Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2003, 11:12
Günther
Günther is offline
stel, je bent zeer verliefd, je hebt welles sex met diegene maar ze wil maar geen verkering... blijf je dan eeuwig wachten in de hoop dat ze voor je kiest of geef je na een tijdje op omdat je vind dat ze met je speelt? ....
Oud 01-03-2003, 11:16
*little_princess*
*little_princess* is offline
Ik zou zeker niet op diegene gaan wachten, het is duidelijk dat ze geen relatie wil maar alleen de sex...
Oud 01-03-2003, 11:21
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
ik zou zeker niet eeuwig blijven wachten. Zonde voor je tijd. Meestal is het in zo'n geval dat ze je toch alleen maar gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 11:26
Cerberus
Cerberus is offline
hij is erg verliefd...
dan is het echt niet zo makkelijk (zoals jullie laten blijken) om te zeggen....oooh zonde van je tijd...
Oud 01-03-2003, 11:30
*little_princess*
*little_princess* is offline
Citaat:
Cerberus schreef:
hij is erg verliefd...
dan is het echt niet zo makkelijk (zoals jullie laten blijken) om te zeggen....oooh zonde van je tijd...
Nee, da's zeker waar, maar hij vraagt ons om reactie... Dan geef ik hem mijn mening...
Oud 01-03-2003, 11:33
Cerberus
Cerberus is offline
Citaat:
*little_princess* schreef:
Nee, da's zeker waar, maar hij vraagt ons om reactie... Dan geef ik hem mijn mening...
tuurlijk, maar probeer het ook een beetje in de situatie te plaatsen.
Oud 01-03-2003, 11:52
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Cerberus schreef:
tuurlijk, maar probeer het ook een beetje in de situatie te plaatsen.
Dan nog is het beter om toch niet eeuwig te blijven wachten, bovendien is de visie van een nuchtere buitenstaander vaak wel goed omdat je jezelf in zo'n situatie vaak van alles wijsmaakt.

De mooiste jaren van veel mensen gaan voorbij aan wachten op iemand die nooit zal komen, eigenlijk heel treurig.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 12:14
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Wel ik zou mss volgens jullie wel raar reageren , maar ik zou wachten ookal heb ik het gevoel dat hij met me voeten speelt , als ik echt verliefd ben kan ik er gewoon niks aan doen dan doe ik gewoon rare dingen , wanneer hij dan natuurlijk zegt dat hij het niet meende tjah dan kan ik es goed uitvliegen en schelden , maar dan voel ik me natuurlijk ook wel een beetje gebruikt .

xxx
Faith
Oud 01-03-2003, 13:01
moenbase
moenbase is offline
Waarom zou je nog verkering willen als je sex hebt met haar?
Omdat je haar niet wilt delen?
Maar, wie geeft jou die garantie dat zij niet vreemd zal gaan.
Oud 01-03-2003, 13:30
G.T.C.
G.T.C. is offline
alsof je alleen een relatie hebt zodat je seks kan hebben
Oud 01-03-2003, 13:59
Kinshi
Kinshi is offline
Ik zou het binnen een halfjaar toch echt wel opgeven hoor... waarom heeft ze dan sex met je? gewoon voor de fun, lijkt me dan niet dat ze je waard is
Oud 01-03-2003, 15:13
poesiefox
poesiefox is offline
In mijn tijd had je wel verkering maar (nog) geen sex. Dat kon wel eens even duren, dan gingen jongens zich weer wanhopig afvragen wanneer ze nou eens verder mochten dan zoenen en voelen....

Het is ook nooit goed!
Oud 01-03-2003, 15:21
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
cerebus zoals jij zegt is ie echt verliefd op haar. Maar hij vraagt onze mening. Als hij zelf al een antwoord daarop weet waarom post hij het hier dan. Als hij op haar wilt wachten doet ie dat toch wel. En als ie niet eeuwig wilt wachten doet ie dat niet.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 15:49
Bright Halo
Bright Halo is offline
Vraag haar wat ze voor je voelt

Zo kun je misschien achterhalen waarom ze zich niet wil binden. Het kan zijn dat ze gesteld is op haar vrijheid of bang is zich te binden, maar ook gewoon dat ze te weinig voelt voor je.

Eeuwig wachten zou ik zo snel voor niemand. Er zijn meerdere mensen op de wereld waarop je verliefd kunt worden en je hebt ook nog zoiets als een eigen leven. Als het goed is

Een uitzondering op de regel zou zijn als zij ook verliefd op mij is en ik weet dat er iets speciaals tussen ons zit. Dat geef ik dan niet zo snel op
Oud 01-03-2003, 17:59
Era
Era is offline
ik denk dat je vanzelf even wacht maar als het te lang zou duren zou ik gaan twijfelen en het gewoon laten gaan.
Oud 01-03-2003, 18:02
Verwijderd
Ik zou tevreden zijn met de seks, en de geestelijke affectie bij een ander zoeken.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 18:54
Verwijderd
Citaat:
black angel schreef:
stel, je bent zeer verliefd, je hebt welles sex met diegene maar ze wil maar geen verkering... blijf je dan eeuwig wachten in de hoop dat ze voor je kiest of geef je na een tijdje op omdat je vind dat ze met je speelt? ....
Het laatste.. alleen zou in mijn geval het hij en zij omgedraaid zijn..

Ik zou het niet lang volhouden en waarschijnlijk alle contact verbreken omdat ik het te pijnlijk zou vinden..
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 01:02
Günther
Günther is offline
*happy* zegt genoeg
Oud 02-03-2003, 09:39
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
nou dus wel je vriendin?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 10:15
Günther
Günther is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
nou dus wel je vriendin?
joah, en de reden waarom ze niets wou was precies de reden waarom ik lang vrijgezel was... niet elke seconde elkaar bellen en klef doen elke keer we elkaar zien, tis meer x-treem goede vriendschap met sex
Oud 02-03-2003, 10:36
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
black angel schreef:
joah, en de reden waarom ze niets wou was precies de reden waarom ik lang vrijgezel was... niet elke seconde elkaar bellen en klef doen elke keer we elkaar zien, tis meer x-treem goede vriendschap met sex
in je eerste post zei je dat je zeer verliefd was

Maar ben iig blij voor je
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 11:09
Günther
Günther is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
in je eerste post zei je dat je zeer verliefd was

Maar ben iig blij voor je
ben ik ook, heel erg, maar dat wil niet zeggen dat ik een kleffe toestand wil, kwou zekerheid want t voelde alsof ze met me speelde maar nu is de zekerheid er... flieft ben ik zeer :$
Oud 02-03-2003, 11:24
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
black angel schreef:
ben ik ook, heel erg, maar dat wil niet zeggen dat ik een kleffe toestand wil, kwou zekerheid want t voelde alsof ze met me speelde maar nu is de zekerheid er... flieft ben ik zeer :$
oh ok omdat je het over hele goede vriendschap had

Maar ben blij voor je dat je nu wel zekerheid hebt
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 11:26
Verwijderd
Wat ik zelf altijd doe als ik verliefd ben is verliefd blijven totdat ze zegt dat ze geen relatie wil, en dan binnen 24 uur nog verliefd worden op iemand anders indien voorradig. Het werkt aardig
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 18:07
kliko_jorrit
kliko_jorrit is offline
Citaat:
black angel schreef:

zeker niet
Oud 08-03-2003, 23:36
Palmboompje
Palmboompje is offline
Citaat:
*little_princess* schreef:
Ik zou zeker niet op diegene gaan wachten, het is duidelijk dat ze geen relatie wil maar alleen de sex...
als je verliefd bent, echt verliefd dus, en in een dergelijke situatie zit denk je dara waarschijnlijk wel anders over. Maar als je het aan de zijlijn objectief kunt bekijken ben ik het met je eens
Oud 09-03-2003, 10:50
framboosje
framboosje is offline
nou, eigenlijk omdat je schreef dat je af en toe wel eens sex hebt maar geen relatie zou ik zeggen: Nee, daar zou ik niet eeuwig blijven opwachten. ik vind het dan vrij duidelijk dat het haar alleen om de sex te doen is en het niets met gevoelens te maken heeft...

moest je geen sex hebben en geen relatie dan zou ik daar anders over nadenken. dan zou ik namelijk wel eeuwig blijven wachten... in het afgelopen anderhalfjaar bijvoorbeeld ben ik altijd verliefd gebleven op één persoon... we hebben ook twee keer wat gehad, maar daar tussen had ik ook wel eens een relatie met iemand anders, maar dan besefte ik telkens dat dat niet de persoon was die ik wilde. Ik bleef ook gewoon wachten op die ene persoon, maar omdat ik vond dat het ook nodig was door te gaan met mijn leven had ik zo nu en dan ook wel een ander vriendje... maar weet je, ik ben blij da'k toch ben blijven wachten, want nu zijn we opnieuw samen!!

dus ja, in jou plaats zou ik iig niet eeuwig wachten, omdat het duidelijk is dat zij het doet voor de sex...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 14:30
gewoon ik
gewoon ik is offline
Ik heb hetzelfde als jij meegemaakt. Ik had ook seks met diegene en was al zo'n 1,5 jaar verliefd op hem. Hij heeft toen een eind aan die seksrelatie gemaakt omdat hij dacht dat ik op een relatie hoopte. Uiteindelijk is dat wel een verstandig besluit geweest. Dat wil niet zeggen dat ik er niet enorm veel verdriet van gehad heb. Ik denk dat je op dit moment je verstand moet volgen in plaats van je gevoel.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 14:40
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ditchen. keihard ook.
laat haar dan maar lekker voelen hoe het is om als gebruiksvoorwerp behandeld te worden.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 15:17
mariekegirl
mariekegirl is offline
Citaat:
black angel schreef:
ik ben blij voor je maar ook beetje jalours.
ik zit precies in zelfde situatie waar jij in zat.
ik heb dus ook sex met een jongen, maar verder niets.
ik ben (weer) verliefd op hem geworden, maar durf en weet neit zo goed hoe ik erover moet beginnen tegen hem.
ik heb er tijdje geleden meth em over gepraat en toen was hij niet toe aan een relatie doordat er bji hem thuis paar dingen gaande waren.
maar mijn vraag is: op welk moment en hoe heb je hierover met haar gepraat?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 15:41
AtHell
AtHell is offline
Ik zie het probleem niet, je hebt sex met d'r maar zit niet opgescheept met de verplichtingen van een relatie. Houden zo .
Oud 09-03-2003, 16:24
PardonMe
PardonMe is offline
njah ik zou niet blijven wachten, ik zou het gevoel hebben dat hij maar een beetje met me aan het spelen is en dat het verder niets voor hem betekent dan de seks..
Ik zou proberen hem uit mn hoofd te zetten, niet meer op de seks in te gaan en verder kijken..
Oud 09-03-2003, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Angel Of Faith schreef:
Wel ik zou mss volgens jullie wel raar reageren , maar ik zou wachten ookal heb ik het gevoel dat hij met me voeten speelt , als ik echt verliefd ben kan ik er gewoon niks aan doen dan doe ik gewoon rare dingen , wanneer hij dan natuurlijk zegt dat hij het niet meende tjah dan kan ik es goed uitvliegen en schelden , maar dan voel ik me natuurlijk ook wel een beetje gebruikt .

xxx
Faith
Hm... ik denk het ook... ik bedoel, je hebt hem tenminste al voor de sex (dat is heel wat verder dan ik gewoonlijk kom met jongens op wie ik verliefd ben :\), en misschien wordt het nog wat. Het komt vaak voor dat je dan toch nog verliefd wordt....
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 19:14
roosmar
roosmar is offline
nou... ik heb ook in zo'n situatie gezeten...
Eerst hadden we sex zonder dat we verliefd op elkaar waren. We hadden afgesproken dat we zouden stoppen als een van de twee verliefd werd. Op een gegeven moment werd ik dus verliefd. Ik zei dat en ook da tik wilde stoppen met de sex. Maar ja... omdat ik zo verliefd was, vond ik t ook wel moeilijk om ermee te stoppen. Gelukkig zei-ie op een gegeven moment dat hij ook heel erg verliefd op mij is.
Oud 10-03-2003, 06:02
miro
miro is offline
Bij mij is dat heel simpel. Als de liefde niet wederzijds is dan ga ik meteen door met waar ik mee bezig ben en ga zeker niet zitten wachten. Dus in dit geval, zou ik ook geen sex hebben met m. Noooooooooit wachten en afhankelijk maken.

p.s. door juist niet meer zo je aandacht op haar te vestigen wek je vaak juist dr interesse.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 07:46
Verwijderd
zulke situaties maak ik niet mee, omdat ik geen sex heb met iemand die jongens waar ik niks mee heb of honderd procent zeker weet dat ze iets met me willen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten