Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() want ik mis altijd precies de eerst paar minuten omdat mijn moeder gtst moet zien ![]()
|
Ik wil Westzijde Posse terug!!!
Kent iemand dat nog?? Was ergens in de jaren '90 op tv, op veronica. Vond ik altijd leuk, echt jeugd sentiment bij mij hahaha! Maar dat zou ik wel terug willen.
||
Citaat:
![]() of die weerman van bnn hehehe ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
verder; Dawson's Creek Gilmore Girls Nieuwe afleveringen van Friends, Buffy, Angel, Charmed ![]() en (ik weet nie of iemand deze serie kent,..maar dat kwam altijd op Belgie 1 (of 2)) - Three,...vond ik wel leuk,...alleen heb ik net 10 afleveringen ofzo gezien ![]() |
![]() |
|
van friends wil ik ook wel nieuwe zijn
alleen als het ff kan dan wel weer met een chandler zonder opgeblazen hoofd.. op de een of andere manier heeft ie nu geen grappig hoofd meer ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() maar ik dacht dat dat elke keer anders was dat aantal minuten ![]()
|
ehym ze mogen de eerste serie van 24 meteen weer erachter aan gooien, want ik heb die dus gemist, ben nu wel met de tweede bezig op bbc2, maar wil die eerste toch ook nog wel gauw zien
en alfred j. kwak, ik zie het nog weleens voorbij komen, maar ik wil het gewoon elke middag 2 uur een uur lang ![]() en unhappily every after is weer van rtl4, die wil ik terug en tot slot dharma en greg |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Wat mij betreft mag Tekwar wel weer op tv komen en V. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Films, TV & Radio |
Lucille Werner Verwijderd | 34 | 05-03-2003 18:53 | |
Psychologie |
Ze zijn een beetje aan ’t vechten binnen in… Elka | 17 | 09-10-2002 16:58 | |
Psychologie |
Info over MPS en SCHIZOPHRENIE Droomvlucht | 4 | 28-05-2002 10:59 | |
Films, TV & Radio |
Welk programma zou jij wel weer op tv terug willen zien? angel_undercover | 109 | 06-04-2002 18:28 |