Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik had vorige week repetitieweek. Het begon op maandag en het eindigde op vrijdag. (is bij ons altijd zo) En het ligt aan het pakket hoeveel vakken je per dag hebt. Dat kan variëren van 0 tot 3....
En geen zin om te leren.. Ik ken het direct, vooral als je voor een Latijn rep zit of een Natuurkunde rep.. Maar vakken als kunstbeschouwing ![]() |
![]() |
|
kmoest voor vandaag 420 franse woorden leren. Al in de vakantie mee begonnen, veel geleerd. Gisteren heel de middag, heel de avond en ik kende het gewoon echt niet.
In dat soort gevallen kan ik vrij kwaad worden ![]() Dóe ik d'r 'ns veel aan...
|
![]() |
Ja heel herkenbaar en je weet dat je iets moet leren dan kom je thuis en doe je de pc aan en je denkt van ik zal dat straks wel doen dan wordt het avond en denk je straks voor dat ik ga slapen en dan ga je slapen zeg je morgenvroeg en uiteindelijk ben je op je toets en heb je het nog steeds niet geleerd ...
|
bij ons is de toetsweek over 2 weken uitgespreid, waar in de eerste week 4 dagen maximaal 2 toetsen zijn en 1 dag maximaal 3
in de tweede week zijn er op maandag maximaal 2 toetsen en dinsdag 1. de daarop volgende dagen worden enkel gebruikt voor mondelingen. ikzelf had maandag 1 toets, dinsdag 2, woensdag (vandaag) vrij, donderdag 2, vrijdag 1 en de week erna op donderdag mn mondling
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 19-03-2003 om 09:25. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik weet het niet meer.... Mandii--xx | 6 | 28-01-2010 21:32 | |
Liefde & Relatie |
Ik laat me kansen aan mij voorbij gaan Dice94 | 2 | 17-01-2010 19:19 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #30 Verwijderd | 489 | 14-06-2005 20:05 | |
Seksualiteit |
Seks lijkt me vreselijk Evito | 146 | 20-05-2003 13:50 | |
Eindexamens 2003 |
Over een maandje zitten we er al "lekker" middenin... *Sneeuwmuts* | 32 | 24-04-2003 21:10 | |
ARTistiek |
nog geen titel bedacht, hoeft ook niet...:) Prada | 1 | 03-10-2001 17:09 |