Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2003, 18:42
Gianluca *
Gianluca * is offline
ik wil graag in contact komen met mijn gids alleen het lukt mij nie

khad gelezen in een boek.. (titel ff kwijt:$) dat als je op een rustige plek zit en je een mooie waterval voorstelt.
dan moet je je voorstellen dat je in een mooi en rustig bos loopt en je moet voelen alsof je iets aan het zoeken bent en je gids ook echt willen vinden...

dan op een gegeven moment moe je dus je gids kunnen ontmoeten..

nou sjorry maar kheb nog nix vernomen van mij gids...
Oud 27-03-2003, 19:41
barkrukkie
barkrukkie is offline
je geeft zelf al aan dat dit "het zoveelste topic over gidsen " is.
Waarom up je dan niet ff een oud topic?
Oud 27-03-2003, 19:49
Verwijderd
omdat je niet mag uppen, en dan dr bij, topicstarter, er bestaat ook een zoekfunctie, daar kun je zoeken naar topics over gidsen en daar kun je info vinden....
Oud 27-03-2003, 19:57
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Dark Girl! schreef op 27-03-2003 @ 20:49:
omdat je niet mag uppen, en dan dr bij, topicstarter, er bestaat ook een zoekfunctie, daar kun je zoeken naar topics over gidsen en daar kun je info vinden....
hoezo zou je niet mogen uppen?
ik vind dat er de laatste tijd wel érg vaak een topic geopend wordt over eenzelfde onderwerp, hierdoor wordt het (m.i.) erg onoverzichtelijk.
Kijk het is wat anders als je een topic van een jaar of ouder upt, maar dat lijkt mij bij dit onderwerp toch niet het geval.
En inderdaad werkt de zoekfunctie ook goed, maar aangezien ik dat al bij zoveel topics heb gedaan had ik er hier geen zin meer in om die link te geven.
Oud 28-03-2003, 08:36
Gianluca *
Gianluca * is offline
weet je wat ik zo zonde vind van dit forum..?

telkens als er iemand komt met een vraag komt er wel iemand anders die zegt dat ie gewoon effe moet zoeken ! deze mensen vragen op deze mnier om hulp, en niet om de raad voor iemand anders, en dat gaat niet alleen m mij maar om zoveel dingen !

dus ik vind dat als je alleen maa kan zeggen dat je dat moet zoeken n de database dat je net zo goed weg kan gaa want daar hebben die mensen toch nix aan.
Oud 28-03-2003, 08:45
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
mr.Ed schreef op 28-03-2003 @ 09:36:

telkens als er iemand komt met een vraag komt er wel iemand anders die zegt dat ie gewoon effe moet zoeken ! deze mensen vragen op deze mnier om hulp, en niet om de raad voor iemand anders, en dat gaat niet alleen m mij maar om zoveel dingen !

dus ik vind dat als je alleen maa kan zeggen dat je dat moet zoeken n de database dat je net zo goed weg kan gaa want daar hebben die mensen toch nix aan.
idd. goed gezegt

maar goed hoe je in contact kunt komen met je gids. Ik heb ook gehoord dat je moet gaan mediteren en als je dan rustig bent, moet je heel diep uitademen en dan bedenken dat je adem van goud is. Dan moet je je hele aura goud -ademen en dan kun je je gids binnenvragen. Volgens mij is dit grote onzin, maar je kunt het altijd proberen.
Ik ben wel in contact geweest met mijn gids. 's nachts was dat. Ik weet ook niet hoe ik dat gedaan heb, ik denk dat ik haar (tis een haar...) heel hard geroepen heb ofzo omdat ik bang was. En toen gaf ze me een (niet echt) touwtje en dat zou me beschermen.
Oud 28-03-2003, 09:33
Gianluca *
Gianluca * is offline
THNX !

kijk daar heb ik wat aan !!

!

echt top

X
Oud 28-03-2003, 11:54
Evito
Evito is offline
Je moet je indenken dat de gids iemand zal zijn die geestelijk bij je past. Om de gids te kunnen zien, moet jij geestelijk totaal gebalanceerd zijn, in contact met de natuur. Groei geestelijk. Dat is de enige mogelijkheid je gids te zien. Weet wat je wil. Wil het niet met je lichaam, en hoofd maar met je hart en ziel!
Oud 28-03-2003, 12:39
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
mr.Ed schreef op 28-03-2003 @ 09:36:

ach boo hoo.

ik zie het toch net wat anders. Je bent al vrij lang lid, dus ik neem aan dat je wel ongeveer weet hoe het forum werkt (inclusief de zoekfunctie).
Ik zie het meer dat iemand zich iets afvraagt, te lui is om het zelf op te zoeken, snel een nieuw topic opent op mystiek, zonder te kijken of er misschien in de afgelopen paar weken al niet een topic over is geweest.
Ze rekenen er gewoon op dat de andere mensen die op dit forum komen weer voor de zoveelste keer hetzelfde verhaal ophangen, zodat ze makkelijk aan hun antwoord komen.

Regels voor berichten