Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
De mooiste jaren van veel mensen gaan voorbij aan wachten op iemand die nooit zal komen, eigenlijk heel treurig. |
![]() |
|
Wel ik zou mss volgens jullie wel raar reageren
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() xxx Faith ![]()
|
Vraag haar wat ze voor je voelt
![]() Zo kun je misschien achterhalen waarom ze zich niet wil binden. Het kan zijn dat ze gesteld is op haar vrijheid of bang is zich te binden, maar ook gewoon dat ze te weinig voelt voor je. Eeuwig wachten zou ik zo snel voor niemand. Er zijn meerdere mensen op de wereld waarop je verliefd kunt worden en je hebt ook nog zoiets als een eigen leven. Als het goed is ![]() Een uitzondering op de regel zou zijn als zij ook verliefd op mij is en ik weet dat er iets speciaals tussen ons zit. Dat geef ik dan niet zo snel op ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou het niet lang volhouden en waarschijnlijk alle contact verbreken omdat ik het te pijnlijk zou vinden.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Maar ben iig blij voor je |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar ben blij voor je dat je nu wel zekerheid hebt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
nou, eigenlijk omdat je schreef dat je af en toe wel eens sex hebt maar geen relatie zou ik zeggen: Nee, daar zou ik niet eeuwig blijven opwachten. ik vind het dan vrij duidelijk dat het haar alleen om de sex te doen is en het niets met gevoelens te maken heeft...
moest je geen sex hebben en geen relatie dan zou ik daar anders over nadenken. dan zou ik namelijk wel eeuwig blijven wachten... in het afgelopen anderhalfjaar bijvoorbeeld ben ik altijd verliefd gebleven op één persoon... we hebben ook twee keer wat gehad, maar daar tussen had ik ook wel eens een relatie met iemand anders, maar dan besefte ik telkens dat dat niet de persoon was die ik wilde. Ik bleef ook gewoon wachten op die ene persoon, maar omdat ik vond dat het ook nodig was door te gaan met mijn leven had ik zo nu en dan ook wel een ander vriendje... maar weet je, ik ben blij da'k toch ben blijven wachten, want nu zijn we opnieuw samen!! dus ja, in jou plaats zou ik iig niet eeuwig wachten, omdat het duidelijk is dat zij het doet voor de sex... |
![]() |
|
![]() |
Ik heb hetzelfde als jij meegemaakt. Ik had ook seks met diegene en was al zo'n 1,5 jaar verliefd op hem. Hij heeft toen een eind aan die seksrelatie gemaakt omdat hij dacht dat ik op een relatie hoopte. Uiteindelijk is dat wel een verstandig besluit geweest. Dat wil niet zeggen dat ik er niet enorm veel verdriet van gehad heb. Ik denk dat je op dit moment je verstand moet volgen in plaats van je gevoel.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik zit precies in zelfde situatie waar jij in zat. ik heb dus ook sex met een jongen, maar verder niets. ik ben (weer) verliefd op hem geworden, maar durf en weet neit zo goed hoe ik erover moet beginnen tegen hem. ik heb er tijdje geleden meth em over gepraat en toen was hij niet toe aan een relatie doordat er bji hem thuis paar dingen gaande waren. maar mijn vraag is: op welk moment en hoe heb je hierover met haar gepraat? |
![]() |
|
njah ik zou niet blijven wachten, ik zou het gevoel hebben dat hij maar een beetje met me aan het spelen is en dat het verder niets voor hem betekent dan de seks..
Ik zou proberen hem uit mn hoofd te zetten, niet meer op de seks in te gaan en verder kijken..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
nou... ik heb ook in zo'n situatie gezeten...
Eerst hadden we sex zonder dat we verliefd op elkaar waren. We hadden afgesproken dat we zouden stoppen als een van de twee verliefd werd. Op een gegeven moment werd ik dus verliefd. Ik zei dat en ook da tik wilde stoppen met de sex. Maar ja... omdat ik zo verliefd was, vond ik t ook wel moeilijk om ermee te stoppen. Gelukkig zei-ie op een gegeven moment dat hij ook heel erg verliefd op mij is. ![]()
|
Bij mij is dat heel simpel. Als de liefde niet wederzijds is dan ga ik meteen door met waar ik mee bezig ben en ga zeker niet zitten wachten. Dus in dit geval, zou ik ook geen sex hebben met m. Noooooooooit wachten en afhankelijk maken.
p.s. door juist niet meer zo je aandacht op haar te vestigen wek je vaak juist dr interesse. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Europese Parlementsverkiezingen Lorelei | 488 | 19-07-2009 11:58 | |
Software & Hardware |
Outlook express. Isa | 19 | 19-01-2003 10:11 |