Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en zo stond ik deze week mooi bovenaan ![]()
|
Verwijderd
|
De Graafschap - RKC Waalwijk 3 - 1
De Graafschap moet nu toch echt eens gaan winnen. In een wedstrijd als deze, thuis tegen RKC moet dat kunnen. RKC speelt nogal wisslevallig, dus ze zouden best kunnen verliezen. SC Heerenveen - FC Twente 2 - 0 Hoewel FC Twente het uit redelijk goed doet en Heereveen de laatste twee wedstrijden verloren heeft, denk ik toch dat Heerenveen wint. Roda JC - NAC 3 - 0 Bij Roda is het elke week anders. Maar ik denk dat ze winnen, want NAC is uit veel slechter dan thuis dacht ik. FC Zwolle - RBC 0 - 2 RBC speelt onder Maaskant goed en pakt ook punten. Zwolle zie ik dit seizoen niet veel punten meer pakken. Ze spelen echt als een zak zand. Vitesse - PSV 1 - 2 Vitesse is slecht bezig, PSV speelt ook niet echt geweldig, maar zal wel weer met 1 goaltje verschil winnen ofzo. Ajax - Excelsior 4-1 Excelsior doet het uit wel beter dan thuis, maar van Ajax zullen ze vast niet winnen. FC Groningen - Willem II 2-0 Groningen gaat zich verder buiten degradatie spelen. Onder Ron Jans gaat het redelijk goed. NEC - Feyenoord 1-3 Moet Feyenoord toch winnen om in de race voor de 2e plaats te blijven. NEC zakt weer ietsje terug. AZ - FC Utrecht 3-0 AZ, net als Roda, wisselvalig. Maar thuis tegen Utrecht gaan ze er deze keer weer voor, gok ik. De stand in de top 3 zal dus niet veranderen. Onderaan hoop ik dat Excelsior en Zwolle uiteindelijk degraderen / nacompetitie spelen. Met Zwolle zie ik dat trouwens zeker gebeuren. Slechte spelers en bovendien lijken ze er weinig zin in te hebben. |
![]() |
|
De Graafschap - RKC Waalwijk 1-1
Ja kijk, ik had in eerste instantie een overwinning voor RKC gezegd omdat ze ook (misschien geflatteerd) van Heerenveen wonnen, maar toen d8 ik: De Graafschap heeft ook punten nodig. Thuis tegen Utrecht lukt dat nog niet, maar tegen RKC, dat ook soms wisselvallig speelt, wel. SC Heerenveen - FC Twente 2-0 Heerenveen uit en thuis is een groot verschil. Ik zei het al: ze verloren geflatteerd in Waalwijk en ik zie hun nog altijd in dat linkerrijtje komen dit seizoen. Twente niet. Twente won dan wel van Willem II, maar dat is ook niet een goede doen en voor de rest heeft Twente nog niet gewonnen dit jaar. Roda JC - NAC 2-2 Zitten na de winterstop beiden minder in hun vel. Daarom gok ik op een gelijk spel. Maar het zou ook zo maar kunnen dat NAC er met de punten vandoor gaat of Roda het 1-0-verlies in Alkmaar goed maakt. Een wedstrijd tussen 2 aan elkaar gewaagde teams, die alle kanten op kan gaan. FC Zwolle - RBC Roosendaal 0-2 Als er één ploeg is die niet in goede doen is, is het Zwolle wel. 0-3 Willem II, 4-0 uit Groningen, 6-0 uit PSV, 0-5 thuis Ajax... kandidaat nummer 1 voor mij voor directe degradatie. RBC doet het sinds de komst van Maaskant aardig en lijkt zich met deze overwinning veilig te spelen. Vitesse - PSV 0-3 PSV zal het niet moeilijk krijgen. Opnieuw een hele degelijke overwinning, maar dit keer niet met één doelpunt verschil, want Vitesse is zwak bezig de laatste tijd en ik zie ze nog wel eens in de nacompetitie belanden (hehe MVV volgend jaar naar het Gelredome, het zou me wat zijn ![]() Ajax - Excelsior 5-1 Ik heb het al in de winterstop gezegd: Excelsior zal in de tweede seizoenshelft de nadelen van een jonge ploeg onder ogen zien. En omdat Ajax veel ruime overwinningen boekt na de winterstop wordt deze wedstrijd een makkie. Zal ook wel moeten winnen omdat het CL wil spelen volgend seizoen FC Groningen - Willem II 2-1 Uitslag gebaseerd op de vorige wedstrijden: Groningen MOET punten pakken en dat heeft het gedaan tegen RBC en Zwolle. Vooral tegen Zwolle met leuk, aanvallend voetbal. Willem II is een geschikte tegenstander om thuis tegen te spelen, want de Tilburgers verloren d8 ik na de winterstop al 4 keer. NEC - Feyenoord 1-2 Feyenoord zal wel moeten winnen en na de grote overwinning tegen Excelsior heb ik er vertrouwen in dat Feyenoord 3 punten in Nijmegen gaat halen. Maar NEC is na de winterstop een stugge, lastige ploeg en niet makkelijk van te winnen, en zeker thuis niet, dus zal het lastiger voor Feyenoord worden dan tegen Excelsior. AZ - FC Utrecht 1-1 Utrecht draait de laatste weken heel goed, maar heeft het de laatste jaren moeilijk in de Alkmaarderhout. AZ is gemotiveerd na de wedstrijd thuis tegen Roda JC en staan dus opnieuw na 90 minuten tegen een subtopper niet met lege handen.
Laatst gewijzigd op 10-03-2003 om 21:36. |
![]() |
|
De Graafschap - RKC Waalwijk 2 - 1
De Graafschap heeft de puntjes hard nodig. SC Heerenveen - FC Twente 2 - 1 Heerenveen sterker in eigen huis. Roda JC - NAC 2 - 0 Roda beter eigen huis. FC Zwolle - RBC 1 - 2 Zwolle Prestreert Matig Rbc Redelijk. Vitesse - PSV 0-1 Psv wint met het kleinste verschil mede omdat Kezman geschorst is . Ajax - Excelsior 5-0 Ajax Veel Beter als Excelsior. FC Groningen - Willem II 1-0 Groningen trekt de goede lijn door NEC - Feyenoord 1-2 Feyenoord heeft het moeilijk tegen Nec maar wint wel. AZ - FC Utrecht 1-0 Az kan weer wat meer aanhaken in het linkerrijtje.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Hulp bij Enquete: Voeding en beweging, Mannen 18 - 24 jaar Tfh86 | 3 | 02-03-2008 19:41 | |
Liefde & Relatie |
Voetbal Kleintjeyakult | 38 | 21-10-2006 12:13 | |
Vrije tijd |
Voetbalnamen Mr.Oizo | 7 | 24-06-2004 17:32 |