Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dus ik zou het vanuit het perspectief van die vrienden eerder begrijpen dat ze t lullig van m zouden vinden dat ie minder tijd aan ze besteedt. Zij verliezen erop...jij hebt erop gewonnen. Waarom zou je dat trouwens gaan vergelijken, t zijn namelijk een ongelooflijk verschillende vormen van amuseren... Wat ie met jou doet, doet ie hopelijk niet met hen ![]() ![]() en andersom... Dus ik snap niet waar je je druk over maakt.
Laatst gewijzigd op 12-03-2003 om 17:34. |
![]() |
|
Ik had dat met mn ex ook, hoe langer de verkering duurde, hoe minder tijd hij met mij was en hoe meer met zijn vrienden. Hij begreep het van mijn kant niet en ik begreep niet dat ie niet vaak bij mij wilde zijn. Ik ben van mening dat als je een vriendinnetje hebt dat je dan ook graag bij haar wilt zijn omdat er anders sowiezo al wat fout zit. Natuurlijk ga je ook leuke dingen doen met vrienden, maar niet constant, niet meer als dat je met je vriendinnetje doet. Bij ons is het dan ook fout gegaan, mede door die reden.. Ik zou hem vragen zijn tijd beter te verdelen, en dat betekent niet meteen dat ie zn vrienden op moet geven, maar hij wil jou toch ook niet opgeven?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ismail Ilgun en zijn ''Hoodvlogs'' Rustek | 0 | 21-09-2016 13:16 | |
Verhalen & Gedichten |
De schrijver en zijn rode roosje Tovenaar | 11 | 07-12-2004 22:22 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met vriend vanwege zijn ouders?! groovy | 14 | 29-09-2003 18:06 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Seksualiteit |
serieus: mijn beste vrien en zijn vriendin baz mania | 14 | 06-03-2002 22:44 | |
ARTistiek |
JOHN!!!!!!(deel 1,2,3 en 4!!!!!) An | 5 | 02-09-2001 16:35 |