Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
klees samsonic, soms oor, platomania (telt die?) fret, en meer van dat soort gratis tijdschriften
samsonic ben ik lid van, maar de laatste tijd een beetje enge mensen erin. (justin timberlake...brrr) maar opzich wel leuk blad om te lezen... en de rest, ach. oor koop ik alleen als er iets leuks in staat, de rest in gratis dus maakt t ook nix uit wat er in staat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar in rotterdam zie ik hem ook wel vaak hoor, maar volgens mij is ie ook best vaak uitverkocht. Anders even de Donner? Daar moeten ze hem denk ik wel hebben. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik lees meestal bij een vriend ff de Oor of in het Dj cafe Bootleg..
Ik denk dat het één van de betere bladen is, hoewel ze soms ook wel erg zeikerig zijn.. De rest van de bladen vin ik allemaal een beetje brak ![]() Een ander blad waar soms ook muziek in staat is de Reloaded (of Freeloader), maar dat is meer een lifestyle blad, die koop ik af en toe..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmm ja 10 euro is het wel waard vind ik..Is op zich best een goed blad, oor maar dan dikker en imo leuker. iets luchtiger. wel maar 6x per jaar... |
![]() |
||
de rocksound vind ik wel cool, hoewel ik de muziek op de MWA CD af en toe niet zo heel super meer vind de laatste tijd..
![]() de oor lees ik ook zo af en toe, dan koop ik het eens of lees ik het bij een vriendin. Gratis LiveXS en Mindview ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Rolling Stone las ik ook. Had ik 3 jaar lang een abonnement op, maar toen hield ik nog wel van poprock enzo, wat daar vaak in staat. Op het laatst las ik het nooit meer als het binnenkwam, dus dat vond ik zonde voor 130 gulden per jaar.
Op zich wel een oke blad, maar teveel reclame, politieke articles en amerikaanse mensen die hier helemaal niet bekend zijn. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Je eigen literatuurvak Tink* | 9 | 22-06-2008 00:32 | |
Psychologie |
Psychologie Magazine komt met een jongerenspecial en is benieuwd naar jullie vragen Simon | 106 | 24-02-2003 18:22 | |
Muziek |
The libertines antigone | 15 | 20-02-2003 19:14 | |
Muziek |
Waar ontdekken we nieuwe bands? Rick FSB | 45 | 23-08-2002 14:05 | |
Lifestyle |
Je lijfblad :) Kronkeltje | 162 | 22-08-2002 20:22 | |
Muziek |
welke nederlandse bands... 86dagreed | 72 | 19-08-2002 14:33 |