![]() |
|
Verwijderd
|
Bij mannen: Rug, schouders, sleutelbeenderen, ogen. Maar alles kan mooi zijn... wimpers, jukbeenderen, haar, wenkbrouwen, lippen, tanden, handen, benen, buik.... waah ik kan niet kiezen
![]() Bij vrouwen: Mmh ik ga voor ogen, maar weer, alles kan mooi zijn. En geslachtsdelen zijn niet mooi. Hoogstens opwindend ![]() |
![]() |
|
Wat vind jij nou het mooiste aan het lichaam van een man en vrouw?
Bij een man: De buik en het haar Bij een vrouw: Uh... geen idee Vind je geslachtsdelen nou ook mooi? bij een man: Zekers ![]() bij een vrouw: Doet me weinig
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Bij een man: Mooi zacht buikje (geen blokjes, maar ook geen vetpens) Beetje brede schouders De holling die ontstaat waar de rug overloopt in de billen, zegmaar.. Bij een vrouw: Ook de holling bij de rug en de billen. Maar een vrouw is op zich al heel mooi omdat deze vaak ronde vormen heeft. Verder vind ik de typische dingen zoveel toevoegen aan schoonheid. Borsten, billen, mooie zachte buik, ronde schouders. Ik vind dat bij vrouwen een buikje wel mooi is. Niet teveel vet, maar zeker niet hard.. ja, de ronde vormen doen het. Vrouwen zien er knuffelbaarder uit ![]() Vind je geslachtsdelen nou ook mooi? bij een man: Ja! Om eerlijk te zijn vind ik het harstikke mooi. Ik vind het behoorlijk fascinerend hoe zoiets kan groeien ![]() bij een vrouw: Misschien komt het omdat ik zelf een vrouw ben, maar echt interessant vind ik het niet. Het is niet afstotelijk, maar harstikke mooi kan ik het niet noemen. Zacht is het wel. Verder vind ik dat een vagina harstikke goed past bij het vrouwelijk lichaam. Een vrouwelijk lichaam is mooi rond en glad en daar hoort niets uit te steken. Als je begrijpt wat ik bedoel. Juist omdat er niets hangt, juist omdat de vagina zelf ook 'rond' is en lekker zacht is (kan zijn), juist daarom past het goed bij het vrouwelijk lichaam. Als een vrouwelijk lichaam een penis had gehad, zou het er meteen minder lief uitzien.. Maargoed, dat vind ik.. ![]() Sorry voor dit lange verhaal, maar ik ben nogal gefascineerd door vrouwen.. ![]() Laatst gewijzigd op 28-02-2003 om 08:31. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar iig ![]() Ik moest ook nog wat kwijt over de geslachtsdelen: Van de man: Ik vind het niet lelijk, maar om het nou een geweldig kunstwerk te noemen waar ik uren naar kan kijken. ![]() Van de vrouw: Geld eigenlijk precies hetzeflde voor ![]() Alleen dan dat ik er niet naar kan blijven kijken ivm opwinding ![]() |
![]() |
|
![]() |
man: handen!, houding, borstkas vrouw: borsten, taille Vind je geslachtsdelen nou ook mooi? man: opwindend, lief, zacht (maar soms als ik niet in de 'mood' ben, vind ik het helemaal niks!) en zo'n stijve past helemaal bij een man; sterk en dapper ![]() vrouw: heeft wel iets Laatst gewijzigd op 28-02-2003 om 09:50. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() De rest van je verhaal is ook goed...ik ben het er mee eens. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij een man: rug en mannelijke handen Bij een vrouw: heupen en buik Vind je geslachtsdelen nou ook mooi? Nja, mooi vind ik neit het juiste woord.. mooi niet nee.. Maar ook niet lelijk of afstotelijk of wat dan ook.. gewoon, geslachtsdelen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij een man: bij mn vriend iig zn ogen...die springen dr echt uit! Bij een vrouw: tsja, bij mezelf vind k mn ogen t mooist, bij anderen is dat anders, maar ben wel hetero hoor... Vind je geslachtsdelen nou ook mooi? bij een man: neej, niet echt bij een vrouw: ook niet echt... |
![]() |
|
Verwijderd
|
- Bij een man: ik vind iig niks eraan opwindend, maar de armen kunnen erg mooi zijn.
- Bij een vrouw: Oh, zonder twijfel haar naveltje. Een mooie navel is echt een vereiste om écht geil van haar te worden. Vlak erna op de tweede plaats staat 'r kont: die moet mooi stevig en bol zijn. - Vind je geslachtsdelen nou ook mooi? - Bij een man: Nee, niet echt, hoewel altijd nog plastischer dan die van een vrouw. - Bij een vrouw: Zie bovenstaande. In absoluut-anatomische zin is het absoluut niet aantrekkelijk: het is het seksuele taboe wat erop rust en de daaruit voortvloeiende spanning die het opwindend maakt. |
![]() |
|
Bij mannen: Uhm, ik ben van mening dat mannen oerlelijk zijn, en ik dus ook... Bij een vrouw: Het hele gelaat, lange haren, borsten (cliché, k weet het), kont Vind je geslachtsdelen nou ook mooi? Voor beiden geslachten: Nope... Het is maar wat je ermee uitvogelt denk ik dan maar... ![]()
|
![]() |
Wat vind jij nou het mooiste aan het lichaam van een man en vrouw? Bij mannen zijn schouders denk ik het mooist, mits redelijk ontwikkeld natuurlijk. Bij vrouwen is het buikje toch wel het mooist.
Vind je geslachtsdelen nou ook mooi? Nee. Bij mannen niet, en bij vrouwen ook niet.
|
bij de vrouw vind ik de kont en de taille het mooiste en bij de mannen hun buik en hun borst kas
het is natuurlijk wel te zien. als er natuurlijk iemand is met zo val die michelin banden dan wil ik die buik zelf niet meer zien dikke soewn'tjes
|
![]() |
Er is een onderscheid tussen esthetisch verantwoord, dus zeg maar artistiek mooi, en opwindend mooi. En ook nog dierbaar mooi.
En daarbij heeft ieder mens een ander lichaam en aan dat specifieke lichaam heeft iedereen een unieke mooie plek. Zijn of haar sterkste punt. Ik vind lang haar mooi. Dik, glanzend, schoon haar wat zo sensueel losjes valt... Gelukkig heb ik het zelf en mag ik van mijn vriend dus nooit meer naar de kapper. En krullen, had ik maar krullen. Had hij maar krullen... Van mijn vriend vind ik zijn zij het mooist. Het plekje net boven zijn heupen tot zijn taille. Geen idee waarom, misschien omdat het zo glad is en zacht en kwetsbaar. Ik mag er graag in bijten! Zijn nek vind ik ook lief. Dat werveluitsteeksel dat net boven zijn T-shirt uitkomt, en die zachte haartjes daar. En hij heeft mooie gespierde harige benen. Jammer van die knokige maat 44 extra breed poten eronder... Ik vind mooie ogen en mooie tanden ook heel belangrijk. Die tanden heb ik gelukkig zelf (3 jaar gebeugeld), maar hij heeft weer van die dikke zware wimpers. Een brede sterke gespierde harige mannenborstkas met brede schouders en sterke armen, tja, daar zal ik wel nooit tegenaan liggen. Maar die mannen hebben weer niet zo'n lief zijtje... Geslachtsdelen vind ik niet mooi, hoewel ik die van hem wel evenwichtig qua verhoudingen vind. Er is niks mis mee. En vrouwengeslachtsdelen: Hij vind de mijne gelukkig mooi. Ik niet, maar ik heb dan ook geen vergelijkingsmateriaal.
||
Citaat:
Hoezo is iets met welke anatomische vorm wel of niet aantrekkelijk? dat is puur subjectief. het is de natuur die bij de meeste mensen bepaald dat het mooi is. |
![]() |
|
Bij een man: niet mooi Bij een vrouw: alles Vind je geslachtsdelen nou ook mooi? bij een man: nee bij een vrouw: HEMELS
||
Citaat:
vrouw: buikje 2) nee, kvin ze niet mooi
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten tartaarsaus | 44 | 17-01-2009 18:13 | |
Liefde & Relatie |
Wat zou je doen... Shitonya | 40 | 10-06-2005 15:58 | |
Seksualiteit |
Mooiste deel van het mannelijk lichaam metalgirl | 48 | 20-05-2004 19:10 | |
Seksualiteit |
stelling: eigenlijk zijn vrouwen veel mooier dan mannen cestmoi | 159 | 28-12-2002 00:59 | |
Seksualiteit |
Mooiste deel van het vrouwelijk lichaam Rabbi Daniel | 97 | 09-04-2002 16:15 |