Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2003, 16:01
GauD
GauD is offline
Immortality rings van Alex Chui... tja je moet toch wat doen om geld van mensen af te peuteren.

Hier hebbie een ref. linkie:
Immortality rings

GauD
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 16:11
Verwijderd
vreemd...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 16:30
LangBaard
LangBaard is offline
ja je gaat toch uit eindelijk dood dan...wel slim idee..kunnen ze nooit geld terug claimen, had niet gekeken of het hierover gaat, maar zoiets lijkt me
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 17:52
GauD
GauD is offline
Tja, kheb al ergens gehoor dat je lichaamscellen zichzelf maar een X aantal keren kunnen delen. Denk niet dat een stelletje magneten je veel zal helpen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 18:06
Dashja
Dashja is offline
Je hebt ze ook voor je voeten lees ik net..
Het lijken wel boksbeugels..
Wel apart... Je moet erin geloven denk ik..
Er was laatst ook een topic over de balance bracelat.
Dit komt volgens mij op hetzelfde neer, met die magnetiserende
werking..
Oud 12-03-2003, 20:40
GauD
GauD is offline
hehe magnetische boksbeugels Kga d'r gelijk een paar kopen. Leuk als je moet knokken met iemand die een tongpiercing heeft
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 22:27
ekki
ekki is offline
Citaat:
GauD schreef op 12-03-2003 @ 18:52:
Tja, kheb al ergens gehoor dat je lichaamscellen zichzelf maar een X aantal keren kunnen delen. Denk niet dat een stelletje magneten je veel zal helpen
Klopt.

Er zit telomeer op het uiteinde van de chromosomen, die ervoor zorgt dat de chromosomen niet aan elkaar blijven kleven. Als een cel vaak genoeg gedeeld is, is het telomeer op en zullen je chromosomen aan elkaar blijven 'kleven'. Zo sterven je cellen langzamerhand af.

Dit is ook de reden dat een kloon een minder lang natuurlijk leven heeft dan degene die zijn/haar cel heeft afgestaan, omdat de cellen van een kloon al een x aantal keren gedeeld zijn.

Overigens zijn er veel kankercellen die het enzym telomerase aanmaken, waardoor je cellen oneindig kunnen delen. Daarom kan een kankercel zo groot worden (dan is er nog wel een factor, want er moet ook nog een gen uitgeschakeld worden wat er voor zorgt dat cellen niet al te veel delen enzo, maar in ieder geval kan dat telomerase dat aangemaakt wordt één van de factoren zijn waardoor een kankergezwel zo kan groeien). Er wordt in kankerbestrijding ook onderzoek gedaan naar manieren waarop men de aanmaak van telomerase kan stoppen.

Je kunt je voorstellen dat we langer zouden kunnen leven, wanneer we weten hoe dat allemaal precies werkt met dat telomeer en het enzym telomerase en vooral hoe we het op één of andere manier na zouden kunnen maken zonder kanker te krijgen. Volgens sommigen zou je dan zelfs bijna onsterfelijk kunnen worden, maar ik geloof daar eigenlijk niet in. Maar goed, dat telomeer is dus wel de basis van alles dat verslijt als je ouder wordt. Hier wordt dus ook onderzoek naar gedaan.

Sorry, even wat achtergrondinformatie, voor degenen die geïnteresseerd zijn. Ik hoop dat ik geen denk- en typfouten heb gemaakt (die fouten zijn dan ook voorbehouden en ik stel me niet aansprakelijk voor de schade aangericht door eventuele fouten ).
Oud 13-03-2003, 11:57
GauD
GauD is offline
wow, das diep zo vroeg op de morgen.. IK BEN NET WAKKER MAN!
sry, ff wat cola pakken.. en misschien een tosti €€

---------------------
Immortality rings
http://www.alexchiu.com/affiliates/c...ru.cgi?id=GauD
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 13:45
Verwijderd
het feit dat ze zeggen dat Einstein de ontdekker was van 'de relativiteitstheorie én E=Mc<kwadraat>' pleit ook niet echt voor hun geloofwaardigheid...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 14:47
GauD
GauD is offline
Hun website is ook zo lekker professioneel opgebouwd.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 14:52
M@rco
M@rco is offline
Handig... denk nl. niet dat er mensen zullen komen klagen: "hé, ik ben dood, die ringen werken helemaal niet... ik wil mijn geld terug!"
Oud 13-03-2003, 15:10
ekki
ekki is offline
Citaat:
GauD schreef op 13-03-2003 @ 12:57:
wow, das diep zo vroeg op de morgen.. IK BEN NET WAKKER MAN!
sry, ff wat cola pakken.. en misschien een tosti €€
hmm, ik was toen ik dat schreef al de hele dag wakker...

is inderdaad een makkelijke manier om geld te verdienen. nabestaanden kunnen overigens wel terug komen .
Oud 13-03-2003, 15:26
GauD
GauD is offline
je moet wel goed lezen...

They are BELIEVED to.... blah blah blah
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 13:39
Azhran
Azhran is offline
Om de een of andere reden komt die naam Alex Chui mij bekend voor... kzou alleen niet weten waarvan

edit: lastig dat spellen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten