Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar bij XTC is het zoals je zelf net al zei, lang niet altijd't geval |
![]() |
||
Citaat:
jah, sjoerd is ook een stom scheldwoord, helemaal gelijk in! maar ehm.. ontopic: k was te zat om er nog echt bij na te denken....
||
Citaat:
"Straks krijg je wat smack voor je kiezen en voor je 't weet zit je in de afkickkliniek", zei de doemdenker. ![]()
||
Citaat:
![]() Ach sjoerd niet zeuren je was zo zat dat je niet meer wist wat je deed, ik leg nu even de nadruk op het je was heel zat gedeelte, ik bedoel dat is toch geweldig ![]() ![]()
||
Citaat:
kerel, waar haal je het vandaan ![]() ![]()
|
Ik heb een paar weken terug ook voor het eerst speed gesnoven. Nou, ik vond het redelijk saai eigenlijk, heb 2 lijnen gesnoven en nog een lijn door een glas cola geflikkerd. Boring, ja, OK, ik werd een beetje actief, maar qua bewustzijn traden er maar bar weinig veranderingen op, vond ik.
|
![]() |
||
Citaat:
ook jouw eerste en laatste keer??
|
Best grappig om te horen dat jij het iets 'stoms' noemt.
Ik heb het nu al paar keer aangeboden gekregen en paar keer was het net onder me neus weggehaald voor anderen: "ja, jij moet het maar niet nemen want je hebt morgen om half 9 een toets". of :"nee, kom op...niet aan haar geven zeg! veelste jong!". Haha, en achteraf ben ik soms opgelucht en soms baal ik er van. Dus het zal er ooit nog wel es van komen, ondanks de verhalen dat het je hele neus gelijk inbrandt en je de volgende dag een wrak bent. |
![]() |
||
Citaat:
hetzelfde verhaal als ik dus. maar bij mij was het niet echt gepland. we waren aan het oefenen met de band en ik was ladderzat....
||
Citaat:
|
|