Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
nee dat kan ik niet...
Zou best wat meer kunnen eten dan nu denk ik maar adt wil ik niet. Ik vind het trouwens echt geen ramp om geen 3 zakken chips en 6 hamburgers per dag te kunnen eten. Ik vind een appel of spinazie net zo lekker... maar soms is het wel frustrerend ![]()
|
ik kon dat altijd vet goed
en eigenlijk kan het ik nog steeds... maar er is één week in mijn leven geweest dat het niet kon... ik was op uitwisseling naar italie... en daar ben ik daadwerkelijk vetgemest! ik moest altijd maar chocoladetaart eten, en chocolademelk drinken (en dat is daar dus een pure chocoladereep maar dan gesmolten!!) en echt tienduizend keer opscheppen (ofwel opgeschepd worden) bij het avondeten met allemaal van die heeeeeele vette antipasti... ik ben in een week 7 kilo aangekomen... en het is er nooit meer vanaf gegaan... ![]() ik denk dat ik van mezelf gewoon best gezond eet, met gewoon een beetje snoep erbij... want zoiets had ik nog nooit meegemaakt
|
Jaaaaa
![]() ![]()
|
Bovendien doe ik ook nog es niet aan sport (en dan bedoel ik ook helemaal nix) Ik HAAT sport. Ik ga met de taxi naar school en de enige lichaamsbeweging die ik krijg is het uitlaten van mijn puppy. Hihi
![]() ![]()
|
opvallend dat het antwoord van veel meisjes is: "ik kan niet alles wat ik wil zonder aan te komen".. en van jongens dat ze wel alles kunnen eten..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het Maanmannetje Issun | 11 | 16-08-2009 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Eten & Drinken |
Hoe word ik vet?? saartjeh | 63 | 31-10-2005 13:22 | |
Eten & Drinken |