![]() |
||
Citaat:
1 van die boeken op Amazon
|
Verwijderd
|
Ik vind het ook heerlijk om mijn vriend te horen, mmmm
![]() Zelf maak ik volgens mij aardig wat geluid, maar als hij dan op me ligt en ik hoor hem zo heel erg lekker hijgen en zachtjes kreunen in m'n oor.. ooeehh! Ik begin spontaan.... ![]() Of dat ie dan bepaalde dingen zegt, tijdens het hijgen. Soms dan maak ik opeens een bepaalde beweging als ie in me zit. Dan draai ik me op een aparte manier, of span ik spieren aan en dan komt er vaak wel geluid uit ![]() |
![]() |
|
Ik zing altijd vader abraham als we het op z'n hondjes doen. als ze me pijpt zing ik manowar-thor. En als ze op me zit zing ik altijd ga van dat dak af.
Als we wat nieuws experimenteren in bed zing ik altijd brave new world van iron maiden. als ik het zat ben zing ik altijd dag vrienjes dag vriendinnetje tot de volgende keer. Mijn vriendin doet de coupletten van de versjes Btw: Ik ben zanger bij een band..... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik lig regelmatig effe wakker van een vreemd geluid. Bonken op de muren helpt!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
De Kantine |
The new Sony saaibershot #210 Verwijderd | 500 | 20-05-2008 18:12 | |
Muziek |
[R.I.P.]Barry White Silent Enigma | 49 | 20-07-2003 01:25 | |
Seksualiteit |
opwindende verhalen Hanne00 | 11 | 15-06-2003 21:01 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |