Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2003, 12:06
dino84
dino84 is offline
Het zit zo.

Ik heb een hele tijd geleden een meid leren kennen via het chatten en wat bleek ze woonde bij me in de straat.

Nu leek het me zo een leuke meid en heb toen eens met haar afgesproken het was allemaal gezellig enzo.

savonds haar gebeld en haar verkering gevraagd (wat ik toen niet doorhad was dat een vriendin de telefoon opnam en die dus jah had gezegd)

de dag erna kwam ik erachter en achter nog wat dingen.

Toen een tijdje later kregen we toch wel wat maar dat heb ik uitgemaakt omdat ik haar niet vertrouwde.

toen kreeg ik wat met haar vriendin wat ze niet leuk vond.

dat is nu dus uit maar had toch nog gevoelens voor haar en dat wist ze maar ze wou even niks omdat ze het zielig voor haar vriendin vond.

gister waren we buiten en toen kwam haar ex aan en ze heeft tegen iedereen gezegd ik wil hem niet terug enzo maar wat flikt ze ze neemt hem dus vol op de bek waar ik bij was.

en dan krijg ik ook nog de vraag waarom ben je zo boos

Ik weet nou niet wat ik met haar verder aanmoet ik heb gisteren nog gevraagd of ze zin had om langs te komen om te praten maar ze kon niet.

ik weet nu niet wat ik aanmoet ik vertrouw haar nu zo ie zo niet meer door alles wat gebeurd.

kunnen jullie me helpen?? wat ik moet doen

Nou om het nog iets duidelijker te maken ze heeft deze week tegen me gezegd dat ze zich nou niet goed voelde omdat het net uit is tussen mij en mijn ex vriendin (haar vriendin).

En nu heeft ze gezegd dat ze gewoon even vrienden wil zijn en het over een tijdje nog wil proberen.

Wel zei ze aan de telefoon steeds ik hou van je maar of ik dat nu moet geloven is ook een tweede

hoop het verhaal hiermee wat duidelijker te maken.

Laatst gewijzigd op 10-03-2003 om 12:25.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2003, 12:09
Verwijderd
Beetje vaag allemaal.

Maar euhm, met haar ex zoenen voor jouw ogen? Hell, dan zou ik echt snel weg zijn hoor.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 12:18
wissie
wissie is offline
Citaat:
terror koe schreef:
Nee ik kan je niet helpen.
Ik snap namelijk geen fuck van je hele verhaal.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 12:21
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef:
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 12:55
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef:
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 12:59
poesiefox
poesiefox is offline
Het lijkt verdorie wel een hele ranzige soap. Iedereen doet het bij jullie met iedereen direct na het uitmaken iedereen he? Nou, dan zal het met die gevoelens ook wel niet zo diep zitten.

Grow up.
Oud 10-03-2003, 13:02
NeNe-lOvEs
NeNe-lOvEs is offline
eej hallow, die laat je toch lekker door de stront zakke... gewoon de eer aan jezelf houde en haar maar zelf uit late vogele wa ze nou wil... ga maar lekker verder op zoek naar een leuke meid!
Oud 10-03-2003, 14:23
Verwijderd
Je zegt het zelf al. Je vertrouwd haar niet meer. Nou, dat lijkt me niet een goede basis voor een relatie..
niet doen dus, is mijn advies.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 14:53
Miss Helena
Miss Helena is offline
dat je twijfelt zegt al genoeg lijkt me...
Oud 10-03-2003, 15:23
Angeles
Angeles is offline
Ik vind het nogal een raar verhaal eerlijk gezegd. Ten eerste vind ik het al heel vreemd dat je verkering wil met iemand die je zo slecht kent dat je haar stem niet eens kan onderscheiden van die van een ander, ten tweede vind ik dat je zelf ook niet helemaal correct gehandeld hebt door na haar iets te beginnen met haar vriendin, ten derde vind ik het helemaal nogal een raar zooitje, alsof jullie alleen maar bezig zijn met elkaar treiteren en jaloers maken.

Ik zou er lekker een punt achter zetten, ik denk dat niet zozeer jouw vertrouwen in haar, maar het hele wederzijdse vertrouwen weg is en ik zou de volgende keer toch proberen iets minder overhaast te handelen, dingen als verkering vragen gewoon face to face te regelen en iets minder spelletjes te spelen (van beide kanten).
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 15:43
Tactic
Tactic is offline
Gewoon weggaan en nooit meer iets van je laten horen. Zij verdient jou niet.

Ik zweer het, compleet negeren en het contact afkappen werkt het best.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 15:49
passenger_temp
passenger_temp is offline
Citaat:
Poesiefox schreef: Het lijkt verdorie wel een hele ranzige soap. Iedereen doet het bij jullie met iedereen direct na het uitmaken iedereen he? Nou, dan zal het met die gevoelens ook wel niet zo diep zitten. Grow up.
" Hierbij sluit ik mij aan"
Oud 11-03-2003, 08:26
dino84
dino84 is offline
Ik heb haar gister nog aan de telefoon gehad en toen begon ze heel erg slijmerig te doen.

Maar ik heb voor mezelf afgesproken dat ik haar nu echt niet meer terug wil ze heeft al een nieuwe kans gekregen en die heeft ze nu ook verprutst.

Nu heb ik ook met mezelf besloten ik ga niks meer overhaast doen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 08:29
.:|Chick3y|:.
.:|Chick3y|:. is offline
Citaat:
dino84 schreef op 11-03-2003 @ 09:26:
Ik heb haar gister nog aan de telefoon gehad en toen begon ze heel erg slijmerig te doen.

Maar ik heb voor mezelf afgesproken dat ik haar nu echt niet meer terug wil ze heeft al een nieuwe kans gekregen en die heeft ze nu ook verprutst.

Nu heb ik ook met mezelf besloten ik ga niks meer overhaast doen.
Goed zo
Het meisje weet denk ik ook zelf niet wat ze wil.
Ik kan eigenlijk nix zeggen want ik weet het zelf ook niet.
Maar inderdaad...je moet nix overhaast doen, ik heb dat een keer gedaan en ik kan je zeggen dat is niet goed afgelopen.

xxxiez
Reageren

Regels voor berichten