|
|
Bekijk resultaten poll: Wat ga je 11 maart stemmen? | |||
CDA |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 5.71% |
PvdA |
9 | 12.86% |
VVD |
10 | 14.29% |
GroenLinks |
11 | 15.71% |
D66 |
7 | 10.00% |
SP |
12 | 17.14% |
Lijst Pim Fortuyn |
5 | 7.14% |
ChristenUnie |
3 | 4.29% |
SGP |
1 | 1.43% |
Iets anders, nl ... |
8 | 11.43% |
Aantal stemmers: 70. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als 'vervolg' op Anneee's topic.
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 10-03-2003 om 21:48. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ga niet stemmen, en wel om twee redenen:
|
ik ga SP stemmen, dat komt omdat zij samen met D66 de enige partijen zijn in de provincie waar ik me in hun ideeën kan vinden en dan ligt SP toch iets dichter bij dan D66
*gaat stemmen op Marisca van Ommen*
|
![]() |
Ik stem D66 al ondersteun ik in principe de ideeën van de Onafhankelijke Partij Drenthe op provinciaal niveau meer. Ik vind alleen dat ik als D66-er een bepaalde plicht tegenover de partij heb. Bovendien vind ik het prima als D66 sterk vertegenwoordigd is in de Eerste Kamer. De stem voor de Eerste Kamer gaat verloren door op een provinciale partij te stemmen.
Overigens ben ik op landelijk niveau tegen GroenLinks, maar provinciaal kwamen er erg nuttige dingen uit hun lijsttrekker. Tegen de magneetzweeftrein etc. Laatst gewijzigd op 11-03-2003 om 10:12. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
De bestuurlijke middenlaag moet hervormd worden. De huidige indeling is, ook gezien de lage verkiezingsopkomst en gebrek aan herkenbaarheid, volledig passé. Dat er een tussenlaag nodig is, kan ik mij nog in vinden. Er zijn nou eenmaal problemen die de gemeentegrenzen overschreiden en waar Den Haag niet goed zicht op heeft (zoals ruimtelijke ordening in Groningen, om maar iets te noemen). Mijn voorstel is om over te stappen op een regio-indeling met een viertal regio's: randstad (Noord- en Zuid-Holland en Utrecht), Noord (Friesland, Groningen, Drente), Midden/Oost (Flevoland, Overijssel, Gelderland) en Zuid (Zeeland, Brabant en Limburg). Citaat:
Maar niet gelijk hoeft niet te betekenen dat ze niet gelijkwaardig behandeld dienen te worden. Daarnaast slaat het communisme de plank volledig mis als het gaat om marktwerking binnen de huidige wereldeconomie, waarbij het kapitalisme duidelijk domineert. Nederland zal ontzettend verpoveren, ik vind dat persoonlijk niet zo'n mooi toekomstperspectief.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik laat voor mij GL stemmen, aangezien ik nu in Nijmegen zit, en daar pas over een paar weken sta ingeschreven (nu nog kiesgerechtigd in Noord Holland) en ik geen zin heb om even heen en weer te gaan. Dus leve de machtiging ![]()
||
Citaat:
NIKS.
||
Citaat:
Want de provinciale verkiezingen zijn niet niks, vind ik. Daar mocht best wat meer aandacht aan besteed worden.
||
Citaat:
![]() Ik heb geen folders uitgedeeld in De Uithof, ik had de bus gemist en mij werd toen een folder aangeboden. Ik zei dat ik al lid was en ik kreeg meteen een stapel folders in mijn handen gedrukt, of ik even mee wilde helpen. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
Knip en plak maar weer! hasseltboy | 500 | 23-03-2006 18:31 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' naam onbekend | 501 | 26-11-2005 23:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Gebeurt de keuze van de Eerste kamerleden op de juiste wijze? Boogie | 14 | 27-02-2003 16:02 |