![]() |
|
kheb een logitech dual optical en een wit semi glanzend buro en geen mousepad
veel geskip dus van mn cursor ![]() nou las ik wat over ratpadz leek me wel wat nu vraag ik heeft iemand ervaring? moeite en 20 euro waard? kan ik het zelf ergens testen? waar kan ik m kopen? (liefst inet (met rembours) of anders in almere of amsterdam) |
Advertentie | |
|
![]() |
|
tjah
als je dan nieuwe muismat wil neem dan een func surface of een icemat je muis glijd er wel lekker door en is minder stug ik denk er zelf ook aan om zon muismatje te kopen maar ik betwijfel ook of het me geld waard is.. wie koopt er nou een muismat van bijna 50 pieken ?
||
Citaat:
eigenlijk is witte inderdaad niet gemaakt voor opticals (zwart wel) maar maakt dus geen fuck uit func surface is ook muismat http://www.func.net/
||
Citaat:
en die func dingen zijn ook wel stoer zo te zien en ook 20 euro argh, is er niet een muismat speciaal en alleen voor opticals? vind het zo raar klinken als er staat "gechikt voor optical en ball mouses" dat zijn 2 heel verschillende dingen dus dat kan nooit samen lijkt me kan ik niet gewoon zelf een muismat maken met huis tuin en keuken speulen? dat ik gewoon van een bepaalde stof een grote lap kopen en die over mn buro leg |
Advertentie |
|
![]() |
|
|