Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() "hmm, fanmail .. alwéér zo'n jong ding dat denkt verliefd op me te zijn .. hehe, whatever" *verticale classificatie van kaartje* ![]() Waarschijnlijk flirt die met zo'n beetje iedereen. Acteur-types moet je je enorm voor hoeden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Hij flirt ook met iedereen, ik ben echt niet blind ofzo ![]()
|
misschien is dit niet het antwoord dat je graag hoort maar het is toch het beste om op hem af te sttappen en te zeggen wat je voor hem voelt, het is hard als ie zegt dat ie je niet leuk vind maar het is pijnlijker om zo nog 5 jaar door te rommelen. Daarentegen als hij je wel leuk vind ben je, in een keer, van al die onzekerheden af.
Good Luck ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Oké, misschien ben ik wel naïef hoor.. maar alstie me zo'n leuke meid vindt alstie altijd heeft beweert én hij is vrijgezel wat is dan het probleem? Ik hoef echt niet meteen een of ander serieuze relatie met um, juist niet, wat mij betreft zou hij me best voor 1x mogen gebruiken, 1x zoenen ofzo.. OMG, waar is mijn zelfrespect? Maar dan heb ik tenminste één keer met hem gezoend.
Ik zit ook niet echt te wachten op een relatie ofzo, daarvoor is het leeftijdsverschil echt te groot denk ik. Maar ondanks dat had ik toch graag dat hij een keer IETS zei. Of hij zwijgt het dood of hij zwijgt het dood.. Terwijl ik dan om me heen allemaal tegenstrijdigheden hoor. Vermoeiend.. ![]()
|
![]() |
|
|