Advertentie | |
|
![]() |
|
ik vind het overal hetzelfde.... je moet alleen de juiste shops weten te vinden.
blowen kun je overal, parkjes heb je overal, shops heb je overal, blowende mensen heb je overal ontzettend loos topic.... blowen = blowen... t maakt niet uit waar je het doet
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
open your eyes skat n e wayz gefeliciteerd met je verjaardag enzowww en leuk dat je hier ook zit ![]() en goede wiet bij moonlight? *zucht steun* ik heb nu wel n vooraad hele goede hasj gekregen van iemand, je ziet mij niet meer in moonlight ckerz niet ![]()
||
Citaat:
![]()
|
omgeving: doe maar in Groningen .. veel parkjes en de zon schijnt fel op de parkjes .. en allemaal blowende mensen
qua wiet: doe maar Zwolle .. goedkope wiet en supergoeie wiet qua coffeeshop: uh doe maar The Twins in Den Bosch .. die is echt hip!
|
ik kan in principe overal blowen en jah, het ene plekje is leuker dan het andere. maar dat er nou zo'n groot verschil tussen zit.
vrijwel alle coffeeshops komen op hetzelfde neer> blowen, en t zijn de mensen om je heen die het vaak relaxed maken. maar tis toch bullshit om helemaal ergens achteraf op een grasveldje te gaan hangen terwijl je het ook rondom je huis kunt doen ( of op plekken waar je al was)
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
RotterDaM! NaTuuRLijK!
Op elke hoek zit een coffeeshop, allemaal wel chill, de ene natuurlijk wel wat chiller dan de andere, maar zijn allemaal redelijk tot heel goed. Mensen zijn ook lau, heeeel veeel stoners lopen er rond... De omgeving, tsja, partkjes en chillplekken heb je in elke stad, maar omdat ik hier woon ken ik natuurlijk alle plekken wel en heb ik ook mijn favorieten... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Lifestyle |
topique de meetingue Verwijderd | 500 | 01-12-2005 16:48 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |