Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Thnxs voor de reactie`s toch zou ik heir nog wat aan toe voegen zijn er ook die het voor hun vriend(in) verzwijgen om hun re latie te besparen.
En wat doe je eraan als hij het niet accepteer maak je afsprake of is het dan gewoon uit. Ik had namelijk liever dat hij het bij mij deed dan als hij het stiekem deed voorda ik hem zag of wat dan ook. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
van mij mag hij best blowen als hij dat wil... ik doe het ook (niet dagelijks maar toch')
het probleem is dat als hij zoveel blowt dat hij alles vergeet enzo dan is het wel irritant... het blowen zelf is niet erg maar de gevolgen ervan wel.... en daar had ik moeite mee met mijn ex (niet DE reden dat het uitging btw!) en als je al blowt moet je niet ineens stoppen voor een m/v want als het dan uit is begin je toch weer... je moet stoppen voor je zelf en niet voor een ander.. blaah ik ben in een klotebui.... *heeft kater*
|
![]() |
Hey!
Ik blow zelf ook regelmatig, eigenlijk wel iedere dag. Daarentegen is mijn vriend een bijna niet blower. Hij heeft er geen problemen mee, maar hij kan slecht meelachen als ik lachkick heb.. en dat is jammer.. en wat misschien zou storen.. Ik stoor mij er niet aan als ik nuchter ben, en hij stoned.. Hij doet maar lekker ![]()
||
Citaat:
![]() volgens mij gaan mn vriend en ik wel meer blowen door elkaar.. als we doordeweex bij elkaar slapen moet er natuurlijk geblowd worden na (/voor/tijdens?!) de sex hehe ![]() maar ik vin dat iedereen t idd zelf moet wete dr is nix achterlijker dan elkaar in een relatie dingen opleggen/verbieden of elkaar proebren te veranderen naar je eigen ideale beeld ofzo.. laat iedereen fijn zijn ![]()
||
Citaat:
Bedoel je niet 20 eu? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar check die cu2, come on ![]() een vriendje in dr lijst is /galasek, kijk die erge cu2 ![]() je kan haar dus sowieso niet serieus nemen.... need I say more? gelukkig. [edit]ik zie dat ze die nu heeft weggehaald, http://www.cu2.nl/xXxJulieeexXX (stond eerst wel gewoon in dr info dus ik neem aan dat ie openbaar is....) [/edit] Laatst gewijzigd op 12-02-2003 om 04:01. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij moet het accepteren, zo ben ik ![]() |
![]() |
|
ehm... m'n vriendin maakt het niet veel uit zolang ik m'n grenzen maar niet overschrijdt... af en toe blowt ze mee...
als ze d'r problemen mee heeft zou ik er niet zo maar mee stoppen.... beetje geven en beetje nemen....
||
Citaat:
dat is hetzelfde als iedere dag 50 gram GOEDE wiet opsmoken.. onzin dus. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat ik wel wil weten is waar hij het geld vandaan haalt.
||
![]() |
Citaat:
![]() met nog een paar vrienden blaat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ik blow bestwel veel dus het maakt opzich niet uit, ik vind het wel chill, als m'n vriend dus ook zou blowen zegmaar, blowt ie niet vind ik het ook ok zolang hij mij me gang maar laat gaan
![]()
|
Ik blow zelf, ik heb wel eens een vriendje gehad die daar problemen mee had, al blowde ik niet waar hij bij was enz.
Ik vind zelf een vriendje die blowt misschien nog wel beter, samen chillen, samen lullen over alles en nog wat ik weet niet met je vriendje blowen is gewoon chill, genieten, samen stoned zijn, samen lachen, samen fantaseren enz. enz. *zwijmel* haha nouja I like it iig Maar niet teveel..
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
heb een vriendin die niet blowt....heb ik zeker geen problemen mee, maar zij heeft liever niet dat ik smoke als zij erbij is, daarom ga ik meetsal met m'n vrienden blowen....gaat prima!
dus je moet elkaar gewoon in je waarde laten, en er gewoon over praten.
|
Ik ben op zoek naar een vriend die:
- blowt+drinkt (ook weer niet te veel) - af en toe slikt/ wil slikken (sex als je waus bent lijkt me echt heerlijk) - paddo's wil eten (sex als je paddo's hebt gegeten lijkt me nog lekkerder!) Als ie niet aan die drie dingen voldoet kan het volgens mij zowiezo nooit iets worden, niet alleen voor de sex, ook omdat je toch ook een beetje met dezelfde dingen bezig moet zijn, zelfde interesses delen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoe wil je sex hebben als je vriend heeft geslikt, das echt lullig voor hem want zijn geslachtsdeel werkt dan me3estal niet meer zo goed...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zou je een relatie beginnen met... Shitonya | 360 | 06-10-2005 21:42 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Liefde & Relatie |
ex?????wat moet ik doen??? Ilsuuuh | 31 | 17-06-2005 15:34 | |
Drugs & Alcohol |
Laten stoppen bj0etiejfreak | 109 | 08-10-2004 05:39 | |
Liefde & Relatie |
Met wie zou jij nooit een relatie beginnen? Sangria | 78 | 30-10-2003 19:06 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |