![]() |
|
![]() De info: Zaterdag is het zover!! The Urban Sound Night zal om 22.00 uur beginnen!! We hebben heel veel extra's: Naast de VIP's en limosouines, hebben we een Breakdance Battle met veel prijzen! voor het winnende team!! we hebben danseressen We hebben de live uitzeding van Idols! We hebben open Mic waarbij je een kleding pakket van US madhouse kan winnen. We hebben een VIP lounge een Chil lounge en een Party lounge! De Dj's van de avond zullen zijn: MAN!AK Elected hosted By: Ghostman Je kan nog tickets bestellen via www.stadscafe-haarlem.nl en www.urbansound.nl en op de scholen: Pyke (sancta) Femke (Heuveltje) Elco ( Stedelijk) Sebastiaan (Kennermer) --------------------------------------------------------------------------------- Ik kreeg hier net van te horen, niet echt mijn stijl maar een vriend van me staat op de gastenlijst en vroeg of ik meewou. Iemand die heel toevallig ook gaat? Wat vind je ervan? Ik ben een beetje bang dat het een kinderfeestje wordt..... Vanaf 16, dan hangt het er maar vanaf of ze iedereen checken of t ook 16 jaar en ouder wordt.....meestal niet.....maja, spit it out.
|
|
|