Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Speed, hier werd ik echt snel gek van in mijn koppie. Je wordt gewoon ram para, gaat teveel denken, en na 4 5 uur krijg je een heel depressief gevoel en vraag je je af wat er nu zo vet was enzo. Ook is het gewoon TE verslavend, je wilt steeds meer en meer. TOT HET FOUT GAAT.
||
![]() |
Citaat:
Crack is wel klotespul voor zover ik weet. Kennis van me heeft amper tanden meer van dat spul.. en gek in zn hoofd. Lsd heb ik ook slechte dingen over gehoord, maar aan de andere kant ook een hoop goeie. Heroine lijkt me duidelijk, bah.. En lijm snuiven mag er ook nog wel bij..
||
![]() |
Citaat:
de rest is zooi jah plus PCP
||
![]() |
Citaat:
|
Dergelijke ongelukkige verloop van omstandigheden worden voornamelijk veroorzaakt door onverantwoord gebruik van deze middelen. Als je een beetje weet wat je neemt, spring je niet zo snel t raam uit met LSD of andere middelen. Dergelijke dingen komen trouwens ook zelden voor (opgeblazen mediahypes).
En een bad trip hoeft nog niet zo bad te zijn, achteraf. Tenzij je er in blijft hangen, en tja, das t risico van LSD idd, maar geen rede (voor mij iig) om t op 'de zwarte lijst' te zetten, want je kan net zo goed een trauma oplopen door een ongeluk of zo waardoor je in een psychose beland.. En nogmaals, bij deze drugs wordt t risico voornamelijk bepaald door hoe verantwoordelijk je er mee om gaat.
|
ik heb zeker zo'n 20/25 keer speed gebruikt en het toch heel anders ervaren als jullie het doen voorkomen. dat het troep is ben ik het wel mee eens maar er is best makkelijk van af te blijven vind ik (neem het niet meer). soms is het gewoon wel makkelijk om een hele nacht op een feest door te komen en zolang je het niet in combinatie met veel alcohol neemt, valt het allemaal best mee. daarom vind ik de nominatie voor een plaats op een zwarte lijst onterecht
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je hebt wel gelijk met die mediahype, waardoor de huismoeders hun kinderen waarschuwen voor 'de dealer die bij het schoolplein staat en kinderen lsd voert totdat ze verslaafd zijn' en 'ik las pas in de krant dat er een man cocaine had gebruikt en die was van een flat gesprongen omdat hij dacht dattie kon vliegen', pas maar op kinders, alle drugs is slecht, alle drugs is verslavend, en van alle drugs ga je trippen. Maar ik heb toch wel vervelende dingen gehoord van mensen die lsd gebruikt hadden.. er zit hier vlakbij een kliniek, waar ook mensen zitten die compleet doorgeslagen zijn na dergelijk drugsgebruik. Dat schrikt me wel af..
||
Citaat:
Zeg maar, de kans dat je in een trip blijft hangen is net zo groot als dat je een verschrikkelijk ongeluk meemaakt.. En nog aan t andere persoontje, ik heb gevaarlijkere dingen gedaan op paddos dan op lsd, tot nu toe..
||
Citaat:
Zeg maar, de kans dat je in een trip blijft hangen is net zo groot als dat je door iets anders in een psychose of zo raakt.. En nog aan t andere persoontje, ik heb gevaarlijkere dingen gedaan op paddos dan op lsd, tot nu toe..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik stel je eens voor om 2 (2 sterke porties) gram hawaainse te eten, en eens lekker een egodeathje mee te maken, en dan nog kijken of je het geen hard spacen vind ? mmmkaay? Of hit in 1x een halve zakje salvia 10x weg. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Drugs zijn allemaal gevaarlijk. Alles is gevaarlijk.
Het ligt vooral aan de persoonlijkheid van de gebruiker, en de problemen waar hij in zit op dat moment. Je moet zelf beslissen wat je wilt gebruiken en wat niet. Ik vind alleen dat je het goed voorbereid moet doen wanneer je je niet slecht voelt. |
![]() |
|
Van paddo's ga je geen vissen zien die zwemmen door je eigen huiskamer heen.
Van paddo's ga je niet trippen zo dat een persoon uit een poster er uit komt. Paddo's hangt ook van de persoon af hoe zwaar die gaat trippen. Waarvoor dacht je dat LSD een stuk moelijker is aan te komen dan pillen of coke. De meeste mensen kunnen zich nog geen eens voorstellen wat een postzegeltje met je kan doen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Onder m'n 1e trip leek het alsof m'n badkamertje (zit aan m'n kamer vast met een aparte deur) 10 meter hoger lag dan me kamer. Als je over de drempel stapte voelde je echt dat je 10 meter hoger zat (de drempel is 5 CM ofzow) ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-03-2003 om 18:23. |
![]() |
||
Citaat:
Daarvoor noemen de amerikanen het ice. Kan je aan de namen van ICE Cube en Ice T zien, het zijn schuil namen. Het zelfde als Crack genoemd wordt in het oosten van de V.S, Rock wordt genoemd.
||
Citaat:
http://yojax.lunaticsworld.com/site/...eed/index.html
|
En over meth-amphetamine:
'"Meth" is meth-amphetamine, which is a type of amphetamine. The "meth" from Meth-amphetamine comes from the chemical name "methyl". The chemical Methamphetamine is composed of an amphetamine molecule with an additional methyl group attached to its nitrogen (amine group). A methyl is one of the simplest atomic groups which can be added to a molecule: it is a single carbon atom with a set of (usually) 3 hydrogens. Take a look at Chem Compare. If you look on the far right end on these images, you can see that there is a "NH-CH3" on the Methamphetamine where there is a "NH2" on the amphetamine. For many of the known psychoactives, adding a methyl group slightly alters the effects, duration, and/or potency. As you start to pay attention to other chemical names, you'll see "meth" show up in many names and this will almost always indicate that there is a methyl group on the molecule somewhere. For Methamphetamine, the methyl allows it a little better fat solubility and thus better penetration into the brain. http://www.erowid.org/ask/ask.cgi?ID=2846 Niet veel anders dan amphetamine dus.
Laatst gewijzigd op 12-03-2003 om 10:05. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind dat zowiezo bij veel harddrugs als ze het gedoogd zouden maken de risico's een stuk lager waren. Want de meeste harddrugs kun je als je het wilt nemen toch wel krijgen...
Maja, da's ook weer een punt waar je uren over door kunt lullen Dingen die wel echt op de "zwarte lijst" horen: - Crack - Heroine Van de bekendere drugs dan.... er zijn vast nog wel minder populaire drugs die er op moeten. Van de populaire drugs kun je jezelf met de rest wel goed in de hand houden (ik tenminste). Maar dat is ook weer voor iedereen anders
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Legalise it arPos | 143 | 11-11-2008 16:40 | |
Verhalen & Gedichten |