Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
het was echt heel leuk vond ik!
ik stond natuurlijk bij het vlaggetje ipv bij de burger king, maar toen kwam ik erachter dat iemand me gebeld had (mysticgirl/patty), en belde k maar ff terug om te kijken waar ze zaten, bleek het toch burger king te zijn (stom stom stom) we zijn de stad in gegaan, rondgelopen, echt supermooi weer gewoon! op bankje gezeten, op de markt gelopen turks brood gekocht, van de zon genoten.. netjes en wijze kater afgeweest (alternatief kledingzaakje en wijze kater boekhandel) en uiteindelijk terug naar het station mensen uitzwaaien, net nadat digger kwam opdagen, toen ben k nog met digger naar de stairway geweest (cafe) nadat k boodschappen heb gedaan ![]() jullie hebben echt iets gemist! lekker handig om niet op te komen dagen zonder af te bellen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik zal ook nog wel ff n verslagje doen.
ik stond op fietste naar het station, kaartje gekocht, stapte in de trein, kwam er na 10 minuten achter dat ik niet eens had gekeken of ik wel in de goeie zat erg handig dus(ik royaal in de shit) ik had toch de goeie genomen, overstappen in eindhoven, moest royaal naar n ander perron rennen, bijna trein gemist, maar goed ikke goed op weg naar utrecht. nu het leuke gedeelte: ik belde sarah maar ff, want ik stond op het station en wist royaal de weg niet, ze nam weer es niet op, ik wat andere mensen achteraan gerent. kwam ik aan, ik zoeken naar de burgerking, ik zag al aan de stekels dat ieme daar zat met judith erlangs. moesten we nog wachten, want diegene die in utrecht woont laat natuurlijk altijd op zich wachten ![]() ![]() ![]() ![]() ieme en judith vonden de kerk wel interessant en vroegen ons netjes of we mee wilden, maar we bedankten toch liever voor de eer. na twee minuten stonden ze weer buiten, de kerk was dicht ![]() dit was het wel zo'n beetje geloof ik, ik vond het wel royaal jammer dt ik niet naar het cafe meekon, moet ik toch volgende keer echt doen. de mensjes vond ik allemaal wel aardig, of ze mij ook aardig vinden ![]() ik wil sarah nog ff bedanken voor het interessante tijdschrift ![]() ieme raad ik aan om geen knoflook meer te eten, heeft stinkerige gevolgen namelijk ![]() ![]() judith heb ik geen raad voor, ze was gewoon n lievertje en bertine wens ik nog veel plezier met haar neusdopjessport ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() nog geen stageplek.. (lui of.. )
||
Citaat:
![]() Ieme vond het ook leuk. (samenvatting)
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() voor mij ook wel voor herhaling vatbaar en inderdaad wat meer mensen zou leuk zijn.
||
Citaat:
![]() IIG het was wel gezellig toch?
||
Citaat:
(zo dat was de meest positieve manier om het bezoekje aan CS te omschrijven) ![]() gelukkig maakt Sarah nog wat goed.
|
|
|