Advertentie | |
|
![]() |
|
Dit hoeven niet persee wezens te zijn. Ze kunnen natuurlijk ook gewoon een potlood maken. Maar wat de monniken doen is hun goden tot leven wekken. Die goden van hun zijn meestal soort draken, en andere rare wezens. Deze zijn net zo tastbaar als een gewoon levend wezen. Alexandra David Neel (een vrouw die jaren door Tibet heeft rondgetrokken, Tibet is een mysterieus land dat onder China ligt)heeft een keer een monnik ontmoet die Tulpa kon doen. Ze was hier in geinterreseert en begon zelf ook een Tulpa te maken. Ze besloot een gezellige monnik te maken. Na maanden denken had ze eindelijk haar monnik. Veel mensen zagen deze monnik voor een echt mens aan. Maar toen gebeurde er iets. De monnik werk agresief en deed dingen uit zichzelf. Toen besloot Alexandra heb maar te vernietigen. Dit heeft zeker een jaar in beslag genomen.
|
ik geloof dat ik daar wel eens van gehoord heb....een mevrouw die allerlei bloemen uit het niets kon halen, ook bloemen die er op dat moment niet konden zijn, bijvoorbeeld sneeuwklokjes in de herfst, of erg zeldzame bloemen die op dat moment helemaal niet groeiden. Ik weet niet of het kan, het lijkt wel toveren. Maar als het zou kunnen zou het wel handig zijn. Heb je honger? Tulpa een broodje ham. Zit je krap bij kas? Tulpa een briefje van 50 euro. Okay, zo zal het wel niet zitten. Ik zou er best wat meer over willen weten.
|
Nee nee, ik weet wel welke vrouw jij bedoelt. Maar dat is absoluut geen Tulpa. Wat zij doet is teleportatie. Het is echt geen Tulpa, en nee je kunt geen broodje klaarmaken met Tulpa. Een normaal mens doet en minstens een paar maanden over om een Tulpa te maken. Maar heel veel spoolverschijnselen zijn door Tulpa gemaakt. Mischien dat het monster van Loch Ness ook daardoor is gemaakt.
|
![]() |
Ik heb ook zoiets gelezen in een boek (ligt boven en ben te lui om 't te pakken)
Over een vrouw die d8 heel sterk aan een wolf s'nachts voor ze ging slapen en toen ze snacht in bed lach voelde ze ineens een warme adem in der nek ze vluchten naar een familie lid wat de volgende ochtend ook vertelde dat zij ogen in een hoek van de kamer had gezien dit "monster" bleef nog een tijd hun lastig vallen totdat zij vond dat het genoeg was en het monster helemaal leegzoog want het monster was uit haar levens kracht gevormd en zo heeft ze het beest psichys leeg gezogen. MIschien ook wel tulpa?
||
Citaat:
Visualiseren heb ik vaak genoeg gedaan, als kind wilde ik zoooo graag een fantasy barbie, en wat gebeurde er? Nee je hebt het helemaal mis, mijn vriendin kreeg een fantasy barbie. Maar....het was toch dichtbij. Ik heb zo meer dingen gevisualiseerd die ik vervolgens juist niet kreeg. Als ik iets kreeg wat ik graag wilde hebben of een leuke prijs won, dan had ik er juist helemaal niet meer over nagedacht laat staan er opgerekend.
|
Dat van die wolf is waar, dat is Tulpa, want dat boek heb ik ook. Paranormale Gaves of zoiets. Maar dat van die Barby-pop is weer niet waar, je moet het niet alleen visualeren, je moet ook heel het lichaam in elkaar zetten in je geest. Je kunt dan je Tulpa een hart geven, een zenuwstelsel, en ook longen, alles. In Tibet is dit zeer populair, alleen doen hun het nog met rituelen erbij. Maar denk eraan, een tulpa is niet iets echt, zie het maar als een droom. Het blijft nep, ookal kun je het aanraken en bevelen.
||
Citaat:
|
Nee, de Tulpa doet de afwas voor jou (tenminste als je de tulpa goed hebt gemaakt en zeker geen beginnertje bent). Een Tulpa die je maakt kun je aanraken, het leeft ook net als ieder mens. Alleen moet je denken dat een Tulpa opzettelijk is gemaakt voor iemands z'n doeleinden. Het blijft en is een gecreerd wezen door de geest. Je moet het dus maar zien als een droom (een droom die je kunt aanraken en bevelen).
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Een Tulpa kan op vele manier tot stand worden gebracht, het is eigelijk "Zelf leven Scheppen." Stel dat je Paranormaal aangelegd bent: Je zit te piekeren over iemand die je pijn heeft gedaan. Je zit te fantaseren over wat je die persoon allemaal zult aandoen om wraak te nemen. Een paar schermpjes naar boven is dat het verhaal met de wolf. Ze dacht aan een Mythise wolf van de Noorse Mythologie. Ja en daar kwam de wolf dan. Nogmaals, Tulpa's zijn gevaarlijk en is niet iets wat je zomaar maakt. Het kost maanden concentratie voor een normaal persoon. De monniken in Tibet doen hier soms wel een hele dag over.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Voor mensen zoals jou zal het saai worden. Omdat je geen geduld hebt. In Tibet oefenen ze hier jaren op, en nu kunnen de meeste monniken in één dag zo'n Tulpa maken. Moet je voorstellen wat je allemaal kunt maken. Echt alles! Stel dat je altijd al een puppy willen hebben. Met Tulpa kun je er een maken. Alles kan met Tulpa. Wie kent er het Bigfoot monster? Het kan zijn dat dit ook gewoon een Tulpa is.
||
Citaat:
|
Uh, een puppy van het Asiel wordt oud en sterft op een dag. Een tulpa blijft jong en sterft nooit. Ik zelf heb nog nooit een Tulpa gemaakt. En ik ga er ook niet aan beginnen ook. Als ik de tijd had wou ik het wel doen. Maar jah, je hebt nu éénmaal een paar maanden concentratie nodig. Over een tijdje vlieg ik naar Tibet. Daar blijf ik een tijdje en leer meer over hun Paranormale, ik ga daar naar een klooster. Mischien dat ik dan een Tulpa maak. Maar dat zie ik dan wel.
|
|
|