Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2003, 21:24
Ellesje
Ellesje is offline
Ik heb het uitgemaakt, na 20 maanden, mijn eerste vriendje, het zou eeuwig duren, dacht ik. Ben teleurgesteld in hem, zag geen toekomst meer, heb het uitgemaakt, na veel twijfelen.
Heb verwijten gekregen, ik was zijn ware, hij wilde altijd bij me blijven, hij zou nooit een ander meisje vinden dan ik. Ik word ziek van zijn verwijten en negeer hem een poosje.
Twee maanden nadat het uit is, krijg ik een mailtje, hij heeft een nieuw vriendinnetje. Ik bel hem, hij is over me heen, zegt ie.
Waarom word ik daar nou pissig van ...
Ik moet juist blij zijn, blij zijn dat ik van 'm af ben, blij zijn dat die eikel opgerot is, maar neej, ik voel me gekwetst, belogen, bedrogen. Al die verwijten die hij mij gaf, die nergens op sloegen, komen nu op hem neer...

Ik kan het gewoon nie hebben ...
Waarom niet, komt 't nog? Is't te vroeg? ... Bah
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2003, 21:40
Bright Halo
Bright Halo is offline
Ik denk dat je pissig bent omdat je blijkbaar toch niet zijn ware bent. Alles wat hij toen zei, slaat nu nergens meer op.

Dat is wel vaker zo bij mensen. Alles is een momentopname en niets is voor altijd.
Oud 04-03-2003, 22:38
Thomas
Thomas is offline
Is een normaal gevoel hoor.

Ik kan het me iig zeker wel voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 12:20
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Wawl schreef:
Is een normaal gevoel hoor.

Ik kan het me iig zeker wel voorstellen.
Oud 05-03-2003, 12:30
Verwijderd

Mja het is logisch...het gevoel is logisch.. je voelt je dan ook zo stom..dat had ik ook met een ex. Na een hele tijd zat ik nog steeds aan 'm te denken enzo. En toen zag ik 'm een keer door de stad lopen met z'n nieuwe vriendin. Auw.

Maarjah nu heb je dus gewoon een klap gehad, je bent 'm echt kwijt, hij is over je heen.. je vraagt je af waarom hij sommige dingen dan gedaan en gezegd heeft. Je hebt het gevoel dat het niet klopt.. maar je moet nu dus je eigen antwoorden gaan verzinnen en het gaan accepteren. Het is wel heel moeilijk, maar vaak moet er eerst zoiets gebeuren voordat je echt over iemand heen kunt komen.
suc6
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 12:42
Miss Helena
Miss Helena is offline
Jouw verhaal komt bijna precies overeen met dat van mij. Ik voelde me ook zo, is niet raar denk ik. Hij gaat eerst zeggen dat jij de ware bent, en voordat je t weet heeft ie n ander. Weet welk gevoel je hebt, je bent m nou helemaal kwijt, en dat was je eerst niet, omdat ie je zo geweldig vond. Tis n raar gevoel, maar bij mij wast volgens mij n kwestie van wennen. Zat er verder niet echt mee, omdat ik wist waarom ik t uitgemaakt had.
xxx Miss Helena
Oud 05-03-2003, 17:24
G.T.C.
G.T.C. is offline
je kan sowieso niet zomaar zeggen dat je de ware bent, maar ja.
Stel dat ie het echt zeker weet dan zal jij best nog speciaal voor hem zijn.

Maar er zijn heus wel meer personen in de wereld waar hij bijna net zoveel voor kan voelen als voor jou. in ieder geval genoeg, om over jou heen te komen.
Oud 05-03-2003, 17:54
Mevr. Roumen
Mevr. Roumen is offline
geef het gewoon toe schat je wilt dat joch gewoon terug. ik denk dat je nog van hem houd

lang geleden wasut uit tussen mij en simon maarja dat waren leuke tijden geweest maar ik denk geen1 seconde over hem.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 18:06
Verwijderd
een beetje raar vind ik het wel dat hij jou daar via email op attent moet maken.... komt bij mij over als het is een poging om jou jaloers te maken en je terug te krijgen misschien..
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 00:31
annabegins
annabegins is offline
ik vind t wel vrij normaal hoor, heb t zelf ook gehad. mn ex mailde me heel veel dattie nog gek op me was, dan dattie over me heen was, dan weer neit. en uiteindelijk kreeg ie n nieuwe vriendin toen we op vakantie waren. was wel moeilijk, en echt niet omdat k m trug wilde. ik had toen zelf ook alweer n vriend.
maar k denk dat t gewoon was omdat ik toen zeker wist dat ie over me heen was en dat dat nog wel vrij snel ging. doet toch altijd wel n beetje pijn denk k
Oud 06-03-2003, 13:38
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Ik heb het ook gehad met mijn ex. Met hem was ik juist blij dat ik het uit had gemaakt, om veel verschillende redenen, maar dat ik later hoorde dat hij meteen na mij een nieuw vriendinnetje had! Oei.. Terwijl ik me zo verschrikkelijk druk om hem had zitten maken, betekende het voor hem blijkbaar erg weinig allemaal. Dat doet even pijn, maar het gaat over.
Dat hij zei dat jij de ware voor hem was, vleidde jou natuurlijk ook, ondanks dat je zn verwijten erg vervelend vond. En dat hij niemand anders zou vinden was ergens ook wel goed voor je ego. Nu hij een nieuw vriendinnetje heeft heb je pas echt het gevoel dat je alleen bent en bedrogen bovendien. Maar het went, straks kijk je er heel anders tegenaan.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 21:34
Droyd
Droyd is offline
Volgens mij is het een soort van wrok om te bewijzen dat hij je ZOGEZEGD helemaal niet nodig heeft...Daarom word je er pissig van...Hij is gewoon boos op jou omdat het uit was, en dit is zijn slag terug, wat je volgens mij absoluut niet verdient

Volgens mij is hij er nog niet volledig over dat hij je kwijt is zelfs al beweert hij van wel
Reageren

Regels voor berichten