Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() -de postbode-
||
Citaat:
Secondary logon Plug & Play DNS Client Removable Storage Net logon Network Connections DHCP client .. etc. Kritiek is het niet, maar ik zou het niet willen missen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() maareh inderdaad, ik heb de services ff gechecked, maar het zijn toch wel belangrijke onderdelen nl; DCHP (geloof dat je het zo spelt) en RCP (er kunnen wat letters verkeerd zijn, maar ik hoop dat jullie weten wat ik bedoel) maarja, deze services zijn dus ook het probleem waarom het internet het nie doet, deze 2 worden aan het begin van windows geladen(half dan) en daarom reageert ie dan ook zo traag maarja ik zal morgen ff verder met dat kreng |
![]() |
||
Citaat:
DHCP (Dynamic Host Configuration Protocol) is het trouwens, dit gebruik je om een IP adres en andere informatie toegewezen krijgen van een DHCP Server, waardoor je niet zelf alle informatie hoeft in te stellen. Dit wordt vaak gebruikt bij (modem)inbelverbindingen. Over het verplaatsen van het topic, ik had een verwijzing achtergelaten in Hardware, zodat je niet opeens je topic niet meer ziet staan. ![]() Succes verder!
|
![]() |
Het programma dat bij jou gaat flippen is volgens mij svchost.exe, dat idd iets met het netwerk te maken heeft.
Ik heb hetzelfde probleem als jou en bij mij houdt het op als ik tijdens het opstarten de netwerkkabel eruit haal. Je kan ook naar taakbeheer gaan en daar svchost.exe bëeindigen. Je moet dan gewoon op Ctr-lAlt-Del drukken als ie nog in het welkomsscherm bezig is, dan ben je op tijd om de proces te beindigen voordat je pc helemaal vastloopt. Het is trouwens bij Microsoft een bekend probleem, hoewel er helaas voor XP nog geen patch voor is (voor NT wel... ![]()
|
Ik heb hier 5 svchost.exe runnen:/
1ste SYSTEM 4.404kB 2de SYSTEM 17.084kB 3de Netwerkservice 3.748kB 4de Lokale service 4.324kB 5de SYSTEM 2.488kB totaal geheugen gerbuik van 31.8MB niet gek, maar wel nutteloos volgens mij:/ kan SVCHOST niet verwijderd worden? en waarovoor dient het?
|
![]() |
Ik heb geen enkel idee waarom er in godsnaam 5
![]() ![]()
|
![]() |
De oplossing!!
![]() Ik zat gister wat te pielen in windows, en hij start weer normaal op. Ik heb nml extra --> mapopties --> (ik denk 'geavanceerd', ik zit nu achter zo'n afgeschermde schoolpc... Het is in ieder geval het 2e tabblad) Ik het lijstje dat je krijgt moet je "Automatisch naar netwerkmappen- en printers zoeken" uitschakelen. Bij mij stond dat helemaal bovenaan.
|
Ah, ja dat kan inderdaad vervelend zijn. Ik heb nog niet gehoord dat iemand daar zoveel last van had. Maar ik raad iedereen aan het programmatje XPAntiSpy (google) te draaien, wat alle rotzooi uit Windows XP haalt.
|
![]() |
|
|