem probeert te versieren en er valt een stilte vb een half minuutje of zo, is dat erg????
Oud 11-01-2003, 17:21
Verwijderd
Citaat:
fanatickje schreef:
Gewoon lief zijn!

Oh ja nog een vraagje: als je iem probeert te versieren en er valt een stilte vb een half minuutje of zo, is dat erg????
nee, juist leuk. Beetje oogcontact zoeken dan met hem/haar
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 17:43
Verwijderd
Hoezo moet je altijd volgens jou een meisje versieren om een meisje te hebben
Ik heb wel wat meisjes gezoend en heb pas 1/2 keer een meisje versierd, de rest allemaal niet, dat ging anders.
Bezoek is feestjes, zo leuk en zo easy.
Het zou ook mooi zijn als je een breed sociaal leven hebt, dan kan je zo iedereen via via, zo deed ik het wel, en als je echt op zoek bent naar een leuk meisje dan heb je gewoon geduld nodig, en als ze je echt leuk vind, dan komt het wel goed, maar ik ga zelf nu ook al dik 2 jaar uit maar heb nog nooit een vriendin via het uitgaan ontmoet.
Maar het komt echt goed hoor, wees maar niet bang.

succes, als je vragen hebt hoor ik het wel
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 17:56
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
De manier om tijdens het uitgaan leuke vrouwen leren kennen is door bij rustige uitgaansgelegenheden kijken waar een groepje leuke vrouwen zitten, en daar gewoon bij gaan zitten, hetzij alleen hetzij met je vriend.

Zeg gewoon: "Is het goed als we er bij komen zitten?". Ze zeggen toch altijd: "Ja, gezellig!". Je zult sowieso niet genadeloos de grond in getrapt worden als je het spontaan en vriendelijk vraagt.

Dan ga je gewoon bij zo'n groepje meisjes zitten, stel elkaar voor en gaat gezellig en spontaan praten. Er zal altijd een bij zitten die extra aandacht voor jou heeft. Vraag of ze een keer zin heeft een andere keer nog eens iets af te spreken, om bijvoorbeeld eens gezellig te komen theedrinken of te eten.

Zo leer je elkaar beter kennen, en word je vrienden. Op die manier kan er iets groeien en ontstaat er een serieuze relatie met een meisje die je tijdens het uitgaan hebt 'versierd'.
Oud 11-01-2003, 18:17
DEChengst
DEChengst is offline
Niet, geen idee hoe
Oud 11-01-2003, 20:13
Kazanka
Kazanka is offline
Citaat:
andeldushi schreef:
Ik ga ook weleens uit, en wijs ook welleens jongens af, maar daar ga ik niet mee pronken en er stoer mee lopen doen,
wrom schrijf je 't er hier dan bij?
Oud 11-01-2003, 23:24
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Ik versier niet echt, op de een of andere manier gebeurt het gewoon altijd vrijwel vanzelf De laatste tijd tenminste, nu doe ik ook geen moeite meer voor zomaar iemand scoren...

Mjah, dan sta je gewoon een beetje te praten en knooien en kietelen enzo en dan zoen je zomaar
uh komt bekend voor
Oud 12-01-2003, 11:15
Guerilla
Guerilla is offline
ik zeg

ey meisje je bent mooi wil je met me trouwen?

(geen grap het werkt )
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 11:17
Guerilla
Guerilla is offline
enne iedereen chill
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 11:24
Verwijderd
nou ik kijk hem aan en knoop mijn bloesje los werkt gegarandeert nee ff serieus geweoon kijken en wegkijken kijken en wegkijken dat werkt het beste
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 11:46
MazeMouse
MazeMouse is offline
Tja, heel flauw.
"wil je wat drinken?"
Ik zou het verder niet weten. Zenuwpees en verlegen persoon als ik ben.

Jah, een keertje een meisje dat helemaal alleen aan een tafeltje zat en duidelijk net zo verlegen was als mij. Is toch nog een vrij gezellig gesprek uit gekomen. (en dan vergeet je telefoonnummers ofzo uit te wisselen en zie je haar nooit meer )
Oud 12-01-2003, 11:48
Talon
Talon is offline
Citaat:
DOGGONE schreef:
nou ik kijk hem aan en knoop mijn bloesje los werkt gegarandeert nee ff serieus
uhm.. dat werkt gegarandeert hoor, serieus
Oud 12-01-2003, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:

Onweerstaanbaar

Versieren is een groot woord. Ik zeg meestal gewoon: ik vind je leuk. En dan ga ik op m'n bek. Of niet.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 00:46
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
urban-tiger schreef:
Ik vind eigenlijk alleen iemand leuk als ik ze hoor praten (al teveel fysiek leuke meiden gezien die afknapper bleken te zijn nadat ze hun mond opendeden), en als je ze hoort praten kan je er gelijk een gesprek mee beginnen.

Wel hou 't in 't begin luchtig, wees gewoon jezelf, praat over wat jou 't meeste bezighoudt, hobby's enz (dan hoor je gelijk hoe zij over je leven / persoon / bezigheden denkt).

Als ze je "persoontje" interessant begin, wel schakel dan subtiel op relaties over. Pols naar wat zij zoekt in een jongen, of ze liefst lange / korte relaties heeft, ... En als dit alles met jouw gedachten strookt, dan heb je de overeenkomsten die de meesten "gebruiken" om een persoon geschikt te vinden om een relatie ermee te beginnen (ok dit was nogal technisch...)

Dan : zeg gewoon, "wow je denkt bijna 't zelfde als ik... K zou je wel beter willen leren kennen", en leer haar dan ook beter kennen. Wees creatief, origineen en JEZELF. Doe NIET stoer ofzow, das afknapper.

En dan komt 't wel vanzelf....
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 01:33
Tatsu
Tatsu is offline
Citaat:
Elvira schreef:
Shit wat gaan sommige mensen nou flippen. Ik typ het misschien een beetje fout neer. Maar wat dan. Zomaar noemt iemand me een slet, waarom? Omdat ik vijf jongens afwijs? Kan ik er wat aan doen dat ze naar me toe komen en meteen denken dat ze kennen scoren. En nog zo'n hatertje zegt dat ik arrogant ben? Rot op blondje, wat noem je jezelf nou Dushi je bent fucking NL, typ dan ook NL. Sjeez die jongens komen toch met me praten, ja dan praat ik terug. Relax een leuk gesprek voeren, maar zoveel van die gastjes denken dan meteen al dat ze gaan scoren...En als ik dan zeg dat ik een vriend heb, dan nog gaan ze zich opdringen. Fuck jullie dan.
Wees blij dat je zo open bent.
Mensen kun erg kortzichtig zijn... het is gewoon op dat moment hoe je in je vel zit...
Je hebt op het moment dat je een vriend hebt meer uitstraling... Meer zekerheid... Je geizcht spreekt over het algemeen open boekdelen... dan straal je de zekerheid uit... Dan ben je op je aantrekkelijkst...
Dus niks raars aan.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 01:34
Verwijderd
That would be giving away trade-secrets
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 01:35
Tatsu
Tatsu is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
That would be giving away trade-secrets
Player, hoor
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 10:07
vixen
vixen is offline
Tja, hoe versier ik...gewoon er naar toe lopen, praten, nog meer praten, glimlachen, lief kijken, hem veel aanraken, nog meer lief kijken. Zoiets.
Oud 13-01-2003, 10:27
Verwijderd
Ik kom meestal een discotheek, kroeg of cafe binnen en zeg dan................ "Heyyyyyy, biertjuhhhhh?" Hehehehehe.... Nee grapjeuh, ik zoek meestal oogcontact met de dames enneh de rest gaat vanzelf...... Want na t oogcontact kan je meestal dingen niet plannen van dit ga ik doen of dat ga ik doen. Moet natuurlijk wel spontaan gebeuren

Greetz Snoopy
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 16:00
andeldushi
andeldushi is offline
Citaat:
Elvira schreef:
Shit wat gaan sommige mensen nou flippen. Ik typ het misschien een beetje fout neer. Maar wat dan. Zomaar noemt iemand me een slet, waarom? Omdat ik vijf jongens afwijs? Kan ik er wat aan doen dat ze naar me toe komen en meteen denken dat ze kennen scoren. En nog zo'n hatertje zegt dat ik arrogant ben? Rot op blondje, wat noem je jezelf nou Dushi je bent fucking NL, typ dan ook NL. Sjeez die jongens komen toch met me praten, ja dan praat ik terug. Relax een leuk gesprek voeren, maar zoveel van die gastjes denken dan meteen al dat ze gaan scoren...En als ik dan zeg dat ik een vriend heb, dan nog gaan ze zich opdringen. Fuck jullie dan.
je zegt wel: fokin blondje enzo, maggik buitenlands praten als ik wil?? ik heb ook buitenlandse familie, dus dat kan best!!en jij scheld ook met fuck, maar je bent ook niet engels/amerikaans??nou dan
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 16:04
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
andeldushi schreef:
je zegt wel: fokin blondje enzo, maggik buitenlands praten als ik wil?? ik heb ook buitenlandse familie, dus dat kan best!!en jij scheld ook met fuck, maar je bent ook niet engels/amerikaans??nou dan

BrEeZaAaAaHhH????

*ziet "biertje" reclame voor zich*
Oud 13-01-2003, 16:11
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
Zo, nu heb je 't echt gemaakt hè? Ben je nu blij?
argh, heb zo'n hekel aan dat soort meisjes, jammer alleen dat er zoveel van rondlopen. Ik neem het woord maar niet in de mond maar het begint met een S en het eindigt met een T.
Sowieso meisjes met teveel zelfvertrouwen zijn
Is ze daarom een slet??
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten