Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2003, 00:14
meisjekim
meisjekim is offline
Ik vroeg me af, en aangezien ik op een "lifestyleachtigforumding" zit mag ik dat ook, hoe belangrijk kleren en uiterlijk en "lifestyle" nu eigenlijk is tegenwoordig..
Ik pak s ochtends iets in mijn handen, doe het aan en vertrek. Soms kom ik op school, word wakker, kijk naar mijn kleren en ben haast geschockeerd van de verkeerde combinatie, maar zo belangrijk is dat allemaal toch niet??
Oud 09-03-2003, 00:16
Bboy-FunkyChild
Bboy-FunkyChild is offline
Zeker is dat wel belangrijk kleding en stylez make the man/ gurl
Oud 09-03-2003, 00:18
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Kleren zijn alleen een verpakking, maar wel de eerste indruk.
Hangt van persoon tot persoon af hoe belangrijk het is, hoe dan ook kleren zeggen iets over de persoon, en dus in zekere zin belangrijk.

En ook belangrijk omdat je het zonder kleren redelijk koud zou kunnen gaan hebben
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 00:19
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Bboy-FunkyChild schreef:
Buiten de kleding om is iemand ook nog steeds een persoon.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 00:20
Bboy-FunkyChild
Citaat:
CemetarySlut schreef:
ja dat zijn de stylez
Oud 09-03-2003, 00:21
meisjekim
meisjekim is offline
Citaat:
Bboy-FunkyChild schreef:
Maar je weet toch wel wat je in je kast hebt liggen.. moet je dan s ochtends ofzow echt helemaal netjes en precies gaan kijken wat je aan gaat doen zodat het allemaal mooi passend is??
Oud 09-03-2003, 00:22
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Bboy-FunkyChild schreef:
ja dat zijn de stylez
Oh de 'stylez' die had ik even over het hoofd gezien
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 00:22
meisjekim
meisjekim is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
precies, dat ben ik dus helemaal met je eens
Oud 09-03-2003, 00:23
Bboy-FunkyChild
ik heb ze als setjes in me kast hangen
Oud 09-03-2003, 00:24
Verwijderd
Hoe hard iedereen ook niet roept dat 't niet belangrijk is, het blijft idd de eerste indruk. Lijkt mij dat je niet gauw op iemand afstapt die gehuld in een vuilniszak ergens autistisch in een hoekje zit, terwijl je dat misschien wel zou doen als diegene zo gekleed zou zijn als jouw voorstelling van De Perfecte Man/Vrouw. Oid. Redelijk zonde.

In mijn geval, ik vind kleren op zich geweldig, kan me uren vermaken met winkelen en van tijd tot tijd doe ik ongelooflijk tuttig wat dat betreft, maar als ik geen zin heb om s'ochtends vroeg veel aan m'n kleding te doen dan trek ik gewoon hetgeen aan wat het dichtst bij m'n bed op de grond ligt. Dussem, 't wisselt.
Met citaat reageren
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
servatia schreef:
Maar je weet toch wel wat je in je kast hebt liggen.. moet je dan s ochtends ofzow echt helemaal netjes en precies gaan kijken wat je aan gaat doen zodat het allemaal mooi passend is??
nee dat hoeft niet, je trekt aan waar je je op dat moment fijn in voelt.
Maar op bepaalde momenten heb ik gewoon geen trek in bepaalde kledingstukken/combinaties, dus dan is het wel even kijken wat ik dan wél aantrek.
Met citaat reageren
meisjekim
meisjekim is offline
Het gaat me er ook niet om of iemand zich netjes verzorgt of niet, ik ga er van uit dat ieder doorsnee normaal mens zichzelf goed verzorgt. Met uitzonderingen van k*tdagen natuurlijk. Maar het gaat me erom of het ook echt belangrijk is om kleren uit te passen die bij je eigen "stijl" horen enzow.. In hoeverre dat een rol speelt..
Oud 09-03-2003, 00:25
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
a new nose schreef:
Ja en als je dat niet door hebt, dan ga je dus te ver idd.
Uiteraard begrijp ik het niet, maar ik zie mn naam dus het is wel weer okeej I guess
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 00:25
Bboy-FunkyChild
Citaat:
servatia schreef:
Het gaat me er ook niet om of iemand zich netjes verzorgt of niet, ik ga er van uit dat ieder doorsnee normaal mens zichzelf goed verzorgt. Met uitzonderingen van k*tdagen natuurlijk. Maar het gaat me erom of het ook echt belangrijk is om kleren uit te passen die bij je eigen "stijl" horen enzow.. In hoeverre dat een rol speelt..
ja anders heb je geen eigen stijl
Oud 09-03-2003, 00:27
meisjekim
meisjekim is offline
Citaat:
Bboy-FunkyChild schreef:
ja anders heb je heen eigen stijl
Nee, je kunt toch ook gewoon een eigen stijl hebben zonder die stijl te "maken". Ik koop kleren die ik mooi vind, dus al die kleren bij elkaar, hoe verschillend ze soms ook mogen zijn is dus blijkbaar mijn "stijl". Maar er zijn ook mensen die zichzelf een bepaalde stijl aan meten en ik vraag me af hoe ver dat soms gaat?
Oud 09-03-2003, 00:28
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
servatia schreef:
iedereen draagt zn eigen stijl, dus dat is niet eens echt een kwestie van uit zoeken denk ik...

Iemand die normaal gesproken alleen over straat gaat in pak, zal zich zeer waarschijnlijk verdomde ellendig voelen als hij/zij opeens in een aussi over straat moet, omdat gewoon niet bij hem/haar past.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 00:29
Bboy-FunkyChild
Citaat:
servatia schreef:
Nee, je kunt toch ook gewoon een eigen stijl hebben zonder die stijl te "maken". Ik koop kleren die ik mooi vind, dus al die kleren bij elkaar, hoe verschillend ze soms ook mogen zijn is dus blijkbaar mijn "stijl". Maar er zijn ook mensen die zichzelf een bepaalde stijl aan meten en ik vraag me af hoe ver dat soms gaat?
lligt eraan hoeveel eurotjes je permaand kan besteden
Oud 09-03-2003, 00:30
meisjekim
meisjekim is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
iedereen draagt zn eigen stijl, dus dat is niet eens echt een kwestie van uit zoeken denk ik...

Iemand die normaal gesproken alleen over straat gaat in pak, zal zich zeer waarschijnlijk verdomde ellendig voelen als hij/zij opeens in een aussi over straat moet, omdat gewoon niet bij hem/haar past.
Jaaaa... daar doel ik nou dus ook op.. In dat geval is het niet echt belangrijk zijn stijl, maar is het gewoon wat hij fijn vind.. Ik vind het gewoon alleen zo zonde dat je tegenwoordig steeds meer mensen ziet die zo'n waarde hechten aan één bepaalde stijl..
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
servatia schreef:
Als je jezelf een stijl gaat aanmeten, dan doet je dat toch ook met een bepaalde reden, en is het dus ook jou stijl..

*complicated *
Met citaat reageren
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
a new nose schreef:
Ja en als je dat niet door hebt, dan ga je dus te ver idd.
ga met een zachte g

maar kim. jij vind het wel leuk als anderen iets leuks aanhebben
Oud 09-03-2003, 00:31
Verwijderd
Citaat:
servatia schreef:
Mm.. Je eigen "stijl" is datgene wat je leuk vindt, dus dan is het logisch dat je die kleren in je kast hebt liggen. Natuurlijk heb je mensen die zich krampachtig vasthouden aan hun imago en zich zorgen maken of ze in-gods-glorie-mijn-god-niet het verkeerde merkje op hun broek hebben hangen, maar de meesten zullen toch wel kopen wat ze leuk vinden. En bovendien gaat niemand hier bekennen dat ze alleen maar kleren kopen die ze niet leuk vinden maar die ze moeten kopen van het een oud veel te rijk ventje in een veel te ver land die daar alle trends aan het verzinnen is.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 00:31
Bboy-FunkyChild
iedereen draagt per groepjes allemaal de zelfde stijl
de truc is je eigen flow er aan geven
Oud 09-03-2003, 00:32
meisjekim
meisjekim is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Als je jezelf een stijl gaat aanmeten, dan doet je dat toch ook met een bepaalde reden, en is het dus ook jou stijl..

*complicated *
Ja het is zeker een rot onderwerp.. en het lukt me de hele tijd net niet om het zo uit te leggen dat het ook echt duidelijk is wat ik nou bedoel.. Ik bedoel meer dat nou.. Dat mensen zich dus zo aan een stijl gaan hechten dat het nep wordt en dan is verliest het toch alles?? dan is het toch ook geen eigen stijl meer?
Oud 09-03-2003, 00:33
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
servatia schreef:
Jaaaa... daar doel ik nou dus ook op.. In dat geval is het niet echt belangrijk zijn stijl, maar is het gewoon wat hij fijn vind.. Ik vind het gewoon alleen zo zonde dat je tegenwoordig steeds meer mensen ziet die zo'n waarde hechten aan één bepaalde stijl..
ja inderdaad..
als voorbeeld..ik ken een meisje die ALLEEN maar roze draagt, ze koopt iets alleen als het roze is.
Ook al ziet ze een kledingstuk wat ze mooi vind, maar het is groen..dan laat ze het hangen.

Ik denk dat dat gewoon gaat om een bepaald image te behouden.
Als ze opeens groene kleren zou gaan dragen zou ze niet meer bekend staan als het 'roze meisje'.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 00:33
meisjekim
meisjekim is offline
Citaat:
Avelon schreef:
ga met een zachte g

maar kim. jij vind het wel leuk als anderen iets leuks aanhebben

Jaaaa... leuke kleren zijn altijd leuk..
Oud 09-03-2003, 00:35
meisjekim
meisjekim is offline
Het probleem is dus, dat niemand toe zal geven dat men iets gekocht heeft zo van: ja anders dan denken mensen, dat past toch niet bij me.. zoals iemand nou net ook al zei..

god wat zou de wereld toch een stukje mooier zijn als mensen dat wel zouden doen..
Oud 09-03-2003, 00:35
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
En bovendien gaat niemand hier bekennen dat ze alleen maar kleren kopen die ze niet leuk vinden maar die ze moeten kopen van het een oud veel te rijk ventje in een veel te ver land die daar alle trends aan het verzinnen is.
De meeste mensen hebben het zelf niet eens door dat ze kleding alleen maar kopen omdat het op dat moment een trend is denk ik...en ookal zou je alleen kleding kopen omdat het een voorgeschreven trend is dan is dat een ook een stijl, want toch trekt iets je in die kleding aan.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 00:38
meisjekim
meisjekim is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
De meeste mensen hebben het zelf niet eens door dat ze kleding alleen maar kopen omdat het op dat moment een trend is denk ik...en ookal zou je alleen kleding kopen omdat het een voorgeschreven trend is dan is dat een ook een stijl, want toch trekt iets je in die kleding aan.

het jammere is dat er tegenwoordig ook mensen zijn die dingen kopen omdat dat hoort, omdat het in is en omdat hun hele vriendengroep dat ook draagt, en het gevaar dreigt dat als ze iets "verkeerds" kopen dat ze dan afgestoten zullen worden..
Oud 09-03-2003, 00:39
Avelon
Avelon is offline
ik snap wat je bedoelt.
meestal groeit men in een stijl. je verzamelt steeds meer wat je leuk vindt. dus van de een op de andere dag je stijl veranderen is lastig. toch zijn er mensen die ni een week een compleet nieuwe garderobe aanschaffen (zo ongeveer) omdat ze vinden dat die stijl meer "hun stijl" is. de oude kleding wordt weggegooit en vanaf dan zijn ze alleen nog maar zo te vinden.
ik bijv ben het meisje van de rokjes. altijd beetje vreemd. maar nog steeds heb ik twee of drie broeken hangen. die mag ik nog steeds aan. van mezelf. er zijn mensen die vinden dat ze dat dan niet meer kunnen.

-pestnooit-
Oud 09-03-2003, 00:39
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
servatia schreef:
het jammere is dat er tegenwoordig ook mensen zijn die dingen kopen omdat dat hoort, omdat het in is en omdat hun hele vriendengroep dat ook draagt, en het gevaar dreigt dat als ze iets "verkeerds" kopen dat ze dan afgestoten zullen worden..
Ja dat is inderdaad jammer, dat mensen zich in kleding proppen waar ze zich klote in voelen..maar waardoor ze wel geaccepteerd worden en zich dus toch in een zekere zin weer goed voelen door die kutkleren.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 00:40
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Nou, ik ben vaak genoeg wezen winkelen met mensen uit m'n klas, en meestal hadden ze precies door wat er allemaal hip was en wat niet
Hoewel je wel gelijk hebt, hip-zijn is ook weer een stijl.. De vraag is alleen of iedereen die stijl wel leuk vindt. Je hebt waarschijnlijk zat mensen die het hele trend-gedoe op zich niet veel aan vinden maar toch meedoen omdat ze bang zijn dat ze anders gepest worden oid. En dan lopen ze dus wel mooi met kleding die ze niet leuk vinden maar toch aandoen.

[edit] Blegh, telkens als ik iets wil zeggen doe ik er te lang over en dan blijkt dat zoiets al is gezegd. Het zou verboden moeten worden.

Laatst gewijzigd op 09-03-2003 om 00:42.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 00:41
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
servatia schreef:
niet per se afgestoten. maar ze kunnen zichzelf niet eens meer leuk vinden zelf.
"help ik ben niet meer dit of dat"
Oud 09-03-2003, 00:42
meisjekim
meisjekim is offline
Citaat:
Avelon schreef:
toch zijn er mensen die ni een week een compleet nieuwe garderobe aanschaffen (zo ongeveer) omdat ze vinden dat die stijl meer "hun stijl" is. de oude kleding wordt weggegooit en vanaf dan zijn ze alleen nog maar zo te vinden.

-pestnooit-
zoals wij ook een bepaald iemandje kennen
Oud 09-03-2003, 00:43
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Avelon schreef:
niet per se afgestoten. maar ze kunnen zichzelf niet eens meer leuk vinden zelf.
"help ik ben niet meer dit of dat"
Ja ik denk dat dat 1 van de belangrijkste reden is.
Mensen zijn bang dat ze zichzelf niet meer kunnen plaatsen zodra ze kleding kopen die afwijken van hun normale stijl.
Bang om een bepaald image kwijt te raken, en dus in zekere zin bang voor verandering.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 00:43
meisjekim
meisjekim is offline
Citaat:
a new nose schreef:
jij bent echt bitchy in a way
Brittje bitchy???
Oud 09-03-2003, 00:44
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Nou, ik ben vaak genoeg wezen winkelen met mensen uit m'n klas, en meestal hadden ze precies door wat er allemaal hip was en wat niet
Hoewel je wel gelijk hebt, hip-zijn is ook weer een stijl.. De vraag is alleen of iedereen die stijl wel leuk vindt. Je hebt waarschijnlijk zat mensen die het hele trend-gedoe op zich niet veel aan vinden maar toch meedoen omdat ze bang zijn dat ze anders gepest worden oid. En dan lopen ze dus wel mooi met kleding die ze niet leuk vinden maar toch aandoen.
het vele zien van dingen zorgt ervoor dat ej eraan went en het miss zelfs leuk gaat vinden. dus in die zin denk ik wel dat mensen de hippekleding wel degelijk leuk vindt.
ik zelf raak dan alleen in de war. vind ik het nou leuk. of denk ik dat alleen maar.
ik had mn broek in mn sokken met kleine platte schoentjes voor het fietsen. maar in de spiegel vond ik eht wel grappig. hoewel ik vorig jaar mn broek in mn cowboylaarzen (hm maar ze zijn wel paars!) en mn india broek niet vond staan.
nu ben ik er aan gewend geraakt.
niet dat ik mn broek nu in mn sokken doe. omdat ik dus denk dat ik eht niet echt leuk vind. (dat klinkt wel heel stom)
Oud 09-03-2003, 00:46
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
servatia schreef:
Brittje bitchy???
<3

damn hoe doen jullie dit zo snel.

<ja wij kennen wel zon iemandje.>
als ik iemand van de een ip de andere dag zie veranderen. kan ik diegene nooit meer serieus nemen. echt niet. groeien erin groeien is voor mij het sleutel woord. daarom houd ik van die ene "wannabe"op mn school. ze begint net. vind je het gek dat ze niet alleen maar leuke dingen draagt. zo hoort dat. daar meot je niet ineens al je geld aan uitgeven. dat is wel erg makklijk vind ik dan.

Laatst gewijzigd op 09-03-2003 om 00:49.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 00:48
meisjekim
meisjekim is offline
Citaat:
Avelon schreef:
het vele zien van dingen zorgt ervoor dat ej eraan went en het miss zelfs leuk gaat vinden. dus in die zin denk ik wel dat mensen de hippekleding wel degelijk leuk vindt.
ik zelf raak dan alleen in de war. vind ik het nou leuk. of denk ik dat alleen maar.
ik had mn broek in mn sokken met kleine platte schoentjes voor het fietsen. maar in de spiegel vond ik eht wel grappig. hoewel ik vorig jaar mn broek in mn cowboylaarzen (hm maar ze zijn wel paars!) en mn india broek niet vond staan.
nu ben ik er aan gewend geraakt.
niet dat ik mn broek nu in mn sokken doe. omdat ik dus denk dat ik eht niet echt leuk vind. (dat klinkt wel heel stom)
ach brittje, maar jij bent ook een apart meisje als het om kleding gaat
Oud 09-03-2003, 00:50
meisjekim
meisjekim is offline
Citaat:
Avelon schreef:
<3

damn hoe doen jullie dit zo snel.

<ja wij kennen wel zon iemandje.>
als ik iemand van de een ip de andere dag zie veranderen. kan ik diegene nooit meer serieus nemen. echt niet. groeien erin groeien is voor mij het sleutel woord. daarom houd ik van die ene "wannabe"op mn school. ze begint net. vind je het gek dat ze niet alleen maar leuke dingen draagt. zo hoort dat. daar meot je niet ineens al je geld aan uitgeven. dat is wel erg makklijk vind ik dan.
Lieve meis, wij zijn gewoon snelle limbo's.
Oud 09-03-2003, 11:16
Verwijderd
Ik zoek zorgvuldig uit welke kleren ik koop, mijn kast zit dus vol met kleren die ik leuk vindt. En dan pak ik gewoon het bovenste van de stapel, het is toch wel iets leuks en iets dat me past. De goede combinatie, ach, dat loopt meestal wel los.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Bboy-FunkyChild schreef:
iedereen draagt per groepjes allemaal de zelfde stijl
de truc is je eigen flow er aan geven
jezus zeg Bboy,
allemaal heel leuk die flowy styles van je maar ik vat je echt voor geen ruk!
Ik bedoel, in mijn vrienden groep, over het algemeen punkers, loopt niemand er het zelfde bij (misschien is dit omdat punk niet zozeer om mode verschijnselen draait?),moeten we dan nog steeds onze eigen flow er aan geven(en wat de hell is een flow?).
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 14:43
Verwijderd
~ Ik ben de goeie in het vloeien, en menig ander rapper zit hier nog mee te knoeien ~
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 14:46
S
S is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Ja, als we zo gaan beginnen...

Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 15:05
substantial
substantial is offline
Citaat:
servatia schreef:
dat is precies wat ik in een hele reply uit wou typen

dank je
Oud 10-03-2003, 15:29
Verwijderd
Ik heb de laatste tijd heel vaak dat ik niet weet wat ik aan moet trekken... ja dr zitten wel leuke dingen tussen me kleren.. maar om nou 2x in de week hetzelfde aan te doen.. bleh...
Uhm.. waar ging ik ook al weer heen met me verhaal...
ohja.. dan trek ik wel eens iets aan waarvan ik denk.. nou dat doe ik nooit meer aan... maar als iemand je dan ziet voor het eerst.. denkt diegene eerder: die ziet er niet uit .. dan die heeft zeker een slechte kledingdag vandaag ~ofzo~

*denkt even over het moraal*

ik vind dat we minder moeten kijken naar hoe diegene eruit ziet.. ja tuurlijk ik doe het zelf ook wel.. maar echt een mening over iemand geef ik pas als ik diegene beter ken.. (tenzij het ego van de persoon zijn neus af druipt).. jaja ik ben weer duidelijk vandaag....

Ik heb trouwens een ontiegelijke hekel aan die mensen die al die merkkleding bedenken.... Ik bedoel ik ga geen broek kopen van 100 euro.. rot op.. dan loop ik nog liever in een broek van Hennies Rits ofzo.. (nou ja.. figuurlijk dan)

snap?

nou.. laat maar.. Ik snap zelf ook niet wat ik bedoel...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 15:42
S
S is offline
Citaat:
Cytherea schreef:
Ik heb de laatste tijd heel vaak dat ik niet weet wat ik aan moet trekken... ja dr zitten wel leuke dingen tussen me kleren.. maar om nou 2x in de week hetzelfde aan te doen.. bleh...
Uhm.. waar ging ik ook al weer heen met me verhaal...
ohja.. dan trek ik wel eens iets aan waarvan ik denk.. nou dat doe ik nooit meer aan... maar als iemand je dan ziet voor het eerst.. denkt diegene eerder: die ziet er niet uit .. dan die heeft zeker een slechte kledingdag vandaag ~ofzo~

*denkt even over het moraal*

ik vind dat we minder moeten kijken naar hoe diegene eruit ziet.. ja tuurlijk ik doe het zelf ook wel.. maar echt een mening over iemand geef ik pas als ik diegene beter ken.. (tenzij het ego van de persoon zijn neus af druipt).. jaja ik ben weer duidelijk vandaag....

Ik heb trouwens een ontiegelijke hekel aan die mensen die al die merkkleding bedenken.... Ik bedoel ik ga geen broek kopen van 100 euro.. rot op.. dan loop ik nog liever in een broek van Hennies Rits ofzo.. (nou ja.. figuurlijk dan)

snap?

nou.. laat maar.. Ik snap zelf ook niet wat ik bedoel...
Zo'n lange post en dan die laatste zin waardoor je weer héél deze post onderuit schopt.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 15:55
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Citaat:
servatia schreef:
Ik vroeg me af, en aangezien ik op een "lifestyleachtigforumding" zit mag ik dat ook, hoe belangrijk kleren en uiterlijk en "lifestyle" nu eigenlijk is tegenwoordig..
Ik pak s ochtends iets in mijn handen, doe het aan en vertrek. Soms kom ik op school, word wakker, kijk naar mijn kleren en ben haast geschockeerd van de verkeerde combinatie, maar zo belangrijk is dat allemaal toch niet??
Lifestyle gaat gewoon over hoe je in elkaar zit.
Oud 10-03-2003, 16:16
Verwijderd
Citaat:
S schreef:
Zo'n lange post en dan die laatste zin waardoor je weer héél deze post onderuit schopt.
Ja.. ik weet het.. sorry.. Maar.. als iemand het wel begrijpt.. is het altijd mooi meegenomen.. Ik heb alleen maar gezegd wat in me opkomt.. de logica is vast wel ergens te vinden in de tekst

ik tiep eigenlijk altijd lange teksten.. nou ja meestal..
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 19:08
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik vind het belangrijk, ik trek niet het eerste beste aan wat ik tegenkom in mn kast, ik kijk wat ik aan wil, hangt gewoon van mn bui af.

ik vind kleding belangrijk.. gewoon omdat.
komt misschien omdat ik verder geen hobby's heb ofzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten