Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Af en toe rook ik wel eens een halve gram hasj door de waterpijp en ook dat is redelijk overweldigend, maar daadwerkelijke paddo-ervaringen onderga ik niet. Overigens is het wel zo dat, wanneer ik een portie paddo's gegeten heb en de dagen daarna veel wiet rook, ik flashbacks krijg naar exact dezelfde 'perceptie'.
|
Hoe ver kun je gaan?
goede vraag. Toen ik nog bijna nooit had geblowd had ik een reefer van 0,5 gram. Ik had die samen met een maat opgesmoked en we gingen helemaal BAD. Het was zelfs zo erg dat die maat 112 wilde bellen (heeft hij gelukkig niet gedaan) Als ik nu 0,5 gram zelf op blow ben ik knetter, maar niet mega-gaar Hoe ver je kunt gaan hangt af van je ervaring en je lichaam. Het verschilt dus per persoon per periode. btw. Je kunt op wiet wel spacen enz. maar ECHT trippen vind ik toch heel anders. Ik vind ook dat je zoeits niet met elkaar kunt vergelijken. Ook al ben je nog zo stoned je ziet echt geen lichtgevende tijgers door je kamer lopen ofzow
||
Citaat:
||
Citaat:
maar volgens mij is dat makkelijk te verklaren doordat de werkzame stof van de paddo's nog in je lijf zit,weliswaar niet zo werkzaam dat je er wat van voelt, en als je dan de thc erboven op krijgt komt t weer los oid..(is geen expert dus begin niet te schreeuwe tegen me als ik t fout heb ![]() maargoed ik heb dat dus ook als ik de vorige dag te stoned was... next day krijg ik precies tzelfde.. ...blaat
|
Dat lijkt me wel een plausibele verklaring, blackfairy.
Hetzelfde geldt bij mij overigens ook voor wiet en sigaretten. Als ik me 's avonds platgezegd helemaal naar de tering blow en ik steek de volgende morgen een sigaretje op, moet ik toch wel ff gaan zitten.
|
![]() |
Nou dan moet ik maar een gauw goede paddo's gaan halen, want dan wil ik wel eens zien hoe erg het kan worden.
![]() Ik ervaarde deze trip en die paddo al als behoorlijk hevig, maar ik kan met het gevoel wel omgaan voel ik. Ik heb vaak met spirtuele dingen, en nu dus met drugs dat ik me helemaal me zelf niet meer voel, dat ik niet duidelijk aanwezig ben in m'n lichaam, vandaar dat ik alles zo hevig ervaar blijkbaar. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
heb het idd ook met sigaretten, als ik niet gegeten heb en ik ga roken als ik de dag ervoor k*nker stoned ben geweest...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Lieve leuke saaie vrouwtjes #1071 Verwijderd | 500 | 07-08-2010 14:21 | |
Liefde & Relatie |
Hoe ver zou jij gaan Verwijderd | 21 | 23-01-2010 22:07 | |
Seksualiteit |