Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik versier niet echt, op de een of andere manier gebeurt het gewoon altijd vrijwel vanzelf
![]() Mjah, dan sta je gewoon een beetje te praten en knooien en kietelen enzo en dan zoen je zomaar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Sowieso meisjes met teveel zelfvertrouwen zijn ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoezo moet je altijd volgens jou een meisje versieren om een meisje te hebben
Ik heb wel wat meisjes gezoend en heb pas 1/2 keer een meisje versierd, de rest allemaal niet, dat ging anders. Bezoek is feestjes, zo leuk en zo easy. Het zou ook mooi zijn als je een breed sociaal leven hebt, dan kan je zo iedereen via via, zo deed ik het wel, en als je echt op zoek bent naar een leuk meisje dan heb je gewoon geduld nodig, en als ze je echt leuk vind, dan komt het wel goed, maar ik ga zelf nu ook al dik 2 jaar uit maar heb nog nooit een vriendin via het uitgaan ontmoet. Maar het komt echt goed hoor, wees maar niet bang. succes, als je vragen hebt hoor ik het wel |
![]() |
|
De manier om tijdens het uitgaan leuke vrouwen leren kennen is door bij rustige uitgaansgelegenheden kijken waar een groepje leuke vrouwen zitten, en daar gewoon bij gaan zitten, hetzij alleen hetzij met je vriend.
Zeg gewoon: "Is het goed als we er bij komen zitten?". Ze zeggen toch altijd: "Ja, gezellig!". Je zult sowieso niet genadeloos de grond in getrapt worden als je het spontaan en vriendelijk vraagt. Dan ga je gewoon bij zo'n groepje meisjes zitten, stel elkaar voor en gaat gezellig en spontaan praten. Er zal altijd een bij zitten die extra aandacht voor jou heeft. Vraag of ze een keer zin heeft een andere keer nog eens iets af te spreken, om bijvoorbeeld eens gezellig te komen theedrinken of te eten. Zo leer je elkaar beter kennen, en word je vrienden. Op die manier kan er iets groeien en ontstaat er een serieuze relatie met een meisje die je tijdens het uitgaan hebt 'versierd'.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Tja, heel flauw.
"wil je wat drinken?" Ik zou het verder niet weten. Zenuwpees en verlegen persoon als ik ben. Jah, een keertje een meisje dat helemaal alleen aan een tafeltje zat en duidelijk net zo verlegen was als mij. Is toch nog een vrij gezellig gesprek uit gekomen. (en dan vergeet je telefoonnummers ofzo uit te wisselen en zie je haar nooit meer ![]()
||
Citaat:
Wel hou 't in 't begin luchtig, wees gewoon jezelf, praat over wat jou 't meeste bezighoudt, hobby's enz (dan hoor je gelijk hoe zij over je leven / persoon / bezigheden denkt). Als ze je "persoontje" interessant begin, wel schakel dan subtiel op relaties over. Pols naar wat zij zoekt in een jongen, of ze liefst lange / korte relaties heeft, ... En als dit alles met jouw gedachten strookt, dan heb je de overeenkomsten die de meesten "gebruiken" om een persoon geschikt te vinden om een relatie ermee te beginnen (ok dit was nogal technisch...) Dan : zeg gewoon, "wow je denkt bijna 't zelfde als ik... K zou je wel beter willen leren kennen", en leer haar dan ook beter kennen. Wees creatief, origineen en JEZELF. Doe NIET stoer ofzow, das afknapper. En dan komt 't wel vanzelf.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mensen kun erg kortzichtig zijn... het is gewoon op dat moment hoe je in je vel zit... Je hebt op het moment dat je een vriend hebt meer uitstraling... Meer zekerheid... Je geizcht spreekt over het algemeen open boekdelen... dan straal je de zekerheid uit... Dan ben je op je aantrekkelijkst... Dus niks raars aan. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kom meestal een discotheek, kroeg of cafe binnen en zeg dan................ "Heyyyyyy, biertjuhhhhh?"
![]() ![]() Greetz Snoopy |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
BrEeZaAaAaHhH???? *ziet "biertje" reclame voor zich*
||