Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik geloof wel dat er verschillende mensen méér geschikt zijn dan de gemiddelde mens om je leven mee door te brengen, maar niet 1 Ware
|
Trouwens, wat biologie betreft: Er zijn diersoorten (en ik denk dat het fair is om te zeggen dat we bij kleinere diersoorten niet van liefde hoeven te spreken) die vaste partners houden en daar hun hele leven bij blijven. Zo is er bijvoorbeeld een vogel met een gele kraag (waarvan de naam me ontschoten is) die het hele leven dezelfde partner houdt.
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben De Ware!! Dat zei het Orakel zelf!! *Schuift zijn zonnebril voor zijn ogen en springt wat daken af op zoek naar Agents*
||
Citaat:
maar ik snapte die hele zin gwoon ff niet door die woorden gefrutsel... nu nog steeds niet btw
|
ik denk ook niet dat er maar een echte ware is... alleen het idee dat mijn ware aan de andere kant van de wereld zou wonen al is erg genoeg. Dus doe mij maar meerdere waren (?)
en ik denk niet dat het niet herkennen van een ware ligt aan een slechte geestelijke ontwikkeling. Ik denk eerder ontkenning, want misschien ziet de ware er wel niet uit als een droomprins
Laatst gewijzigd op 17-03-2003 om 10:00. |
![]() |
|
waarom zou er maar 1 echte ware zijn?
Ik geloof daar niet in. Je komt iemand tegen op wie je ontzettend verliefd wordt, vervolgens mee verlooft, trouwt, en waar je de rest van je leven bij blijft. Was je die persoon (die hierboven staat) niet tegengekomen, dan denk ik dat je wel iemand anders tegen was gekomen.
||
![]() |
Citaat:
|
Aangenomen dat 'dé ware' bestaat ben ik het niet met de stelling eens. Het wel of niet herkennen van iemand, of we het nou over de ware hebben of niet, is niet een kwestie van een gebrek aan geestelijke ontwikkeling. Want als de ware bestaat geloof ik dat je pas weet dat het de ware is als je hem/haar ook daadwerkelijk hebt leren kennen, en dan niet oppervlakkig, maar echt goed hebt leren kennen. Als je een vriendin van je die een paar meters verderop staat even niet herkent heeft dat toch ook niks te maken met gebrek aan geestelijke ontwikkeling? Lauwe vergelijking, weet ik, maar wel effectief.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Laat de ware binnenkomen Liwin | 8 | 04-11-2007 18:27 | |
Verhalen & Gedichten |
[Columnwedstrijd] Als de ware werkelijkheid, idealisme Verwijderd | 0 | 09-06-2005 15:03 | |
Verhalen & Gedichten |
De ware klootzak deel 3 klootzak2001 | 2 | 19-10-2002 21:28 | |
Verhalen & Gedichten |
De Ware Klootzak klootzak2001 | 3 | 03-07-2002 10:29 | |
Liefde & Relatie |
De ware bestaat niet, omdat... Roos | 19 | 03-06-2002 13:46 | |
Liefde & Relatie |
wie zoekt de ware coecie | 5 | 31-01-2002 22:10 |