Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2003, 19:36
Signy
Signy is offline
hiphop jajajaja, zegt u 't maar.

en nog belangrijker....... wie weet een beetje goede site waar ik wat meer info van 'm kan vinden...
kan 't niet vinden namelijk. =(
Oud 28-05-2003, 01:04
konflict
konflict is offline
www.anticon.com geloof ik
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 01:20
GRRR
GRRR is offline
wow en nu vind je hiphop leuk. wij moeten neuken ;P
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 18:02
Signy
Signy is offline
hmpf

konflict: thnx , ik zal ff gaan kijken
Oud 28-05-2003, 21:04
Cheops
Cheops is offline
ik vind t eigelijk superkut. heel die anticonshit, slap gebrabbel is 't...

een stelletje nerds die samen via internet bedachten dat ze het wel beter konden.. helaas, naast dat ze een overgroot ego hebben kunnen ze ook geen enkel woord uitspugen zonder dat niemand zich afvraagt waar het nu over gaat..

de beats zijn wel vet! en Slug stijgt ver boven het anticon gemiddelde uit..

maar de rest is tjap..
Oud 31-05-2003, 09:35
Point of View
Point of View is offline
hmm Sole.. Selling Live Water is een stukje beter dan Bottle of Humans.. t klinkt in ieder geval meer als één geheel.. fave tracks? uhm.. Sebago, Salt On Everything en Da Baddest Poet.. Sole staat in ieder geval in mijn top vijf.. ook al is zijn stem soms best irritant.. je moet er wel voor in de stemming zijn..

Citaat:
helaas, naast dat ze een overgroot ego hebben kunnen ze ook geen enkel woord uitspugen zonder dat niemand zich afvraagt waar het nu over gaat
hoezo overgroot ego? als iemand zichzelf NIET serieus neemt dan is het wel anticon zelf..
ik kan best begrijpen dat je het gebrabbel vindt.. tuurlijk tis cryptisch allemaal.. maar als je iets dieper spit dan kom je er wel uit waar het allemaal over gaat.. in ieder geval voor een groot deel wel..
Oud 01-06-2003, 10:28
R-J-N
R-J-N is offline
Citaat:
Point of View schreef op 31-05-2003 @ 10:35:
hmm Sole.. Selling Live Water is een stukje beter dan Bottle of Humans.. t klinkt in ieder geval meer als één geheel.. fave tracks? uhm.. Sebago, Salt On Everything en Da Baddest Poet.. Sole staat in ieder geval in mijn top vijf.. ook al is zijn stem soms best irritant.. je moet er wel voor in de stemming zijn..

hoezo overgroot ego? als iemand zichzelf NIET serieus neemt dan is het wel anticon zelf..
ik kan best begrijpen dat je het gebrabbel vindt.. tuurlijk tis cryptisch allemaal.. maar als je iets dieper spit dan kom je er wel uit waar het allemaal over gaat.. in ieder geval voor een groot deel wel..
dat wou ik nou eigenlijk ook zeggen...ben op dit moment Sage Francis grijs aan ut draaien, die kerel is verrekte slim...en het zijn idd "cryptische" teksten...maar dat is wel vet...beter dan al dat nonsence-nergens-over-gaande gebrabbel
Reageren

Regels voor berichten