Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zal het wel moeten accepteren. Hij moet zichzelf niet veranderen, hij is wie hij is, en daarom vind ik hem zo leuk. Maarja.. Ik hoop dat ik er na een wat langere periode nog mee kan leven..
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Tja, misschien vindt ie t nu nog allemaal geweldig enzo, maar hij zal toch ooit moeten opgroeien en inzien dat ie niet elke avond voor 10 euro erdoor kan jagen zonder fatsoenlijk werk te vinden
![]() Ik denk dat je moet relativeren, het zal allemaal wel loslopen, op een gegeven moment is misschien de lol eraf en zal hij minderen. Als hij dat niet doet, maar ook niet zijn lifestyle kan combineren met de jouwe, moet je je echt wel afvragen of hij wel bij jou past. |
![]() |
|
![]() |
Op vrijwel alle gebieden klikt het tussen ons.
Muziek, tv, humor, vrijetijdsbesteding, ik kan goed met hem praten e.d. Hij heeft wel een baantje (verdient 20 euro per week ofzo), maarja, hij heeft nooit geld.. Als ik vraag of hij meegaat naar Zwolle moet ie eerst wachten totdat ie zn loon of zn zakgeld heeft. Ik vind het wel tof dat ie toch al voor mij geminderd heeft, omdat ie gewoon niet kan blowen als ie bij mij is. En ik vind het ook wel gezellig als we gewoon met zn 2en zijn en we gaan dan een jointje roken. Maar als we uitgaan en hij blowt dan ga ik automatisch ook meeblowen omdat ik het saai vind als iedereen daar high/stoned is terwijl ik er dan nuchter bij zit.. Maar daardoor ga ik weer teveel blowen (vind ik) en daar ben ik niet zo blij mee.. Plus dat ie niet met me mee naar huis wil als ie stoned is, dus dat we (als we uit zijn geweest) naar mijn huis fietsen en we voor de deur afscheid moeten nemen.
||
![]() |
Citaat:
Laat hem maar kiezen: joint of jou, ik ben beniewd...
|
ik denk dat je hem gewoon voor een keus moet stellen.
ik blow elke dag, als ik een vriendje heb die ik echt leuk genoeg vind( genoeg van houd) en die zou me voor een keus stellen, wiet of hij dan zou ik voor hem kiezen. zou ik hem wel leuk vinden maar niet super dan kies ik voor wiet. het is eigenlijk gewoon een deel van m'n leven. misschien is dat ook wel voor hem. en je vraagt hem dus wel z'n lifestyle op te geven. ik kan best begrijpen dat je het er moelijk meehebt, maar als je er dus niet mee kan leven moet je hem laten kiezen tussen jou en de wiet. als hij voor de wiet kiest dan vond hij jou toch niet zo superleuk en weet je dus ook gelijk waar je aan toe bent.
Laatst gewijzigd op 29-09-2003 om 18:01. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar beter proberen te accepteren...want kiezen is altijd zo kut, dan voelt hij zich ook alleen maar klote, kan ik me voorstellen.
Je hoort ook wel us dat iemand vraagt: kiezen tussen vrienden of mij... Dat kan je toch niet vragen! Nergens voor nodig ook, ik zou er gewoon samen over praten, afspraken maken desnoods... |
![]() |
|
![]() |
Ik wil hem juist dus helemaal niet laten kiezen..
Ik wil gewoon het liefst een oplossing waarmee we beiden tevreden zijn. Dat hij gewoon met zn vrienden of met mij of wie dan ook kan blowen, maar dat ik me niet zwaar verrot voel als hij met de jongens weg is en ik niet weet wat ie doet..
|
![]() |
Nouja, als je goed leest wat hier allemaal boven staat wordt waarschijnlijk vanzelf duidelijk waarom ik bezorgd ben.
Ik blow zelf ook ja, maar dat is maar 1x per week of 1x per 2 weken. En hij blowt iedere dag als hij de kans krijgt, en daar ben ik dus niet blij mee
|
![]() |
Lees het stukje maar ff over mn ex...
Ik heb een maand of 4 met hem gehad.. Maarja.. ik weet gewoon niet precies waar ik bang voor ben.. Ik voel me er gewoon niet prettig bij.... Het liefst wilde ik ook dat het niet zo was, dat ik het niet erg vond.. Maar ik zit er dus wel mee, en het is behoorlijk vervelend..
|
ah dat heb ik idd niet gelezen
![]() ehm sja geen id eigenlijk je kan em waarschuwen verder niets lijkt me en ehm ja je wil je eigen gevoel veranderen dat lijkt me vrij moeilijk dus ik zou gewoon ehm ja geen id ![]() succes iig ![]() ![]()
|
![]() |
hehe, je hebt vrij weinig ideeën he?
![]() Maar ach.. t komt vast wel goed... We hebben nog steeds geen knallende ruzies, en als we discussies hebben wordt het allemaal weer uitgepraat... Ik denk dat ik maar eens gewoon goed moet nadenken over hoe ik nou precies denk over zn blow-gedrag.. Ik kan moeilijk mijn standpunt aan hem duidelijk maken als ik die zelf niet eens weet... ![]() Life = difficult...
||
Citaat:
Get over it! Zie je vriendje niet als je ex. Ik snap je bezorgdheid dus HELEMAAAAAAL NIET! Als ie nou aan de Hd zou zitten, maar DAT DOET IE DUS NIET! Dus koffiedrinkers en sigarettenrokers zijn ook bezig met een lifestyle?
|
![]() |
arrogante lul vind ik t maar
in een verhouding moet je dingen met elkaar kunnen bespreken, dus ook zoiets. Dan moeten jullie samen tot een oplossing komen. Als jij hem eens verteld over je ervaringen met je ex, dan zal die er denk ik wel rekening mee houden. En zo niet zwaai hem dan maar uit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hij voelt zich opgelaten als er een meisje bij zit, dus daarom mag ik nooit mee.
||
Citaat:
maarja....hoe serieus zijn relaties op je 15e...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Iemand tips?? kleinedraak | 31 | 09-05-2004 13:28 | |
Liefde & Relatie |
Heeft iemand tips? essie1985 | 9 | 19-05-2003 18:11 | |
Eindexamens 2003 |
Heeft iemand tips voor me? Eresh'kigål | 4 | 11-04-2003 18:00 | |
Lifestyle |