![]() |
|
![]() Post hier al je vragen, opmerkingen, screenshots, tips en UT2003 releated stuff. En wat links naar UT2003 sites: Official UT 2003 site Official UT 2003 Forum UT2.net Bombardiers.org Even voor de duidelijkheid: Het is verboden om in dit topic warez te requesten, ook dingen als... ik download hem nu met 400kb/s! enzo worden niet op prijs gesteld. Het requesten van warez heeft TOTAAL geen zin en je krijgt er alleen maar problemen mee Leak? Er zijn twee UT2003 builds geleakt, Build 906: Test versie uit 2001, 3dm maps en veel bugs Build 927: Beta versie, volgens mensen op UT forums geleakt op de E3, super veel maps, bombing run, karma, 15 dagen trail enz Demo? Officiele Unreal Tournament 2003 website FAQ over de game zelf: Waar kan ik de beta downloaden? En de crack, en de Multiplayer fix? Helaas, dat kunnen we je hier niet vertellenZoek gewoon goed op het internet, KaZaA en dergelijke, nieuwsgroepen, dan vind je hem vanzelf wel .Als je het toch vraagt (ook al is het om via IRC, e-mail, ICQ te ontvangen), zal je beloond worden met een Officiële Waarschuwing! ![]() [IMG]Hoe neem ik een screenshot?[/IMG] Druk op F12 op het moment dat je een screenshot wilt. De screenshots worden bewaard in je UT2003\System map. Ze worden standaard bewaard als .BMP bestanden. Deze zijn erg groot, zéér modem onvriendelijk dus. Gebruik Paint of een ander programma om ze als een JPG/JPEG te bewaren, en ze daarna te uploaden. [IMG]Ik heb onzettende 1337 screens, maar geen webspace![/IMG] Er is hier gratis webspace te verkrijgen: The Forum Is Down Netfirms Je kan natuurlijk ook de webspace die je van je provider heb gekregen gebruiken. Ga A.U.B niet op Tripod, Angelfire of GeoCities hosten, want die staan het downloaden van plaatjes van andere sites (GoT dus) NIET toe. Als ik een game start, kan ik alleen maar in Spectator Mode rondvliegen! Je moet in het UT2003 naar Settings gaan, Controls, Weapons, General aan daar Fire aan een knop binden (Linker muisknop). Druk dan op Fire om de game te joinen. Als je een MultiPlayer game speelt, ga dan in het UT2003 hoofdmenu naar de Player instellingen en zet daar Spectator mode uit Hoe kan ik mijn FPS (Frames Per Second) zien? Druk op TAB, een klein console regeltje opent zich links-onderin het scherm, tik daar stat fps in en druk op ENTER Screenshots: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Succes ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
http://ina-community.com/forums/show...hreadid=191200
interview UT2k3 hoort "degelijk" te draaien op een +- pentium 800 met GF2 GTS
|
Hmmz posts van GoT kopieren... ik vind 't persoonlijk niet zo netjes... Bron van bovenstaande
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb hem van Direct Connect gehaald, daar staat die op in een .TAR file (en die .TAR bestaat weer uit .tig .RAR files). Daar was die dus um .. 921 nogwat MB .. :} |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar wrm MX ? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() 400 =/ geforce 4 mx is eigenlijk een geforce 3 mx.. maar die nvidia apen vonden leuk om makkelijk geld te vangen door te doen alsof die kaarten beter waren dan de geforce 3's
||
Citaat:
![]() ik heb hem gezien, en dat ding trekt WCIII al nauwelijks op 1024x768x32.... Als je geld hebt een GF4 Ti 4200/4400, anders een GF3 Ti 200.
||
Citaat:
zo niet ? dan moeten we helaas ![]() http://www.unrealtournament2003.com/?downloads |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zij fixen alle bugs. Ze moeten zorgen dat UT2003 draait op alle pc's die er zijn. Weetje wel hoe moeilijk dat is? Wil jij een demo vol met bugs, of eentje die perfect is? Ik wordt een beetje strontziek van al dat gezeik over Epic. Ik heb geduld. Ik heb liever een spel dat PERFECT werkt, dan eentje waar ik elke 2 weken een patch voor moet downloaden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Oke je hebt gelijk maar dan moeten ze zijn bek houden over de release date van die demo. Stelletje neppers. Dan komt demo zo laat uit en dan weer zo laat word er gek van!!!!!! Ik heb ook liever een demo zonder bug maar mondje houden over de release date en pas er iets over zeggen als ie 101% af is en anders niks das het probleem van epic en daarom is iedreen boos als maar uitstellen ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb een grappige film gevonden voor de Unreal Tournament 2003 http://www.planetunreal.com/features/ut2003flash/
Kijkuh ![]() ![]() Is It Out Yet?? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oke zal ik dan maar rekening houden. Vind het alleen maar jammer ze moeten pas iets zeggen wanneer ze 101% zeker weten dat ie af is anders mondje dicht. |
![]() |
||
Citaat:
wat een zooi, naja ik playtest em nu wel eerst. als hij dope is dan koop ik em voor online. koop nml alleen online spellen. singleplayer ben ik na een week toch op uitgekeken. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Het Grote Unreal Tournament 2003 Topic Deel3 ocmer4321 | 12 | 19-03-2003 22:07 | |
Games |
Het Grote Unreal Tournament 2003 Topic Deel2 /\/ightmareZ | 2 | 17-03-2003 17:16 |