Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je zou em misschien kunnen resetten naar fabrieksinstellingen, maar kweenie of dat je probleem oplost.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Tja jammer, weinig wat je kunt doen.
|
![]() |
Ik heb precies het zelfde gehad op mijn 3330, ik naar de nokiawinkel... daar moest ik na 2 dagen trug komen en kreeg te horen dat ie opgestuurd moest worden. Na een maand of 2 had ik em weer trug... geen idee wat het maken zou kosten want ik had nog wel garantie,
maar bij mij was et ook inneens zomaar, had er geen vage dingen meegedaan ofsow... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Je kan het proberen. Ik ben toen naar de nokia winkel gegaan en niet naar de winkel ( dixons) waar ik em gekocht had. Want dat is een zooitje kwa telefoons en kon eigenlijk niet zonder en hoopte dat ie bij de nokia winkel sneller gemaakt zou zijn.
Niet dus... ik heb er 2 maanden op moeten wachten ![]() Mijne was net 2 maanden oud, heel lullig...en echt zomaar uit et nix stond inneens dat contact service op et scherm ![]() succes er mee iig... en ik zou gewoon proberen of ze em nog gratis laten maken... |
![]() |
|
![]() |
heb ik ook gehad maar de mijne doet het nog gewoon ik heb hem schoongemaakt en er een illegale simkaart ingedaan(illegale bedoel ik mee dat ie nagemaakt is en dat je hem dan kan kopen voor onder de €3 of zelf gratis) en hij doet het weer maar jah dan moet juh ff iemand regelen die dat kan zelf maken of weet en je het wil vertellen hoe je eraan komt..dat was bij mij eerst dus het probleem! maar succes ermee
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
ik had die melding een keer toen ik afgesloten was omdat ben in hun zooitje mij voor 2 nummers liet betalen (en diegene van wie dat 2e nummer was moest ook 2x betalen, die gast had gebeld, toen ben ik gewoon afgesloten, stelletje n00bs)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Heb ik tenminste alles vanaf gehaald. Wel alweer een tijdje geleden. Weet alleen niet zeker meer of ik toen een flash of datakabel had ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik zou eens op internet zoeken naar iemand bij jou in de buurt die je telefoon opnieuw kan flashen. Ben je wel je instellingen en alles kwijt maar hij werkt als het goed is dan wel weer. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
die kabel kan je gewoon bij elke telefoon winkel kopen.
voor de software kan je ff www.sat4all.com gaan en dan bij gsms kijken daar vind je wel nodige sites en info. je kan ook gewoonff naar een nokia winkel gaan daar kunnen ze de software gratis upgraden mits de telefoon minder dan 1 jaar oud is. als die ouder dan 1 jaar is kost het je geld. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|