Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2002, 15:20
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Dan weten ik en de anderen die er niet waren ook hoe het ging...
Advertentie
Oud 17-02-2002, 16:51
watermannetje
watermannetje is offline
was heel gezellieg, je had er wel ook moeten zijn hoor, ik heb ff heel weinig tijd om helemaal en verslag te schrijven. maar we waren eerst om 1uur met z'n 5en (judith, en mistic girl, nirvana girl, ieme en ikke,) en later kwam digger nog, maar toen moest ik weg, t was dus en erug grote groep maar goed, ikke ga zo weer verslag komt later wel, maar ik vond het heel cool
xxxxxxxxxxxxx
Oud 17-02-2002, 17:39
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
watermannetje schreef:
was heel gezellieg, je had er wel ook moeten zijn hoor, ik heb ff heel weinig tijd om helemaal en verslag te schrijven. maar we waren eerst om 1uur met z'n 5en (judith, en mistic girl, nirvana girl, ieme en ikke,) en later kwam digger nog, maar toen moest ik weg, t was dus en erug grote groep maar goed, ikke ga zo weer verslag komt later wel, maar ik vond het heel cool
xxxxxxxxxxxxx
Volgende keer zal ik er ook zijn hoor!

Grote groep, 6?
Haha, 6 is niks.
Ik heb eens een meeting gehad met 24 personen... dát is een grote groep; 6 is juist vrij klein. Maar Mystiek is ook maar een klein forum hé...
Oud 18-02-2002, 11:19
Saraï_h
Saraï_h is offline
het was echt heel leuk vond ik!

ik stond natuurlijk bij het vlaggetje ipv bij de burger king, maar toen kwam ik erachter dat iemand me gebeld had (mysticgirl/patty), en belde k maar ff terug om te kijken waar ze zaten, bleek het toch burger king te zijn (stom stom stom)

we zijn de stad in gegaan, rondgelopen, echt supermooi weer gewoon! op bankje gezeten, op de markt gelopen turks brood gekocht, van de zon genoten..

netjes en wijze kater afgeweest (alternatief kledingzaakje en wijze kater boekhandel) en uiteindelijk terug naar het station mensen uitzwaaien, net nadat digger kwam opdagen, toen ben k nog met digger naar de stairway geweest (cafe) nadat k boodschappen heb gedaan en het was heel gezellig.

jullie hebben echt iets gemist!
lekker handig om niet op te komen dagen zonder af te bellen
Oud 18-02-2002, 11:20
Saraï_h
Saraï_h is offline
Citaat:
watermannetje schreef:
xxxxxxxxxxxxx
geen trauma overgehouden aan het rooie bushokje hihihi kheb je toch niet teveel zitten pesten he *grijns*
Oud 18-02-2002, 13:47
watermannetje
watermannetje is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Volgende keer zal ik er ook zijn hoor!

Grote groep, 6?
Haha, 6 is niks.
Ik heb eens een meeting gehad met 24 personen... dát is een grote groep; 6 is juist vrij klein. Maar Mystiek is ook maar een klein forum hé...

dat bedoel ik, dat erug grote groep was sarcastisch bedoeld of hoe je dat ook schrijft

Oud 18-02-2002, 13:48
watermannetje
watermannetje is offline
Citaat:
nirvana_girl schreef:
geen trauma overgehouden aan het rooie bushokje hihihi kheb je toch niet teveel zitten pesten he *grijns*
joh, ik heb aan die hele meeting trauma's over gehouden...

Oud 18-02-2002, 15:07
Digger3
Digger3 is offline
Citaat:
watermannetje schreef:
joh, ik heb aan die hele meeting trauma's over gehouden...
ik een veel groter trauma. Kom zo aan: Hallo allemaal, gaat iedereen gelijk daarna weg.... Ligt het aan mij of...
Oud 18-02-2002, 19:35
mystic girl
mystic girl is offline
ik zal ook nog wel ff n verslagje doen.

ik stond op fietste naar het station, kaartje gekocht, stapte in de trein, kwam er na 10 minuten achter dat ik niet eens had gekeken of ik wel in de goeie zat erg handig dus(ik royaal in de shit) ik had toch de goeie genomen, overstappen in eindhoven, moest royaal naar n ander perron rennen, bijna trein gemist, maar goed ikke goed op weg naar utrecht.
nu het leuke gedeelte:
ik belde sarah maar ff, want ik stond op het station en wist royaal de weg niet, ze nam weer es niet op, ik wat andere mensen achteraan gerent. kwam ik aan, ik zoeken naar de burgerking, ik zag al aan de stekels dat ieme daar zat met judith erlangs. moesten we nog wachten, want diegene die in utrecht woont laat natuurlijk altijd op zich wachten alles goed en wel zijn we wat rondgelopen op de markt, wel 10 rondjes gelopen(sarah weet het allemaal zo goed he . winkeltjes ingeweest, op de dom gezeten, van de zon genoten, wat gekletst, erachter gekomen dat bertine om alles lacht, ook al is het niet grappig (sorry he)
ieme en judith vonden de kerk wel interessant en vroegen ons netjes of we mee wilden, maar we bedankten toch liever voor de eer. na twee minuten stonden ze weer buiten, de kerk was dicht weer wat rondgelopen, wat gegeten, lekker frietjes, sarah die blut was, dus ik haar aardig iets aangeboden, zij bescheiden nee zeggen, maar tuurlijk had ze toch honger.
dit was het wel zo'n beetje geloof ik, ik vond het wel royaal jammer dt ik niet naar het cafe meekon, moet ik toch volgende keer echt doen. de mensjes vond ik allemaal wel aardig, of ze mij ook aardig vinden
ik wil sarah nog ff bedanken voor het interessante tijdschrift en heb je al een stageplaats?
ieme raad ik aan om geen knoflook meer te eten, heeft stinkerige gevolgen namelijk
judith heb ik geen raad voor, ze was gewoon n lievertje en bertine wens ik nog veel plezier met haar neusdopjessport
Oud 18-02-2002, 20:06
Digger3
Digger3 is offline
hmmmmmm
Oud 19-02-2002, 12:34
Saraï_h
Saraï_h is offline
Citaat:
mystic girl schreef:
ik zal ook nog wel ff n verslagje doen.

ik stond op fietste naar het station, kaartje gekocht, stapte in de trein, kwam er na 10 minuten achter dat ik niet eens had gekeken of ik wel in de goeie zat erg handig dus(ik royaal in de shit) ik had toch de goeie genomen, overstappen in eindhoven, moest royaal naar n ander perron rennen, bijna trein gemist, maar goed ikke goed op weg naar utrecht.
nu het leuke gedeelte:
ik belde sarah maar ff, want ik stond op het station en wist royaal de weg niet, ze nam weer es niet op, ik wat andere mensen achteraan gerent. kwam ik aan, ik zoeken naar de burgerking, ik zag al aan de stekels dat ieme daar zat met judith erlangs. moesten we nog wachten, want diegene die in utrecht woont laat natuurlijk altijd op zich wachten alles goed en wel zijn we wat rondgelopen op de markt, wel 10 rondjes gelopen(sarah weet het allemaal zo goed he . winkeltjes ingeweest, op de dom gezeten, van de zon genoten, wat gekletst, erachter gekomen dat bertine om alles lacht, ook al is het niet grappig (sorry he)
ieme en judith vonden de kerk wel interessant en vroegen ons netjes of we mee wilden, maar we bedankten toch liever voor de eer. na twee minuten stonden ze weer buiten, de kerk was dicht weer wat rondgelopen, wat gegeten, lekker frietjes, sarah die blut was, dus ik haar aardig iets aangeboden, zij bescheiden nee zeggen, maar tuurlijk had ze toch honger.
dit was het wel zo'n beetje geloof ik, ik vond het wel royaal jammer dt ik niet naar het cafe meekon, moet ik toch volgende keer echt doen. de mensjes vond ik allemaal wel aardig, of ze mij ook aardig vinden
ik wil sarah nog ff bedanken voor het interessante tijdschrift en heb je al een stageplaats?
ieme raad ik aan om geen knoflook meer te eten, heeft stinkerige gevolgen namelijk
judith heb ik geen raad voor, ze was gewoon n lievertje en bertine wens ik nog veel plezier met haar neusdopjessport
ik had écht ROYAAL geen honger gewoon, en je bent echt een bitch grrr ik wist het wel, maar deed alsof ik het niet wist, zodat jullie ook is iets konden leren

nog geen stageplek.. (lui of.. )

Oud 19-02-2002, 13:47
Ieme
Ieme is offline
Citaat:
mystic girl schreef:
[B]ieme raad ik aan om geen knoflook meer te eten, heeft stinkerige gevolgen namelijk
Sorry. Maar de sathesaus was erg lekker Jaja, smerig, ik weet het. Maar gelukkig was er kauwgom!
Ieme vond het ook leuk. (samenvatting)
Oud 19-02-2002, 13:51
Ieme
Ieme is offline
Citaat:
Digger3 schreef:
ik een veel groter trauma. Kom zo aan: Hallo allemaal, gaat iedereen gelijk daarna weg.... Ligt het aan mij of...
Ja tuurlijk lag dat aan jou, bah! Nee hoor, was absoluut niet persoonlijk bedoeld.
Oud 19-02-2002, 15:50
watermannetje
watermannetje is offline
Citaat:
mystic girl schreef:
en bertine wens ik nog veel plezier met haar neusdopjessport
neeeeeeeeeeeeee, geen neusdopjessport... ik word hier gek

Oud 19-02-2002, 18:51
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
nirvana_girl schreef:
ik had écht ROYAAL geen honger gewoon, en je bent echt een bitch grrr ik wist het wel, maar deed alsof ik het niet wist, zodat jullie ook is iets konden leren

Oud 19-02-2002, 18:53
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
nirvana_girl schreef:

noem je mij een bitch , weet je hoezeer je mij hiermee kwetst?
maarja, ondanks alles vond ik je toch wel aardig hoor.
en digger zoals ik al zei, ik moest wel weg, anders zouden mijn ouders beginnen te zeiken.
nog ff voor ieme; sorry dat ik dat zomaar tegen je zei dat je zo uit je nek stonk, maar ik kan er niets aan doen, ik flap er soms echt alles uit wat ik denk, was niet kwaad bedoeld ofzo.

Oud 19-02-2002, 20:20
SideWing
SideWing is offline
Citaat:
mystic girl schreef:
noem je mij een bitch , weet je hoezeer je mij hiermee kwetst?
Citaat:
mystic girl schreef:
nog ff voor ieme; sorry dat ik dat zomaar tegen je zei dat je zo uit je nek stonk
*zucht*
Sommige mensen...

En het is niet echt kwaad bedoelt, lijkt mij dan...
Oud 20-02-2002, 19:00
mystic girl
mystic girl is offline
sorry hoor, maar wat weet jij er nou van?
Oud 21-02-2002, 09:15
Saraï_h
Saraï_h is offline
Citaat:
mystic girl schreef:
'

*sust de boel* en je bent geen bitch, maar je doet wel heel leuk alsof ha!!!!! mag ik wel

Oud 21-02-2002, 12:03
watermannetje
watermannetje is offline
Citaat:
judith2211 schreef:
zeker voor herhaling vatbaar. (maar dan met meer mensen?)
haha, goed idee

Oud 21-02-2002, 13:50
Digger3
Digger3 is offline
Citaat:
watermannetje schreef:
haha, goed idee
IDD en misschien niet op een zaterdag of anders wat later blijven?
Oud 21-02-2002, 18:53
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
nirvana_girl schreef:
Citaat:
mystic girl schreef:
'

*sust de boel* en je bent geen bitch, maar je doet wel heel leuk alsof ha!!!!! mag ik wel

was het echt zo erg dan , ik heb gewoon een erg uitgesproken mening
voor mij ook wel voor herhaling vatbaar en inderdaad wat meer mensen zou leuk zijn.

Oud 22-02-2002, 08:28
watermannetje
watermannetje is offline
ja, we kunnen gewoon wat later afspreken, en als iedereen dan ff van te voren wil zeggen als ie niet komt...
Oud 22-02-2002, 14:37
Digger3
Digger3 is offline
Citaat:
watermannetje schreef:
ja, we kunnen gewoon wat later afspreken, en als iedereen dan ff van te voren wil zeggen als ie niet komt...
I think and hope they got the message.
IIG het was wel gezellig toch?
Oud 22-02-2002, 15:38
watermannetje
watermannetje is offline
Citaat:
Digger3 schreef:
I think and hope they got the message.
IIG het was wel gezellig toch?

jaaaaaaa zeker, alleen jammer dat ik weg moest zogauw jij kwam ongeveer. nou, ja, eigelijk deed ik dat natuurlijk expres haha (geintje)
Advertentie
Oud 22-02-2002, 16:45
Digger3
Digger3 is offline
Citaat:
watermannetje schreef:

jaaaaaaa zeker, alleen jammer dat ik weg moest zogauw jij kwam ongeveer. nou, ja, eigelijk deed ik dat natuurlijk expres haha (geintje)
ghghehe, ja, ut was uhm apart om zo'n korte 'ontmoeting' te hebben.....

(zo dat was de meest positieve manier om het bezoekje aan CS te omschrijven)

gelukkig maakt Sarah nog wat goed.

Regels voor berichten