het begon allemaal toen mijn buurman was overleden (Arie) dat was zijn naam. iedereen was diep Depressief.. Heel de buurt.
Het was een goede Vent echt waar..
Toen hij was overleden Lag hij 3 dagen zonder toezicht in zijn huis. in een kist .niemand wist ervan af .
alleen 1 vrouwtje uit de straat. zij vertelde het tegen mijn moeder . mijn moeder als een nieuwschierige wou dat natuurlijk zien. zij ging allemaal door gordijntjes gluren en JAH hoor ze zag die kist staan.
Er was echt geen toezicht..
De volgende dag kwam de zoon van arie.. hij vroeg mijn moeder de boekete bij te houden en de kransen dat dee ze maar ze vroeg toen aan dave(De 24e jarige zoon van Arie) waarom Arie daar alleen lag.. hun zede kan hij nog afschijd nemen van zijn huis.. en da gebeurde. De begravenis en al da gedoe erop en eraan..
er kwamen nieuwe buren wonen ..1 moeder 1 vader..en 4 kinderen..
we waren (ik en mijn moeder) tv aan het kijken .. en we hoorde harde gebongst op de muren.. echt een diepe bonk..Dus ik ging even naar de buren vragen wat dat was..??
Hun wouden het net aan ons vragen..!? we keken elkaar aan en dachten jah zal wel .. we wisten toen nog helemaal nix..
tot ed volgende dag .. het werd steeds erger .. we hoorde het allemaal op ramen en deuren in de huiskamer.. ik en mijn moeder dachten de buuf (buurvrouw) is weer bezig maar dat kon niet .. t was bij ons in de woonkamer..
maar het raarste was we hoorde alleen maar gebonk als de bure harde hardcore draaien en dan egt opzettelijk hard..!?!
dus de buuf heeft mij een keer uitgenodigd der zoon was jarig.. en werd 16 .. ik kwam heel de buurt kwam maar iedereen had een raar gevoel dar binnen.. IK ook ..!!
en we maakte foto's enz .. en toen ze ontwikkeld werde .. zage we op 1 foto een geesst .. ik zo meteen tegen mijn vriendinnetjuh .. "Kijk is dat is Arie hoor zij zo .. jah je heb gelijk"
ze rende weg en kwam daar noooooit meer binnen.. dus wij pastoor gebeld alles maar nix hielp hij bleef doorgaan ..
het begon bij hun .. ze zaten met zn allen tv te kijke ik ook want ik kwam daar graag voor da gedoe..
en ik geloofde mijn ogen niet.. ik zag de tafel omhoog gaan .. ik keek en schrok egt ik fluisterde "Buuf kijk is"en BAM..!! daar stond de tafel weer op de grond..??
ik keek in de raam spiegeling ze hadde geen gordijnen het was donker ik zee zo "Buuf kijk nou "EN JAH in de raam spiegeling zag je um staan .. en hij was weer weg...???
iedereen was opeens MUISSTIL.. en we hoorde boven allemaal kaste en zware dingen schuiven over de vloer..
de buuf ging even kijken ik vond het extreem om te gaan ik bleef bij die kindjes van haar.. en jah ze riep mij . **** kom eens kijke .. ik kwam na boven de kasten stonde aan de andere kant van de kamer .. ik dacht nee ik wil weg.. hoorde we in de kamer van jeffrey kleinste zoontje van haar .. (5jr) hoorde we hem zegge "Spookie man ga weg ik wil slapie" nou buuf schrok en liep na die kamer.. en daar stond jeffie .. hij zag um in de raam staan maar hij was niet bang .. hij was weer weg..? wij snapte er nix van egt helemaal nix..??
toen kwam kimmy de trap op gelopen en BAM..!! ze werd van de trap gegooid .. zij allemaal huilen ze viel hard..
wij zo "Kimmy wa is er gebeurt zij (huilend) ik ben van de trap gegooid of ik bleef haken"zij zo kimmy we wete genoeg .. daar zijn erge dingen gebuert en toen het bij hun ophield begon het bij ons...
ik zat in bad .. en de kraan stond aan licht stond aan en de wasmachine stond uit .. ik zat er allemaaal aan te denke wa er die 5 avonde van te voren is gebeurt..
en opeens ging t licht uit en mn kraan ging uit en de wasmachine ging heel hard draaien . ik schreeuwde .. GVD Arie nu hier WEG HIER..!!!!!
En hij was weg ik stapte uit bad en ging naar benede ik heb nix tegen mn ma verteld .. de volgende dag ik ging slapen het was weer s'avonds en ik lag in bed en ik hoorde de buren allemaal weer HARDCORE draaien en allemaal blowen daar binne niet normaal .. en opeens werd mn deken van mn lijf afgertokken en de sterio HARD aangezet en mn raam open .. ik zo GVD ..!! ik stapte uit bed deed het licht aan deed mn ochtendjas uit en liep naar de Buuf ..ik zee als eerst pleease zet die muziek zachter ,, ikheb nou allemaal last van Arie ik meen het .. ze geloofde me niet .. ik werd kwaad en nam der mee .. maar er stond geen hardcore op dus er gebeurde nix ..
toen ze weer weg was en ze zette weer hardcore op begon alles weer ik lag in mn bed en ik hoorde een KEIHARDE knal echt een harde mn ma is slechthorend maar zij hoorde het zelfs in onze kelderkast op de overloop .. ik ging kijken helemaal leeg en hij stond bomvol met oude kleren voor goede doelen en skeelers noem maar op ROTZOOI hij was leeg ik haalde mn moeder erbij zij schrok zich helemaal kapot ..
we hebbe 1 uur lope zoeken .. nix gevonde we hebbe heel t huis gehad.. nix gevonden..
de volgende morgen ik moest naar school ik was benede bij de deur en ik ging nog even naar boven even kijken of die kelderkast nog steeds leeg was...
Nee hoor alles stond er weer in ..

..???!!? ik dacht heb ik het gedroomt ik mijn moeder wakker gemaakt ik gevraagd zij zo nee da heb je niet gedroomt ik zo kom eens kijken en ze schrok zig nog erger .. erger als toen t leeeg was.. ik en de buuf hebbe alles gedaan pastoor langs laten komen met water laten strooien maar nix hielp de pastoor zee tegen ons .. het is egt een geest jah ..
maar het probleem is hij was blijkbaar een rustig iemand .. en die rustig iemand wil rustig afscheid nemen van ZIJN betrouw baar huisje .. dus zij tegen mn buuf een tijdje geen harde muziek draaien en niet binne blowen .. da kan helpen is hij snel weg ... ze heeft 5 maande geen harde muziek gedraait en niet geblowt binnen en we hebbe der geen last meer van .. in ieder geval ik ni meer we hebben nou ni meer zoveel contact .. maar ik weet niet of zij er nog last van heb . ik gelukkig niet meer..
maar mijn vraag is .. kan dat egt zo zijn van een klopgeest naar een ronddwalende geest..???
geef please reactie op mijn WAARGEBEURDE VERHAAL de datum wanneer het gebeurt is is ...13-2-01/25-1-04
groetjes + xXxX CcCiaoo