Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2003, 18:54
*sara*
*sara* is offline
Ik zit met een probleem namelijk:Ik vind een jongen heel erg leuk maar ik heb een vriend.Mijn vriend en ik hebben nog maar 1,5 week verkering maar eigenijk voel ik gewoon niks voor hem,het probleem is dat hij wel helemaal gek is op mij en dat zegt hij ook heel vaak.Nou heb ik dus ook een hele leuke buurjongen die mij ook wel wat vind en eigenlijk begin ik ook steeds meer verliefd op hem te worden.Het uitmaken met mijn vriend is,vind ik gewoon een probleem omdat hij zo lief en aardig is,en ik toch met hem genomen heb,waarschijnlijk omdat ik dacht:het gevoel komt vast nog wel,maarja het gevoel komt gewoon niet en ik denk ook niet dat het nog komt.Wat moet ik nou doen??????

=xxx=jes sara.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2003, 18:58
framboosje
framboosje is offline
eerlijk zijn tegen je vriendje en het dus uitmaken... eerlijkheid is meestal wel de beste oplossing, alleen jammergenoeg meestal ook niet de makkelijkste...
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 19:06
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
*sara* schreef:
Ik zit met een probleem namelijk:Ik vind een jongen heel erg leuk maar ik heb een vriend.Mijn vriend en ik hebben nog maar 1,5 week verkering maar eigenijk voel ik gewoon niks voor hem,het probleem is dat hij wel helemaal gek is op mij en dat zegt hij ook heel vaak.Nou heb ik dus ook een hele leuke buurjongen die mij ook wel wat vind en eigenlijk begin ik ook steeds meer verliefd op hem te worden.Het uitmaken met mijn vriend is,vind ik gewoon een probleem omdat hij zo lief en aardig is,en ik toch met hem genomen heb,waarschijnlijk omdat ik dacht:het gevoel komt vast nog wel,maarja het gevoel komt gewoon niet en ik denk ook niet dat het nog komt.Wat moet ik nou doen??????

=xxx=jes sara.
Een relatie is zoals het woord eigenlijk al zegt een wederzijds verband. Het komt van beide...
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 19:19
Miss Helena
Miss Helena is offline
uitmaken...
Oud 08-03-2003, 21:13
whizzer
whizzer is offline
uitmaken........, als je toch een dood paard blijft slepen ben je op het laatst totaal uitgeput.....
Oud 08-03-2003, 22:12
Balance
Balance is offline
uitmaken. Andersom wil jij toch ook niet met een jongen hebben die eigenlijk op een ander is?
Oud 09-03-2003, 10:18
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
linda85 schreef:
uitmaken. Andersom wil jij toch ook niet met een jongen hebben die eigenlijk op een ander is?
Oud 09-03-2003, 10:23
Verwijderd
Citaat:
linda85 schreef:
en als-ie zo lief en aardig is, dan maak je het met hem uit op een lieve, aardige manier.

Op zich wel een beetje snel om al na 1,5 week te denken dat het gevoel niet gaat komen
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 10:25
Doopy
Doopy is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
en als-ie zo lief en aardig is, dan maak je het met hem uit op een lieve, aardige manier.

Op zich wel een beetje snel om al na 1,5 week te denken dat het gevoel niet gaat komen
Ben wel benieuwd hoe je het op een lieve aardige manier uitmaakt
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Doopy schreef:
Ben wel benieuwd hoe je het op een lieve aardige manier uitmaakt
nouw, de ander meteen erbij troosten, vriendelijk blijven, geen verwijten maken, er zo veel of weinig over praten als de ander wil, de ander vragen of diegene meteen een vriendschap wil of later weer of helemaal nooit, etc, heb in ander topic al uitgebreide cursus hoe-maak-ik-het-uit-op-een-tactvolle-manier gegeven (en nee, heb 't nooit met iemand uit gemaakt, maar ex-vriend beeindigde relatie op de goede tactvolle wijze, dus ik weet hoe t moet)
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 10:32
Doopy
Doopy is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
nouw, de ander meteen erbij troosten, vriendelijk blijven, geen verwijten maken, er zo veel of weinig over praten als de ander wil, de ander vragen of diegene meteen een vriendschap wil of later weer of helemaal nooit, etc, heb in ander topic al uitgebreide cursus hoe-maak-ik-het-uit-op-een-tactvolle-manier gegeven (en nee, heb 't nooit met iemand uit gemaakt, maar ex-vriend beeindigde relatie op de goede tactvolle wijze, dus ik weet hoe t moet)
ok bedankt, zal het even gaan lezen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten