Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2002, 14:38
OnzekereE
OnzekereE is offline
Mijn beste kameraad en ik gaan echt supergoed met elkaar om... Maar nu zijn er een aantal mensen (buitenstaanders) die denken dat het wat minder loopt tussen ons... Voor mijn gevoel is dat niet echt zo...

Mijn beste kameraad kreeg van zo'n buitenstaander de vraag hoe hij over mij zou denken enz. enz... jullie kennen het wel..

Nu ben ik alleen door dat geklier van die 'buitenstaanders' opeens een beetje onzeker geworden over onze vriendschap. Hij heeft namelijk nooit echt antwoord gegeven op die vraag...

Maar volgens mij als je 2 echte beste vrienden bent zeg je dat ook niet tegen elkaar... Kun je wel vragen hoe iemand over jou denkt.... Ik heb echt nu even een bevestiging nodig dat ie mijn beste maatje is... (ik weet ook niet hoe het komt... het is mijn gevoel)

Maar hoe kom je daar nou achter dan?? Kan moeilijk vragen... "Hoi... ----------- , hoe denk je over mij"?

Dat zou natuurlijk wel makkelijk zijn

Heeft er iemand een idee... Denken jullie dat ik me aanstel.... Tell me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2002, 14:47
Verwijderd
Ja. Ik heb die confrontatie eens in het verleden gehad met een vriend van me. Het leidde tot een woordwisseling, maar daarna konden we het nog beter met elkaar vinden, aangezien we ineens ook over onze gevoelens praatten .. iets wat we daarvoor nooit hadden gedaan.

Was wel apart toen, zeker voor een paar 14-jarige gozertjes. Daarna hadden we nog wel ff lol, aangezien we door dat gesprek toen ineens wisten wat de anderen over ons roddelden als we er niet bij waren

Na ja, jammer genoeg groeiden we uit elkaar (andere vriendenkringen; hij werd steeds populairder, ik niet). Ik kon het vroeger best goed met hem vinden :/
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 14:47
Friso
Friso is offline
Ik zou gewoon open kaart met hem spelen, en hem precies hetzelfde vertellen als je nu zegt.
Dat begijpt hij vast veel beter dan wanneer je er raar omheen gaat lullen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 22:21
OnzekereE
OnzekereE is offline
Ja... kijk ik denk zelf ook dat het het beste is dat ik het gewoon vertel hoe ik er over denk... alleen is dat niet wat vreemd... dat je aan een jongen vraagt hoe hij tegen jou aan kijkt?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten