Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dan moet jij niet aan komen zeiken dat mensen zelf mogen kiezen. Hierover hebben we al 345634 keer gediscussieerd in dit soort topics. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maar ff on-topic kan er niks aan doen maar ik haaaaaat die puntschoenen waar iedereen op loopt.. vreselijk! als je net als ik maat 40 heb lijken je voeten 2x zo groot en dat ziet er niet echt charming uit..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Teneerste wat voor fucking modefag ben jij jonge, als echte man moet je gewoon schijt hebben aan al die shit, boeien wat anderen dragen, kan het jouw wat sschelen?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb echt zin om jouw te schoppen sorry |
![]() |
||
Citaat:
![]() vraag me af waar je die energie vandaan haalt man. en heb je echt niets beters te doen dan een half uur bezig te zijn met het tiepen en nadenken over zoiets ![]()
||
Citaat:
Ik vind witte sokken ook fout.. Vooral bij een zwarte broek en zwarte schoenen.. Blerg...
|
Bla bla, man begin eens een eigen mening te krijgen, en je vraagt gewoon om een een felle reactie
Als witte sportsokken de nieuwe hype worden dan ga jij ze Standaard wel dragen. EN WHAT THE FUCK. Het zijn SOKKEN, waar de FUCK maak je je druk om? Het kan me geen ene moer intreseren welke kleur of soort sokken iemand anders draagt. Al die punten kunnen me geen ene moer intreseren eigenlijk iedereen heeft zn eigen stijl gewoon, als ze zich er goed invoelen. Eigenlijk weet iedereen (veel mensen) gewoon wat ik bedoel, en dat jij een modefag bent weet ook iedereen. En dat van "je eigen mening" ach man je moet niet zo slap lullen gewoon. Ga jij je maar lekker kijken naar wat voor soort sokken ieman draagt en ze daarop lekker beoordelen met je vriendjes. Ik kijk liever naar hoe mensen echt zijn.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder ach ja c'est la vie.. Alleen witte sportsokken in combinatie met een hele nette outfit, vind ik niet geweldig
|
iedereen draag waar hij of zij zich goed in voelt al is het niet om aan te zien misschien vind hij of zij het wel mooi
iedereen heeft een andere keuze dus het heeft geen zin om over iemand anders te zagen want die doen da misschien juist over u simpel xxxxxxxxxxxx
|
Ik draag veel stylen..... gisteren ging ik uit, polo van ralph met kraag omhoog... foute hanekam achtig haar, g-star broek In MIJN WITTE sport sokken, en daaronder oldskool adidasjes met klitte band! jatoch? en iedereen vond het leuk... dus fck jou! JE MOET ORIGINEEL zijn!
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik trek nog liever een vuilniszak aan... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zei alleen dat ik witte sportsokken had, en sportschoenen, en soms een pet, en het ziet er totaal niet verkeerd uit. Laten we niet beginnen over te korte tshirts.... Laatst gewijzigd op 16-03-2003 om 19:28. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
sportsokken en nike air ![]() trek eerst maar iets anders aan voordat je gaat klagen over korte shirtjes... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |