Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2003, 20:43
Puta
Puta is offline
ik was dus gister gewoon aan het smsen niets aan de hand valt de telefoon opeens uit gaat weer aan met de melding Contact Service, normaal uit doen werkt niet ik kan alleen de batterij er uit halen om Contact service van het scherm te krijgen. elke x als ik hem aan doe gebeurt direct het zelfde. Het ligt niet aan de sim maar aan de gsm iemand enig idee wat dit is en hoe het op te lossen is? alvast bedankt
Oud 26-02-2003, 20:54
Enlightenment
Enlightenment is offline
Ik denk dat je telefoon gewoon kappot is. Jammer.

Heb je nog garantie? Zo niet, is er niet veel aan te doen vrees ik. Reparaties zijn erg duur. Een 2e hands Nokia 3310 kan dan misschien nog voordeliger zijn.
Oud 26-02-2003, 21:13
Puta
Puta is offline
Citaat:
Enlightenment schreef:
Ik denk dat je telefoon gewoon kappot is. Jammer.

Heb je nog garantie? Zo niet, is er niet veel aan te doen vrees ik. Reparaties zijn erg duur. Een 2e hands Nokia 3310 kan dan misschien nog voordeliger zijn.
mnee geen garantie meer een idd reparaties zijn erg duur maar deze fout snap ik niet en ik heb er ook nog nooit eerder van gehoord en er is ook niets raar gebeurt met de gsm
Oud 26-02-2003, 21:22
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Sting schreef:
mnee geen garantie meer een idd reparaties zijn erg duur maar deze fout snap ik niet en ik heb er ook nog nooit eerder van gehoord en er is ook niets raar gebeurt met de gsm
Hij komt een fout tegen, en dan komt er zo'n waarschuwing naar boven.

Je zou em misschien kunnen resetten naar fabrieksinstellingen, maar kweenie of dat je probleem oplost.
Oud 26-02-2003, 22:07
Puta
Puta is offline
Citaat:
Enlightenment schreef:
Hij komt een fout tegen, en dan komt er zo'n waarschuwing naar boven.

Je zou em misschien kunnen resetten naar fabrieksinstellingen, maar kweenie of dat je probleem oplost.
hoe doe ik dat want ik kom niet meer in de normale instellingen ik kan helemaal niets meet ik krijg gelijk dat contact service
Oud 26-02-2003, 22:08
[eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
Citaat:
Sting schreef:
hoe doe ik dat want ik kom niet meer in de normale instellingen ik kan helemaal niets meet ik krijg gelijk dat contact service
you're fucked...

naar de gsmboer ermee of 'n nieuwe kopen
Oud 26-02-2003, 22:41
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Sting schreef:
Als je de battrij er af haalt zie je misschien een knopje wat je in kunt drukken. Kijk maar eens in de handleiding.
Oud 26-02-2003, 22:58
Puta
Puta is offline
Citaat:
Enlightenment schreef:
Als je de battrij er af haalt zie je misschien een knopje wat je in kunt drukken. Kijk maar eens in de handleiding.
nee er zit geen knopje en de handleiding is foetsie maar goed ik heb het toetsel wel laten unlocken op de markt misschien dat dat er iets mee te maken heeft maar dat was al wel 5 maanden geleden ofzo en ik heb verder (bijna) noot porblemen met dat ding gehad
Oud 26-02-2003, 23:14
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Sting schreef:
nee er zit geen knopje en de handleiding is foetsie maar goed ik heb het toetsel wel laten unlocken op de markt misschien dat dat er iets mee te maken heeft maar dat was al wel 5 maanden geleden ofzo en ik heb verder (bijna) noot porblemen met dat ding gehad
Lijkt me niet eigenlijk. Zonder handleiding doe je niet veel.

Tja jammer, weinig wat je kunt doen.
Oud 27-02-2003, 16:52
tijnnl
tijnnl is offline
Ik heb precies het zelfde gehad op mijn 3330, ik naar de nokiawinkel... daar moest ik na 2 dagen trug komen en kreeg te horen dat ie opgestuurd moest worden. Na een maand of 2 had ik em weer trug... geen idee wat het maken zou kosten want ik had nog wel garantie,

maar bij mij was et ook inneens zomaar, had er geen vage dingen meegedaan ofsow...
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 16:56
Puta
Puta is offline
Citaat:
tijnnl schreef:
Ik heb precies het zelfde gehad op mijn 3330, ik naar de nokiawinkel... daar moest ik na 2 dagen trug komen en kreeg te horen dat ie opgestuurd moest worden. Na een maand of 2 had ik em weer trug... geen idee wat het maken zou kosten want ik had nog wel garantie,

maar bij mij was et ook inneens zomaar, had er geen vage dingen meegedaan ofsow...
he bedankt dan weet ik dat het niet aan mij ligt ja gvd ik dacht dat nokia een goed merk was enz ik heb dus geen garantie meer maar ik heb wel eens gehoord dat je na je garantie ook nog naar de winkel kan terug gaan omdat die winkel gewoon goede producten moet leveren.
Oud 27-02-2003, 17:05
tijnnl
tijnnl is offline
Je kan het proberen. Ik ben toen naar de nokia winkel gegaan en niet naar de winkel ( dixons) waar ik em gekocht had. Want dat is een zooitje kwa telefoons en kon eigenlijk niet zonder en hoopte dat ie bij de nokia winkel sneller gemaakt zou zijn.

Niet dus... ik heb er 2 maanden op moeten wachten

Mijne was net 2 maanden oud, heel lullig...en echt zomaar uit et nix stond inneens dat contact service op et scherm

succes er mee iig... en ik zou gewoon proberen of ze em nog gratis laten maken...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 13:11
thisisfun
thisisfun is offline
heb ik ook gehad maar de mijne doet het nog gewoon ik heb hem schoongemaakt en er een illegale simkaart ingedaan(illegale bedoel ik mee dat ie nagemaakt is en dat je hem dan kan kopen voor onder de €3 of zelf gratis) en hij doet het weer maar jah dan moet juh ff iemand regelen die dat kan zelf maken of weet en je het wil vertellen hoe je eraan komt..dat was bij mij eerst dus het probleem! maar succes ermee
Oud 01-03-2003, 15:38
Puta
Puta is offline
Citaat:
thisisfun schreef:
heb ik ook gehad maar de mijne doet het nog gewoon ik heb hem schoongemaakt en er een illegale simkaart ingedaan(illegale bedoel ik mee dat ie nagemaakt is en dat je hem dan kan kopen voor onder de €3 of zelf gratis) en hij doet het weer maar jah dan moet juh ff iemand regelen die dat kan zelf maken of weet en je het wil vertellen hoe je eraan komt..dat was bij mij eerst dus het probleem! maar succes ermee
ja weet je wat het is ik heb abbo dus kan niet van sim verwisselen wat bedoel je precies met schoonmaken?? alvast bedankt
Oud 01-03-2003, 17:16
thisisfun
thisisfun is offline
schoonmaken, gewoon met een doekje(wel zacht) er overheen wrijven en dat ie al het stof er af haalt en dan alle onderdelen er uit die schoonmaken de plaats waar die onderdelen zaten schoonmaken en dan meot ie het weer doen
Oud 01-03-2003, 17:27
Puta
Puta is offline
Citaat:
thisisfun schreef:
schoonmaken, gewoon met een doekje(wel zacht) er overheen wrijven en dat ie al het stof er af haalt en dan alle onderdelen er uit die schoonmaken de plaats waar die onderdelen zaten schoonmaken en dan meot ie het weer doen
heb ik gedaan alles uitgeblazen enz werkt nog nie beetje jammer
Oud 02-03-2003, 18:55
Blizz
Blizz is offline
ik had die melding een keer toen ik afgesloten was omdat ben in hun zooitje mij voor 2 nummers liet betalen (en diegene van wie dat 2e nummer was moest ook 2x betalen, die gast had gebeld, toen ben ik gewoon afgesloten, stelletje n00bs)
Oud 02-03-2003, 20:06
Puta
Puta is offline
Citaat:
Blizz schreef:
ik had die melding een keer toen ik afgesloten was omdat ben in hun zooitje mij voor 2 nummers liet betalen (en diegene van wie dat 2e nummer was moest ook 2x betalen, die gast had gebeld, toen ben ik gewoon afgesloten, stelletje n00bs)
ik heb een o2 abbo en als ik de sim in een andere gsm doe doet ie het goed dus ik denk dat het bij mij aan mn gsm ligt
Oud 06-03-2003, 12:32
Verwijderd
het ligt aan de software. er zitwaarschijnlijk een bug in ofzo. gewoon ff de nieuwste versie ff downloaden. op internet staat wel genoeg.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 16:36
Puta
Puta is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef:
het ligt aan de software. er zitwaarschijnlijk een bug in ofzo. gewoon ff de nieuwste versie ff downloaden. op internet staat wel genoeg.
versie downloaden?? en dan in mn gsm zetten hoe doe je dat dan zker met datakabel ofzo ik heb er nog nooit van gehoord
Oud 07-03-2003, 14:40
twim
twim is offline
ff datakabeltje regelen en nieuwe Firmware erin en hij werkt weer
Vaak voorkomend probleem bij die neukia's
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 18:26
Puta
Puta is offline
Citaat:
Neophyte schreef:
ff datakabeltje regelen en nieuwe Firmware erin en hij werkt weer
Vaak voorkomend probleem bij die neukia's
oke maar hoe doe ik dat , data kabel oke maar dan waar vind ik die data enz en met welk programma doe ik da?
Oud 07-03-2003, 18:38
twim
twim is offline
Citaat:
Sting schreef:
oke maar hoe doe ik dat , data kabel oke maar dan waar vind ik die data enz en met welk programma doe ik da?
Als het goed is vind je alles op de nokia site.
Heb ik tenminste alles vanaf gehaald.
Wel alweer een tijdje geleden.

Weet alleen niet zeker meer of ik toen een flash of datakabel had
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 20:17
Puta
Puta is offline
als jij me de link zou willen gevenn waar je alles vind op de nokia site wnat ik heb ff gekeken en kan niets vinden
Oud 07-03-2003, 21:07
twim
twim is offline
Citaat:
Sting schreef:
als jij me de link zou willen gevenn waar je alles vind op de nokia site wnat ik heb ff gekeken en kan niets vinden
Volgens mij heb je een nokia ID ofzoiets nodig en ben de mijne kwijt
Maar ik ben es aan het googlen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2003, 21:20
twim
twim is offline
check je firmware eens
*#0000#
krijg je zoiets als
V 04.24
32-02-01
NHM-5
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 01:34
Puta
Puta is offline
Citaat:
Neophyte schreef:
check je firmware eens
*#0000#
krijg je zoiets als
V 04.24
32-02-01
NHM-5
ik kan dus helemaal niets meer met mn telefoon ik krijg allen dat contact service in beeld dus ik zou eigenlijk niet weten hoe ik nieuw software er op zou moeten zetten
Oud 08-03-2003, 12:03
twim
twim is offline
Citaat:
Sting schreef:
ik kan dus helemaal niets meer met mn telefoon ik krijg allen dat contact service in beeld dus ik zou eigenlijk niet weten hoe ik nieuw software er op zou moeten zetten
oh ja damn, domme vraag.
Ik zou eens op internet zoeken naar iemand bij jou in de buurt die je telefoon opnieuw kan flashen. Ben je wel je instellingen en alles kwijt maar hij werkt als het goed is dan wel weer.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 12:17
Puta
Puta is offline
Citaat:
Neophyte schreef:
oh ja damn, domme vraag.
Ik zou eens op internet zoeken naar iemand bij jou in de buurt die je telefoon opnieuw kan flashen. Ben je wel je instellingen en alles kwijt maar hij werkt als het goed is dan wel weer.
ja misschien kan een turk het op de markt in utrecht maar bedankt voor de tips
Oud 09-03-2003, 22:01
Verwijderd
Terug gaan naar de winkel heeft geen zin, het is geen garantie als jij de software vervangt (kan nokia zien) en ze zijn verplicht om goede spullen te regelen... maar niet als jij gaat lopen kloten
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 23:50
Puta
Puta is offline
Citaat:
Alex schreef:
Terug gaan naar de winkel heeft geen zin, het is geen garantie als jij de software vervangt (kan nokia zien) en ze zijn verplicht om goede spullen te regelen... maar niet als jij gaat lopen kloten
ja drom ga ik eerst nar de winkel en als dat op niets uit loopt ga ik maar lopen kloten wat anders
Oud 10-03-2003, 13:21
Verwijderd
die kabel kan je gewoon bij elke telefoon winkel kopen.
voor de software kan je ff www.sat4all.com gaan en dan bij gsms kijken daar vind je wel nodige sites en info. je kan ook gewoonff naar een nokia winkel gaan daar kunnen ze de software gratis upgraden mits de telefoon minder dan 1 jaar oud is. als die ouder dan 1 jaar is kost het je geld.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 17:10
Puta
Puta is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef:
die kabel kan je gewoon bij elke telefoon winkel kopen.
voor de software kan je ff www.sat4all.com gaan en dan bij gsms kijken daar vind je wel nodige sites en info. je kan ook gewoonff naar een nokia winkel gaan daar kunnen ze de software gratis upgraden mits de telefoon minder dan 1 jaar oud is. als die ouder dan 1 jaar is kost het je geld.
en dan zou ie het moeten doen? als het niet meer geld kost als een nieuw telefoon vind ik het prima bedankt voor het advies
Reageren

Regels voor berichten