Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2003, 13:35
Mandarijke
Mandarijke is offline
Het is al de weet-ik-hoeveelste topic waarin om hulp gevraagd wordt, ik weet het, maar toch doe ik het ook.....

Ik ken al een tijdje een jongen die ik vanaf het begin al erg leuk vond. Maar hij was toen al bijna 2 jaar verliefd op een meisje met een vriend. die relatie is ondertussen uit, maar dat meisje wil niets met hem. Ze zoenen wel.......Nou kkomt hij dus steeds bij mij vragen wat hij er mee aan moet enzo, maar ik zeg dus gewoon dat ie moet doen wat zn hart zegt.......(nou jah)
Nou heeft hij dus besloten om niet meer achter dat meisje aan te gaan, maar verder te gaan kijken. Maar ondertussen ben ik hem dus weer érg leuk gaan vinden. Ik weet dus niet of hij mij ook wel leuk vindt, en mijn vraag is dus, moet ik hem vertellen hoe ik over hem denk.......? En stel dat hij mij ook leuk vindt, moet ik dan het gevoel hebben dat ik op de tweede plaats kom???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2003, 13:42
Era
Era is offline
niet geschoten is altijd mis. Of jouw gevoel je zegt dat je dan op de tweede plaats komt is iets waar je zelf uit moet komen, persoonlijk zou ik zeggen dat dat inderdaad zo is, en je misschien eventjes moet wachten. Laat hem eerst zien hoe leuk jij bent en zorg dat hij jou leuk gaat vinden, zonder dat je het hem verteld.
Oud 09-03-2003, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Era schreef:
niet geschoten is altijd mis. Of jouw gevoel je zegt dat je dan op de tweede plaats komt is iets waar je zelf uit moet komen, persoonlijk zou ik zeggen dat dat inderdaad zo is, en je misschien eventjes moet wachten. Laat hem eerst zien hoe leuk jij bent en zorg dat hij jou leuk gaat vinden, zonder dat je het hem verteld.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 14:16
Mandarijke
Mandarijke is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
Okeey, ik was toch al niet van plan om het tegen hem te gaan zeggen, want daar ben ik veel te verlegen voor.....maar hoe kan ik er nou voor zorgen dat hij mij ziet staan en dat ander meisje (dat hem aan het lijntje houdt) uit zijn hoofd krijgt....alvast bedankt voor jullie reacties
Oud 09-03-2003, 16:59
Verwijderd
Volg je eigen raad op, volg je hard.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Mandarijke schreef:
Okeey, ik was toch al niet van plan om het tegen hem te gaan zeggen, want daar ben ik veel te verlegen voor.....maar hoe kan ik er nou voor zorgen dat hij mij ziet staan en dat ander meisje (dat hem aan het lijntje houdt) uit zijn hoofd krijgt....alvast bedankt voor jullie reacties
Als hij niet meer achter dat andere meisje aangaat, geef hem dan de tijd om tot rust te komen. Wees er ondertussen voor hem zoals je voorheen er ook was voor hem. Wees gewoon jezelf en misschien ziet hij jou dan wel anders.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten