Advertentie | |
|
![]() |
|
weet je wat ik zo zonde vind van dit forum..?
telkens als er iemand komt met een vraag komt er wel iemand anders die zegt dat ie gewoon effe moet zoeken ! deze mensen vragen op deze mnier om hulp, en niet om de raad voor iemand anders, en dat gaat niet alleen m mij maar om zoveel dingen ! dus ik vind dat als je alleen maa kan zeggen dat je dat moet zoeken n de database dat je net zo goed weg kan gaa want daar hebben die mensen toch nix aan. ![]()
||
Citaat:
![]() maar goed hoe je in contact kunt komen met je gids. Ik heb ook gehoord dat je moet gaan mediteren en als je dan rustig bent, moet je heel diep uitademen en dan bedenken dat je adem van goud is. Dan moet je je hele aura goud -ademen en dan kun je je gids binnenvragen. Volgens mij is dit grote onzin, maar je kunt het altijd proberen. Ik ben wel in contact geweest met mijn gids. 's nachts was dat. Ik weet ook niet hoe ik dat gedaan heb, ik denk dat ik haar (tis een haar...) heel hard geroepen heb ofzo omdat ik bang was. En toen gaf ze me een (niet echt) touwtje en dat zou me beschermen.
|
Je moet je indenken dat de gids iemand zal zijn die geestelijk bij je past. Om de gids te kunnen zien, moet jij geestelijk totaal gebalanceerd zijn, in contact met de natuur. Groei geestelijk. Dat is de enige mogelijkheid je gids te zien. Weet wat je wil. Wil het niet met je lichaam, en hoofd maar met je hart en ziel!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik zie het toch net wat anders. Je bent al vrij lang lid, dus ik neem aan dat je wel ongeveer weet hoe het forum werkt (inclusief de zoekfunctie). Ik zie het meer dat iemand zich iets afvraagt, te lui is om het zelf op te zoeken, snel een nieuw topic opent op mystiek, zonder te kijken of er misschien in de afgelopen paar weken al niet een topic over is geweest. Ze rekenen er gewoon op dat de andere mensen die op dit forum komen weer voor de zoveelste keer hetzelfde verhaal ophangen, zodat ze makkelijk aan hun antwoord komen.
|
|
|