Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2003, 12:15
Palmboompje
Palmboompje is offline
Oké, tis dus zo dat ik 1,5jr 'verliefd' ben geweest op een man (t ligt iets gecompliceerder maar heeft geen nu om dat allemaal hier uit te gaan leggen) & driekwart jaar geleden heb ik hem een kaart gestuurd om hem dat te vertellen (omdat ik meerdere malen had gehoord dat hij me leuk vond dacht ik dat dat wel kon). Nou, daar heb ik heel sociaal geen reactie op gehad maar hij ging wel vrolijk door met flirten enzo (hoezo tegenstrijdig?) dus toen heb ik hem onlangs maar verteld dat ik ook niet wist wat ik precies dacht toen ik hem dat kaartje stuurde en dat hij het maar als niet verstuurd moest beschouwen omdat ik het allemaal vrij gênant vond. Toen heeft hij me wel tien x op het hart gedrukt dat het niet gênant is maar verder ook niet dat hij het leuk vond ofzo.. Ondertussen flirtie lekker door.. Volgens mij issie gewoon flirt-ziek ofzo..

Ondertussen heb ik een gigantisch zwak voor hem ontwikkeld en ben ik iedere keer als ik hem zie geneigd hem helemaal de hemel in te prijzen. Dan kan ik me nog net inhouden omdat het natuurlijk een beetje vaag staat nadat ik mijn woorden heb teruggenomen enzo. Maar ik vroeg me dus af... na hoelang gaat het wat júllie betreft irritant worden? Als iemand je regelmatig complimenteert, zie je dat als iets positiefs ofzou je je er dood aan ergeren??? Just a question..
Oud 07-03-2003, 13:08
Thomas
Thomas is offline
Bij ligt het echt aan de mate waarin dat gebeurd. Regelmatig een complimentje krijgen is zeker erg leuk. Maar zeer regelmatig en elke dag meerdere malen hetzelfde complimentje krijgen gaat vervelen.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 13:09
Verwijderd
Om heel eerlijk te zijn zou ik genieten van de aandacht en in de tussentijd verder kijken naar anderen. Want iemand die niet eens een kaartje beantwoordt, geeft met zijn / haar nalatigheid wel heel duidelijk aan dat het hem verder niks boeit wat je voelt.

Als ik een kaartje zou krijgen voel ik me verplicht uit te leggen hoe ik dingen bekijk. Dat kan uitmonden in 3 dingen:
1. het wordt niks
2. ik weet het zelf niet precies, maar vind je leuk en wil het best proberen
3. ik neem je uit eten en doe diezelfde avond nog een poging je te zoenen

Voel je teveel voor hem, neem dan afstand. Je komt vast wel weer iemand anders tegen waar je iets voor voelt en die gaat er misschien beter mee om.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 13:25
G.T.C.
G.T.C. is offline
nou, ik heb niet echt dat ik het vervelend ga vinden. Ik ken wat jij bedoeld ook wel.
Dan werden er steeds complimentjes gemaakt over dingen wat echt nergens over ging. Alleen maar omdat ze wilde dat ik haar leuk ging vinden, weet je wel.

Complimnetjes blijven leuk, ook als ze regelmatig gemaakt worden over het zelfde. Vind ik dan. Maar als je gaat merken dat het niet oprecht is, en meer omdat je als het ware iemands gevoelens voor hem/haar wilt manipuleren, dan word het irritant.
Oud 07-03-2003, 13:37
Palmboompje
Palmboompje is offline
Citaat:
******** schreef:
*visie*
Voel je teveel voor hem, neem dan afstand. Je komt vast wel weer iemand anders tegen waar je iets voor voelt en die gaat er misschien beter mee om.
Ik ben over um heen, maar heb gewoon een gigantisch zwak voor hem.. Ik zie hem als ik geluk heb 1x p.m dus nog meer afstand nemen lijkt me overbodig. Dattie niet reageert op dat kaartje is idd wel klote, maar ik kan me er ook wel iets bij voorstellen.. Hij is 2x mijn leeftijd () en bovendien een redelijk bekende acteur... (ik kende um al voordat hij bekend werd, tis niet zo dat ik verliefd op m´n posters aan de muur werd ofzoiets triests) Ik weet ook niet of ik mijn carrière in gevaar zou brengen door aan te pappen met een verliefde puber ..

Citaat:
G.T.C. schreef:
Complimnetjes blijven leuk, ook als ze regelmatig gemaakt worden over het zelfde. Vind ik dan. Maar als je gaat merken dat het niet oprecht is, en meer omdat je als het ware iemands gevoelens voor hem/haar wilt manipuleren, dan word het irritant.
Oh dat is niet de achterliggende gedachte hoor.. soms heb ik gewoon de behoefte om hem te vertellen hoe ik over hem denk, maar dan laat ik het toch maar achterwege vanwege de pijnlijke stilte die daarna evt. zóu kunnen vallen of de wat-bezield-jou-blik die hij me zou kúnnen geven..
Oud 07-03-2003, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Palmboompje schreef:
Ik zie hem als ik geluk heb 1x p.m dus nog meer afstand nemen lijkt me overbodig. Dattie niet reageert op dat kaartje is idd wel klote, maar ik kan me er ook wel iets bij voorstellen.. Hij is 2x mijn leeftijd () en bovendien een redelijk bekende acteur... (ik kende um al voordat hij bekend werd, tis niet zo dat ik verliefd op m´n posters aan de muur werd ofzoiets triests) Ik weet ook niet of ik mijn carrière in gevaar zou brengen door aan te pappen met een verliefde puber ..
Euhm

"hmm, fanmail .. alwéér zo'n jong ding dat denkt verliefd op me te zijn .. hehe, whatever" *verticale classificatie van kaartje*

Waarschijnlijk flirt die met zo'n beetje iedereen. Acteur-types moet je je enorm voor hoeden Die zijn namelijk constant met hun overkomen op anderen bezig en oefenen zich daarin..
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 13:51
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Palmboompje schreef:
Ik weet ook niet of ik mijn carrière in gevaar zou brengen door aan te pappen met een verliefde puber
iemand van 21 zou ik nou niet echt een verliefde puber willen noemen hoor
Oud 07-03-2003, 13:54
Kinshi
Kinshi is offline
Om op je vraag te reageren: Ik zou het wel leuk vinden complimentjes maar als er ook maar wat negatiefs gezegd werd. Dan weet ik ten minste dat het echt gemeend wordt.
Oud 07-03-2003, 14:01
Palmboompje
Palmboompje is offline
Citaat:
******** schreef:
Euhm

"hmm, fanmail .. alwéér zo'n jong ding dat denkt verliefd op me te zijn .. hehe, whatever" *verticale classificatie van kaartje*

Waarschijnlijk flirt die met zo'n beetje iedereen. Acteur-types moet je je enorm voor hoeden Die zijn namelijk constant met hun overkomen op anderen bezig en oefenen zich daarin..

Hij flirt ook met iedereen, ik ben echt niet blind ofzo .. Maar als hij zelfs tegen me tante (die zat ook in dat wereldje, zo ken ik um dus) zegt dat hij me zo leuk vind en dat tig x herhaald kun je mij moeilijk verwijten dat ik hoop krijg...
Oud 07-03-2003, 14:18
Palmboompje
Palmboompje is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
iemand van 21 zou ik nou niet echt een verliefde puber willen noemen hoor
ik liever ook niet nee maar als je zijn leeftijd hebt bereikt zie je dat misschien wel anders
Oud 07-03-2003, 14:25
Optima
Optima is offline
is het niet irritant voor jezelf?

ZOEK EEN ANDER DIE HET WAARDEERT!
Oud 07-03-2003, 14:29
Doopy
Doopy is offline
misschien is dit niet het antwoord dat je graag hoort maar het is toch het beste om op hem af te sttappen en te zeggen wat je voor hem voelt, het is hard als ie zegt dat ie je niet leuk vind maar het is pijnlijker om zo nog 5 jaar door te rommelen. Daarentegen als hij je wel leuk vind ben je, in een keer, van al die onzekerheden af.
Good Luck
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 14:58
Palmboompje
Palmboompje is offline
Citaat:
Doopy schreef:
misschien is dit niet het antwoord dat je graag hoort maar het is toch het beste om op hem af te sttappen en te zeggen wat je voor hem voelt, het is hard als ie zegt dat ie je niet leuk vind maar het is pijnlijker om zo nog 5 jaar door te rommelen. Daarentegen als hij je wel leuk vind ben je, in een keer, van al die onzekerheden af.
Good Luck
Ja, ik ben af en toe wel eens in die overweging, vandaar ook dat ik deze topic opende.. Tis toch een beetje apart als je eerst iemand min of meer de liefde verklaart en dan bij het uitblijven van een reactie die verklaring maanden later weer terug neemt. Om er vervolgens tóch weer op terug te komen.. Dus ik weet niet of ik dat nog wel kan maken snap je? Tis niet echt de bedoeling dat hij helemaal gek van me wordt (alhoewel, op n positieve manier zou leuk zijn ) en me gaat mijden ofzo..
Oud 09-03-2003, 18:33
Palmboompje
Palmboompje is offline
Oké, misschien ben ik wel naïef hoor.. maar alstie me zo'n leuke meid vindt alstie altijd heeft beweert én hij is vrijgezel wat is dan het probleem? Ik hoef echt niet meteen een of ander serieuze relatie met um, juist niet, wat mij betreft zou hij me best voor 1x mogen gebruiken, 1x zoenen ofzo.. OMG, waar is mijn zelfrespect? Maar dan heb ik tenminste één keer met hem gezoend.

Ik zit ook niet echt te wachten op een relatie ofzo, daarvoor is het leeftijdsverschil echt te groot denk ik. Maar ondanks dat had ik toch graag dat hij een keer IETS zei. Of hij zwijgt het dood of hij zwijgt het dood.. Terwijl ik dan om me heen allemaal tegenstrijdigheden hoor.

Vermoeiend..
Reageren

Regels voor berichten