![]() |
|
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Daar zet ik http://www.skepp.be/thema/misverstanden.pdf
tegenover en dan gaat ie naar Filosofie. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() (het lot van dit topic is nu in handen van McCaine) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Dat mijn bronnen slecht onderbouwd zijn is alleen maar jou mening Johan, leg mij maar eens uit waarom je dat vind.
Iig had ik hem op Popu.Wete gezet omdat het niet bedoeld is als filosofie, maar het is bedoeld om die zogenaamde wetenschappers eens duidelijk te laten zien dat hun mechanistische wereldbeeld,waar zij zich in hullen alsof het een warme jas is net als gelovigen dat doen met het geloof, niet klopt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb hem verplaatst omdat ik de welgeloof/nietgeloof discussie alweer zag aankomen en dat past beter op filosofie dan op PW. Mocht iemand een anti-evolutie-link tegenkomen die wel goed is onderbouwd dan staat het hem/haar vrij om contact met me op te nemen en dan zien we wel verder. gegroet, Johan |
![]() |
||||||
Citaat:
nee dat heb ik niet, heb eerlijk gezegd geen enkele link op mijn hd staan. Citaat:
Grappig is dat ik hier juist niet een of ander vaag geloof verkondig maar slechts tegenargumenten tegen iets wat wetenschappelijk geaccpeteerd (en volstrekt onbewezen) is. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||