Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2003, 06:45
Mark87
Mark87 is offline
Hoi,
Let op, ik weet wat ik doe, zodra ik merk dat ik er problemen mee krijg stop ik!

Ik heb uitgevonden dat je ontzettend diep kunt trippen met wiet, ik had geprobeert om voor 2 joints wiet in de vaporizer te doen nadat ik al de dag ervoor en die ochtend flink had gevaporized met vrienden. Nu was het alleen, en ik deed er purple haze in. Op een gegeven moment lijkt het alsof je heel snel out gaat, dus ik liep alvast naar m'n bed... maar toen gebeurde het ik had een flits voor m'n ogen en ik wist niet meer wie ik was en waar ik was... ik zette muziek op, Roksopp... en ik ging heel diep in een trip, ik ervaarde na een half uur alsof ik de muziek was. Ik had zoiets in m'n hoofd: muziek = ik. De komende uren heb ik heel diep allerlei soorten muziek gevoeld en ik was echt heel erg van de kaart. Nu ben ik nog steeds best wel vaporizerhigh, en komt muziek die ik gister draaide zo bekend voor, net alsof het je lievelingsliedje is.

Ik zou graag willen weten van psychonauts, hoe diep kun je met gewone wiet wel niet gaan???!!!

Want dit is gewoon heel anders dan paddo'en maar zeker wel sterker!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2003, 12:26
ook harrie
ook harrie is offline
je kunt mij niet wijsmaken dat je van wiet harder gaat trippen dan van paddo's, een beetje trippen lukt idd wel
Oud 17-03-2003, 13:25
Mark87
Mark87 is offline
Citaat:
ook harrie schreef op 17-03-2003 @ 13:26:
je kunt mij niet wijsmaken dat je van wiet harder gaat trippen dan van paddo's, een beetje trippen lukt idd wel
Nee heel anders trippen is dit, dus niet visueel maar je body functies enzo, out of body expierences, heel diep in de muziek opgaan. De effecten waren echter dan paddo's, zo ervaarde ik het tenminste...

Zowiezo, weet ik nog niet of jij wel eens zoveel heb gevaporized. want voor 2 joints is echt wel heeel veel hoor!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 13:28
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
Mark87 schreef op 17-03-2003 @ 14:25:
Nee heel anders trippen is dit, dus niet visueel maar je body functies enzo, out of body expierences, heel diep in de muziek opgaan. De effecten waren echter dan paddo's, zo ervaarde ik het tenminste...

Zowiezo, weet ik nog niet of jij wel eens zoveel heb gevaporized. want voor 2 joints is echt wel heeel veel hoor!
Daarentegen kan er ook gesteld worden dat jij nog nooit een juiste dosering paddo's hebt gehad, die nog sterkere effecten creëerden.

Af en toe rook ik wel eens een halve gram hasj door de waterpijp en ook dat is redelijk overweldigend, maar daadwerkelijke paddo-ervaringen onderga ik niet.

Overigens is het wel zo dat, wanneer ik een portie paddo's gegeten heb en de dagen daarna veel wiet rook, ik flashbacks krijg naar exact dezelfde 'perceptie'.
Oud 17-03-2003, 13:53
Verwijderd
mjah van wiet kan je wel redelijke open eye visual hallucinaties krijgen hoor, vette gedachtespaces etc.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 13:56
apekop123
apekop123 is offline
Hoe ver kun je gaan?

goede vraag. Toen ik nog bijna nooit had geblowd had ik een reefer van 0,5 gram. Ik had die samen met een maat opgesmoked en we gingen helemaal BAD. Het was zelfs zo erg dat die maat 112 wilde bellen (heeft hij gelukkig niet gedaan)

Als ik nu 0,5 gram zelf op blow ben ik knetter, maar niet mega-gaar

Hoe ver je kunt gaan hangt af van je ervaring en je lichaam. Het verschilt dus per persoon per periode.

btw. Je kunt op wiet wel spacen enz. maar ECHT trippen vind ik toch heel anders. Ik vind ook dat je zoeits niet met elkaar kunt vergelijken. Ook al ben je nog zo stoned je ziet echt geen lichtgevende tijgers door je kamer lopen ofzow
Oud 17-03-2003, 14:12
ook harrie
ook harrie is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 17-03-2003 @ 14:28:
Daarentegen kan er ook gesteld worden dat jij nog nooit een juiste dosering paddo's hebt gehad, die nog sterkere effecten creëerden.

Af en toe rook ik wel eens een halve gram hasj door de waterpijp en ook dat is redelijk overweldigend, maar daadwerkelijke paddo-ervaringen onderga ik niet.

Overigens is het wel zo dat, wanneer ik een portie paddo's gegeten heb en de dagen daarna veel wiet rook, ik flashbacks krijg naar exact dezelfde 'perceptie'.
dat laatste heb ik ook idd weleens
Oud 17-03-2003, 14:49
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 17-03-2003 @ 14:28:

dat had ik ook heel erg...
maar volgens mij is dat makkelijk te verklaren doordat de werkzame stof van de paddo's nog in je lijf zit,weliswaar niet zo werkzaam dat je er wat van voelt, en als je dan de thc erboven op krijgt komt t weer los oid..(is geen expert dus begin niet te schreeuwe tegen me als ik t fout heb )
maargoed ik heb dat dus ook als ik de vorige dag te stoned was... next day krijg ik precies tzelfde..
...blaat
Oud 17-03-2003, 15:00
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Dat lijkt me wel een plausibele verklaring, blackfairy.

Hetzelfde geldt bij mij overigens ook voor wiet en sigaretten. Als ik me 's avonds platgezegd helemaal naar de tering blow en ik steek de volgende morgen een sigaretje op, moet ik toch wel ff gaan zitten.
Oud 17-03-2003, 17:26
Mark87
Mark87 is offline
Nou dan moet ik maar een gauw goede paddo's gaan halen, want dan wil ik wel eens zien hoe erg het kan worden.

Ik ervaarde deze trip en die paddo al als behoorlijk hevig, maar ik kan met het gevoel wel omgaan voel ik.

Ik heb vaak met spirtuele dingen, en nu dus met drugs dat ik me helemaal me zelf niet meer voel, dat ik niet duidelijk aanwezig ben in m'n lichaam, vandaar dat ik alles zo hevig ervaar blijkbaar.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 17:42
]{ing
]{ing is offline
jij en paddo's, als je wiet al zo heftig vind.. no chance
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 17:55
very drunk driver
very drunk driver is offline
VET da wil ik ook. maar kan ik alleen fijn als ik alleen thuis zit. en dat is eigenlijk nooit
Oud 17-03-2003, 18:00
Mark87
Mark87 is offline
Citaat:
]{ing schreef op 17-03-2003 @ 18:42:
jij en paddo's, als je wiet al zo heftig vind.. no chance
Hey man, ik heb allang paddo's gehad, was wel leuk maar echt veel deed het me niet, was meer een beetje veel lachen en nadenken waarom mensen op televisie zo praten en bewegen. Die wiet en Pepe Deluxe en Royksopp maakte me helemaal gek!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 18:52
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 17-03-2003 @ 16:00:
Dat lijkt me wel een plausibele verklaring, blackfairy.

Hetzelfde geldt bij mij overigens ook voor wiet en sigaretten. Als ik me 's avonds platgezegd helemaal naar de tering blow en ik steek de volgende morgen een sigaretje op, moet ik toch wel ff gaan zitten.
moest even nadenken over het woord plausibel...maar weet t al...

heb het idd ook met sigaretten, als ik niet gegeten heb en ik ga roken als ik de dag ervoor k*nker stoned ben geweest...
Reageren

Regels voor berichten