Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2003, 14:26
medi
medi is offline
Hallo,

It's me again :-)
Pffft... ik weet niet hoe het nu verder moet met mijn vriendje... Ik heb zo het gevoel dat hij veel liever bij zijn vrienden is dan bij mij... Hij spreekt ook constant dingen af met zijn vrienden... en .. ik voel me daar niet goed bij.... Wat ben IK dan voor hem Alé ja.. begrijp me niet verkeerd... hij mag zéker wel met zn vrienden vanalles doen... maar ik heb daar gewoon een slecht gevoel bij,dat hij zijn eigen beter amuseert met zijn vrienden dan met mij... vind ik écht niet zo tof
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2003, 14:32
Mo6
Mo6 is offline
praat er met hem over, er is vast wel een goede reden.
Oud 12-03-2003, 14:36
medi
medi is offline
Ik heb er met hem al véél over gepraat.... en hij wilt da zeker ni opgeven voor mij... alé ja... dien wilt gewoon nog véél bij zn vrienden zijn...
Maar alé ja... ik heb daar gewoon een rottig gevoel bij
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 14:38
wissie
wissie is offline
Ik denk dat het logisch is dat hij samen met zijn vrienden dingen wil ondernemen. Hij hoeft toch niet al zijn vrije tijd samen met jou te besteden?

Waarschijnlijk amuseert hij zich niet beter met zijn vrienden dan met jou, maar is dat jouw eigen gedachte omdat je je afgewezen voelt.

Ik begrijp niet waarom je er een slecht gevoel bij hebt, dit is toch normaal?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 14:45
medi
medi is offline
mja... dat is wel normaal...
En ik kan mij wel afgewezen voelen,mr ik vind het gewoon ni plezant dat em meer tijd in zn vrienden steekt dan in mij
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 15:04
Thomas
Thomas is offline
Het is natuurlijk normaal dat hij ook met zijn vriendin omgaat, maar dat wil echter niet zeggen dat hij jou verwaarloost. Waarschijnlijk heeft hij het niet goed door dat jij er zo erg mee zit dus ik zou het eens goed met hem bespreken.

Ook denk ik dat het misschien wel tussen je oren kan zitten, en dat het dus helemaal niet zo erg is als dat het lijkt. Mijn advies: praat eens goed met hem en zeg hem wat je voelt.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 15:07
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
medi schreef op 12-03-2003 @ 15:45:
mja... dat is wel normaal...
En ik kan mij wel afgewezen voelen,mr ik vind het gewoon ni plezant dat em meer tijd in zn vrienden steekt dan in mij
Kan me voorstellen dat t niet echt fijn voor je is, maar ik herken t wel... Ik wil ook mn vriendinnen en vrienden blijven zien, relatie of geen relatie. Kan ie niet n deel bij zn vrienden zijn en n deel bij jou ofzo?
Oud 12-03-2003, 17:31
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
medi schreef op 12-03-2003 @ 15:26:
maar ik heb daar gewoon een slecht gevoel bij,dat hij zijn eigen beter amuseert met zijn vrienden dan met mij... vind ik écht niet zo tof
Hij heeft zich voor die tijd ook zonder jou kunnen amuseren met hen dus waarom zou dat ineens minder zijn
Dus ik zou het vanuit het perspectief van die vrienden eerder begrijpen dat ze t lullig van m zouden vinden dat ie minder tijd aan ze besteedt.
Zij verliezen erop...jij hebt erop gewonnen.

Waarom zou je dat trouwens gaan vergelijken, t zijn namelijk een ongelooflijk verschillende vormen van amuseren...
Wat ie met jou doet, doet ie hopelijk niet met hen
en andersom...
Dus ik snap niet waar je je druk over maakt.

Laatst gewijzigd op 12-03-2003 om 17:34.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 14:04
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Ik had dat met mn ex ook, hoe langer de verkering duurde, hoe minder tijd hij met mij was en hoe meer met zijn vrienden. Hij begreep het van mijn kant niet en ik begreep niet dat ie niet vaak bij mij wilde zijn. Ik ben van mening dat als je een vriendinnetje hebt dat je dan ook graag bij haar wilt zijn omdat er anders sowiezo al wat fout zit. Natuurlijk ga je ook leuke dingen doen met vrienden, maar niet constant, niet meer als dat je met je vriendinnetje doet. Bij ons is het dan ook fout gegaan, mede door die reden.. Ik zou hem vragen zijn tijd beter te verdelen, en dat betekent niet meteen dat ie zn vrienden op moet geven, maar hij wil jou toch ook niet opgeven?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 14:44
avantasia
avantasia is offline
Vrienden blijven, vriendinnen komen en gaan....
Je bent gewoon zijn "pleasure slave"
Gelijk dat hij heeft!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten