Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe hard iedereen ook niet roept dat 't niet belangrijk is, het blijft idd de eerste indruk. Lijkt mij dat je niet gauw op iemand afstapt die gehuld in een vuilniszak ergens autistisch in een hoekje zit, terwijl je dat misschien wel zou doen als diegene zo gekleed zou zijn als jouw voorstelling van De Perfecte Man/Vrouw. Oid. Redelijk zonde.
In mijn geval, ik vind kleren op zich geweldig, kan me uren vermaken met winkelen en van tijd tot tijd doe ik ongelooflijk tuttig wat dat betreft, maar als ik geen zin heb om s'ochtends vroeg veel aan m'n kleding te doen dan trek ik gewoon hetgeen aan wat het dichtst bij m'n bed op de grond ligt. Dussem, 't wisselt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar op bepaalde momenten heb ik gewoon geen trek in bepaalde kledingstukken/combinaties, dus dan is het wel even kijken wat ik dan wél aantrek. |
![]() |
|
Het gaat me er ook niet om of iemand zich netjes verzorgt of niet, ik ga er van uit dat ieder doorsnee normaal mens zichzelf goed verzorgt. Met uitzonderingen van k*tdagen natuurlijk. Maar het gaat me erom of het ook echt belangrijk is om kleren uit te passen die bij je eigen "stijl" horen enzow.. In hoeverre dat een rol speelt..
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Iemand die normaal gesproken alleen over straat gaat in pak, zal zich zeer waarschijnlijk verdomde ellendig voelen als hij/zij opeens in een aussi over straat moet, omdat gewoon niet bij hem/haar past. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
*complicated ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
als voorbeeld..ik ken een meisje die ALLEEN maar roze draagt, ze koopt iets alleen als het roze is. Ook al ziet ze een kledingstuk wat ze mooi vind, maar het is groen..dan laat ze het hangen. Ik denk dat dat gewoon gaat om een bepaald image te behouden. Als ze opeens groene kleren zou gaan dragen zou ze niet meer bekend staan als het 'roze meisje'. |
![]() |
|
Het probleem is dus, dat niemand toe zal geven dat men iets gekocht heeft zo van: ja anders dan denken mensen, dat past toch niet bij me.. zoals iemand nou net ook al zei..
god wat zou de wereld toch een stukje mooier zijn als mensen dat wel zouden doen..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het jammere is dat er tegenwoordig ook mensen zijn die dingen kopen omdat dat hoort, omdat het in is en omdat hun hele vriendengroep dat ook draagt, en het gevaar dreigt dat als ze iets "verkeerds" kopen dat ze dan afgestoten zullen worden..
|
ik snap wat je bedoelt.
meestal groeit men in een stijl. je verzamelt steeds meer wat je leuk vindt. dus van de een op de andere dag je stijl veranderen is lastig. toch zijn er mensen die ni een week een compleet nieuwe garderobe aanschaffen (zo ongeveer) omdat ze vinden dat die stijl meer "hun stijl" is. de oude kleding wordt weggegooit en vanaf dan zijn ze alleen nog maar zo te vinden. ik bijv ben het meisje van de rokjes. altijd beetje vreemd. maar nog steeds heb ik twee of drie broeken hangen. die mag ik nog steeds aan. van mezelf. er zijn mensen die vinden dat ze dat dan niet meer kunnen. -pestnooit-
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoewel je wel gelijk hebt, hip-zijn is ook weer een stijl.. De vraag is alleen of iedereen die stijl wel leuk vindt. Je hebt waarschijnlijk zat mensen die het hele trend-gedoe op zich niet veel aan vinden maar toch meedoen omdat ze bang zijn dat ze anders gepest worden oid. En dan lopen ze dus wel mooi met kleding die ze niet leuk vinden maar toch aandoen. [edit] Blegh, telkens als ik iets wil zeggen doe ik er te lang over en dan blijkt dat zoiets al is gezegd. Het zou verboden moeten worden. ![]() Laatst gewijzigd op 09-03-2003 om 00:42. |
![]() |
||
Citaat:
"help ik ben niet meer dit of dat"
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Mensen zijn bang dat ze zichzelf niet meer kunnen plaatsen zodra ze kleding kopen die afwijken van hun normale stijl. Bang om een bepaald image kwijt te raken, en dus in zekere zin bang voor verandering. |
![]() |
||
Citaat:
ik zelf raak dan alleen in de war. vind ik het nou leuk. of denk ik dat alleen maar. ik had mn broek in mn sokken met kleine platte schoentjes voor het fietsen. maar in de spiegel vond ik eht wel grappig. hoewel ik vorig jaar mn broek in mn cowboylaarzen (hm maar ze zijn wel paars!) en mn india broek niet vond staan. nu ben ik er aan gewend geraakt. niet dat ik mn broek nu in mn sokken doe. omdat ik dus denk dat ik eht niet echt leuk vind. (dat klinkt wel heel stom)
||
Citaat:
damn hoe doen jullie dit zo snel. <ja wij kennen wel zon iemandje.> als ik iemand van de een ip de andere dag zie veranderen. kan ik diegene nooit meer serieus nemen. echt niet. groeien erin groeien is voor mij het sleutel woord. daarom houd ik van die ene "wannabe"op mn school. ze begint net. vind je het gek dat ze niet alleen maar leuke dingen draagt. zo hoort dat. daar meot je niet ineens al je geld aan uitgeven. dat is wel erg makklijk vind ik dan.
Laatst gewijzigd op 09-03-2003 om 00:49. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
allemaal heel leuk die flowy styles van je maar ik vat je echt voor geen ruk! Ik bedoel, in mijn vrienden groep, over het algemeen punkers, loopt niemand er het zelfde bij (misschien is dit omdat punk niet zozeer om mode verschijnselen draait?),moeten we dan nog steeds onze eigen flow er aan geven(en wat de hell is een flow?). |
![]() |
||
Citaat:
![]() dank je ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb de laatste tijd heel vaak dat ik niet weet wat ik aan moet trekken... ja dr zitten wel leuke dingen tussen me kleren.. maar om nou 2x in de week hetzelfde aan te doen.. bleh...
Uhm.. waar ging ik ook al weer heen met me verhaal... ohja.. dan trek ik wel eens iets aan waarvan ik denk.. nou dat doe ik nooit meer aan... maar als iemand je dan ziet voor het eerst.. denkt diegene eerder: die ziet er niet uit .. dan die heeft zeker een slechte kledingdag vandaag ~ofzo~ *denkt even over het moraal* ik vind dat we minder moeten kijken naar hoe diegene eruit ziet.. ja tuurlijk ik doe het zelf ook wel.. maar echt een mening over iemand geef ik pas als ik diegene beter ken.. (tenzij het ego van de persoon zijn neus af druipt).. jaja ik ben weer duidelijk vandaag.... Ik heb trouwens een ontiegelijke hekel aan die mensen die al die merkkleding bedenken.... Ik bedoel ik ga geen broek kopen van 100 euro.. rot op.. dan loop ik nog liever in een broek van Hennies Rits ofzo.. (nou ja.. figuurlijk dan) snap? nou.. laat maar.. Ik snap zelf ook niet wat ik bedoel... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik tiep eigenlijk altijd lange teksten.. nou ja meestal.. |